Македонски форум за електроника

Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: Kantaro on 21.01.2014, Tuesday, 23:04:12

Title: Проблем со греачите за FIAT Stilo 1,9 JTD
Post by: Kantaro on 21.01.2014, Tuesday, 23:04:12
  При стартување на моторот после некоја секунда се пали сијаличката дека еден од грејачите има некаков проблем.Но по 15 секунди контролната сијаличка се гаси.Ова не се случува при секое стартување на моторот туку одвреме навреме.Дали проблемот е во грејачите или слаб спој во конекторот или некој кабел е оштетен.Ме интересира колав е отпорот на исправните грејачи и дали можам сам да го заменам неисправниот грејач или да го носам на сервис.
Title: Одг: Проблем со греачите за FIAT Stilo 1,9 JTD
Post by: Toma on 21.01.2014, Tuesday, 23:34:05
Би требало да разбереш иако не е на македонски јазик!
Code: [Select]
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/29548-stilo-19-jtd-preheat-failure-greja%C4%8Di/
Title: Одг: Проблем со греачите за FIAT Stilo 1,9 JTD
Post by: milanmiki7 on 25.01.2014, Saturday, 01:17:09
За да ги провериш греачите не ти е потребен отпорот. Наједноставно ќе ги провериш со едно парче жица од 1 метар која ќе ја поврзеш на + од акумулатор и ќе идеш од греач на греач на врвовите со брзо допирање на жицата треба да видиш искра. НАПОМЕНА греачите да не бидат поврзани си никакви кабли. Тој греач што нема да ти појави искра при глатко допирање со жицата ти е изгорен. Промената ти е едноставна со големо внимание да не го скршиш греачот во глава. Во тој случај ќе мора да ја бушиш дупката и нарежуваш нов навој. За да го избегнеш овој проблем користи веде 40 или глицерин доколку се запечени. Ако сите греачи се добри тогаш проблемот ти е во термостатот кој ги пали и гаси греачите зиме лете.
Поздрав и срекно во работата. Ако има прашање тука сме. :)
Title: Одг: Проблем со греачите за FIAT Stilo 1,9 JTD
Post by: bicikle on 09.02.2014, Sunday, 23:45:02
инаку имаат отпор од околу 1 ом, жицата што ќе проверуваш мора да биде над 4мм^2. Кога ќе го заштрафуваш стегни го прво со рака, а потоа 15-20 степени со клуч, не го престегувај, и со рака да го стегнеш нема да "дува". Исто пази спојката со жицата за струја не ја престегнувај, ептен лагано стегнија, немој да напинаш ни кога одвртуваш ни кога штафиш. Глицеринот изгледа мн поефикасен од веде, само е порозен, така да гледај да не ти капне на гума или на фарбано(боја). Ако заглавиш со одштрафување освен глицерин може да користиш едни спрејчиња има што ладат(смрзнуваат), но моторот треба да биде ладен(од сабајле на пример), Додуша кај мене на голфот многу лесно ги одштрафив греачите. Пошо имам гледано, некои шлапаат лепаци, силикони или незнам ти што(као демек повеќе да дихта, што е чиста глупост), немој ни на крај памет да ти текне таква работа. Можеш лежиштата да ги исчистиш со крпче и нафта(извади од повратната) но само ако има потреба, во спротивно само заштрафи нов греач и тоа е тоа.