Македонски форум за електроника

Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: mrmut on 04.06.2020, Thursday, 10:26:06

Title: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 04.06.2020, Thursday, 10:26:06
Сакам да споделам нешто со што се занимавам во слободно време по автомобилоте
За секој интузиаст околу електрониката и tuning е одлична работа
Овие компијутери што ќе ги набројам се за сам да ги склопиш а има и готови комфигурации
Megasquirt 1 e виновникот за сите други подоле , направен е со Motorola 68hc908gp23 процесор во 1998год како студентски проект и е оставен слободно да се развива
Megasquirt 2 направен со MC9s12c64mfa овој е модернизиран megasquir 1 има и CAN line
megasquirt 3 е веке затворен тип на ecu не се знае што користи
Vems направрн со Avr mega 128-a , Vems се вметнува и развива во петиод помрѓу megasquirt 1 и megasquirt 2 ги користи истите кодови само прилагодени за AVR , интузиадтите на Vems  го имаа развиено кодот на многу високо ниво што пркоси на многу скапи и звични standalone компојитери
RusEFI (нема бегање од Русите) направен на база развојна плоча STM 32F4discoveri , користи кодовк од Megasquirt 2 а во последно време и од Megasquirt 3
Speedunio направрн на развојна плоча Arduino 2560 користи кпдови адаптирани од Megasquirt 3
За сите овие компијутери има да се симне и најде лесно
литератира , туторијал , firmware и tunig software
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 04.06.2020, Thursday, 10:31:53
Јас почнав одамана со Megasquirt 1 , се изнамачив како за прв пат ама го усовршив со тек на време , сега користам Megasquirt 2
На пат сим со комплетиранје на speedunio , си набавив Arduino 2560 најдов firmware , сега комплетирам PCB
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: GigaWatt on 07.06.2020, Sunday, 00:48:13
RusEFI (нема бегање од Русите) направен на база развојна плоча STM 32F4discoveri , користи кодовк од Megasquirt 2 а во последно време и од Megasquirt 3
Speedunio направрн на развојна плоча Arduino 2560 користи кпдови адаптирани од Megasquirt 3

Нели е closed source Megasquirt 3 ???.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 07.06.2020, Sunday, 23:30:25
RusEFI (нема бегање од Русите) направен на база развојна плоча STM 32F4discoveri , користи кодовк од Megasquirt 2 а во последно време и од Megasquirt 3
Speedunio направрн на развојна плоча Arduino 2560 користи кпдови адаптирани од Megasquirt 3

Нели е closed source Megasquirt 3 ???.
Има за него firmware на итернет страни и го имаат адптирано или во некој сличај како по стариот vems 2.2 го користи не преработен и има проблеми во некок режим
Архитектурата и шемата на врски не се знае за Megasquirt 3 а се знае дека е направен на база на некоја развојна плоча со контролер mc9s12xep100mal
За speedunio , rusefi i vems шемата на врски со листа на делови ја има на изволте
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 08.06.2020, Monday, 03:49:39
Колку што разгледав јас тие EFI(Electronic Fuel Injection)/ECU(Engine Control Unit) контролери се само тоа ((Electronic Fuel Injection) контролер, не контролираат друго ништо, кој/како се контролира температурата/нивото на водата во моторот, улјето, издувните гасови, турбото ...
Дали тие EFI/ECU модули се интегрираат со веќе постоечкиот ECU во возилото, се користат дополнителни модули за контрола на другите функции или се користат самостојно. Ако се користат самостојно како се надгледуваат и контролираат другите функции во моторот, посебнои кај поновите возила, тие имат еден тон функции интегирано во ECU.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 08.06.2020, Monday, 12:30:11
Секој ECU работи само мотор и околи мотор (вртежи од радилица и брегаста ,температира на мотор тем. на воздух , тритисок на тирбо и негова контрола , агол на паленје времетраење на убризгавањр на дизни , издувни гасови и се друго останато за работа на моторот како валветроник брегасти , VTec , VVT) другите фунции се други модули или се поврзани со инстримент табла а ако треба коминицираат со CAN bas како сите модерни возила
Со овие ECU можеш комплетно да го извадиш фабричкиот ECU и да возиш на него сосема нормално , јас од 2006 до 2010 год се возам со Megasquirt 1 после тоа сменив само процесор за  Megasquirt 2 и така се возам сеуште
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: i_ivica on 15.06.2020, Monday, 22:54:53
Ја разбирам идејата нешто да направиш сам, да научиш како работи, но да го замениш фабричкото ECU со некое opensource, особено кога и софтверот не знаш како е пишуван, и да возиш на него, не ми изгледа баш безбедно.  :)
За развој на едно ECU се даваат огромни пари, се развиваат по некој стандарт и особено се внимва на безбедноста, како од софтверна гледна точка така и од хардверна, при што се сомневам дека споменатите opensource ECU-та се развиени така.
Не знам зошто би биле opensource подобри. Тука може ти ќе можеш да ни објасниш во што е предноста.  :)

Сепак интересна тема за дискусија. :)
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 16.06.2020, Tuesday, 01:54:43
што мислиш овие што прат ремап толку се замараат?
Ако имш познавања, на пример ако имаш машински завршено би требало солидно и безбедно да ја скоцкаш и секако ќе занеш дека не е плукни-залепи, има разни параметри, разни алгоритми за справување со потенциални дефеци. На тесла колку паметни луѓе работеа, и тоа тим, па пак се испотепаа возачи, пак им се палеа батерии ( иако ремапот е далеку поедноставен и по нема кај да грешиш за разлика од автономно ауто. Ако рикне мотор, нека рикне, ти да си здрав и жив)
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 16.06.2020, Tuesday, 15:55:07
Ја разбирам идејата нешто да направиш сам, да научиш како работи, но да го замениш фабричкото ECU со некое opensource, особено кога и софтверот не знаш како е пишуван, и да возиш на него, не ми изгледа баш безбедно.  :)
За развој на едно ECU се даваат огромни пари, се развиваат по некој стандарт и особено се внимва на безбедноста, како од софтверна гледна точка така и од хардверна, при што се сомневам дека споменатите opensource ECU-та се развиени така.
Не знам зошто би биле opensource подобри. Тука може ти ќе можеш да ни објасниш во што е предноста.  :)

Сепак интересна тема за дискусија. :)
Дека фабричките се по безбедни за работа на моторот тоа си во право направени се мапите со максимална безбедност а дека хардверски се толку добри не би рекол , би текол дрка намерно имаат дрлови кој горат или се радипуваат.
opensource ECU се за интузиасти кој до имаат фрезирано моторот и фавричкиот компијутер не би работел совршено , opensource ECU си имаат свој мани како во хардвер така и софтвер и има интузиасти кој го решаваат на подобро.
Конкретен сличај имад нормален мотор и сакаш да го направиш со турбо е тогаш нема беганје мораш некој од овие ECU
Bosch moto sport ECU e opensource ECU а го има во фабрички коли бензинци со ознака ME7.5 ili ME7.1
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 16.06.2020, Tuesday, 16:07:51
што мислиш овие што прат ремап толку се замараат?
Ако имш познавања, на пример ако имаш машински завршено би требало солидно и безбедно да ја скоцкаш и секако ќе занеш дека не е плукни-залепи, има разни параметри, разни алгоритми за справување со потенциални дефеци. На тесла колку паметни луѓе работеа, и тоа тим, па пак се испотепаа возачи, пак им се палеа батерии ( иако ремапот е далеку поедноставен и по нема кај да грешиш за разлика од автономно ауто. Ако рикне мотор, нека рикне, ти да си здрав и жив)
Има разлика од ремап до ремап сум видел добри мапи , мапи безбедно направени и тешки катастрофи , на фабрички мапи сум наоѓал грешки ама тоа е тоа кој било цивил не би го осетил тоа сецкање или дупки вовозење.
Ако имас нешто модифицирано тука треба добар мапер и многу внимание и време потрошено.
Искрено има искршено неколку мотори за пробивање лично да видам како изгледа тоа.
Не е едноставно ама интересно е  ;D
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 16.06.2020, Tuesday, 20:44:33
Како пробивање?
По мое турбо мотор е скроз различен од атмосверски, од легури, материјли цементации па до сама физичка конструкција. Ене на 1.9 дизел им редат турбини и овие како ги викаш за прскање уље, но страдаат други делови  поради повисока компресија и пак нема снага како тди ( што е фабрилчи направен да работи со турбо). Дупките и лагот не се грешка, него се направени за уљната пумпа да постигне доволен притисок за да лизгаат мазно деловите. Друго е подмачкувањето на 2к рпм, другое  на 4к рпм, друго е на 30 степени, друго е на 90. Исто и комон реилот тееба да постигне доволно притисок (иако постојано е под притисок ) . Не случајно цел ден ја ремапираат т.е. ја тестираат, и за да видиш што си направил ти треба искуство и стаза или динометар, што е скапичка играчка. Тр3ба да предвидиш различни притисоци на атмосверски воздух, различна влажност, различен квалитет на гориво. Да те однеса на една бензиска да туриш плин 60 едвај ќе оди колата, треба и тоа да го предвидиш. Инаку потполно се слагам дека е занимлива тема, и тука ја имаш целосно мојата морална поддрша, ако имаш мотори за burnout тестирај :)
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 17.06.2020, Wednesday, 00:15:14
За постигнување поголема брзина не игра улога само моторот (мапата, ECU). Без разлика на мапата, компјутерот, моќноста на моторот и дали ќе се  стави турбо(не е едноставно како што покажуваат на youtube), доколку таа моќност не се пренесе соодветно до соодветни гумите се е џаба.
Буче а не вуче.
Незнам зошто во огромен дел од  дискусиите за тунирање, модификации се занемарува или заборава преносот, (менувачот диференцијалот гумите).

И јас се согласувам дека темата е многу интересна, но и многу скапа за играње. Според мене играњето само со  ECU и ремапирања
носи голем ризик а мали придобивки.
Последното мое играње со ремапирање ме кошташе изгорен катализатор, ми побараа 3000€ да го сменат.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 17.06.2020, Wednesday, 01:47:18
Да, скап спорт е.
Менувачот и ламелата имаат одреден капцитет, претежно секогаш е нешто поголем од тоа што може да го испорача моторот, па имаш некоја луфта, но ако стајш турбина,  најверојатно и тој дел ќе треба да се смени и тоа комплет, сосе подвозје, оти нели друго е в кривина со 60 да влезиш, друго е со 120, мада за тоа ќе треба сериозно зголемување на снагата, ама сепак треба да се земе во предвид.
На што возило е 3000 еу катализатор ? Или можда е дпф, обично катализаторите се поефтини.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 17.06.2020, Wednesday, 11:17:30
BMW 320i 2009,  кога прашав во неколку сервиси околу мене колку ќе ме кошта да го сменат ми рекоа околу 3000€. Катализаторот е многу поевтин, но тука се наплаќаат астрономски суми за работа, промена на уље на моторот е 250€ иако уље и филтер коштаат помалку од 50€.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: krema on 17.06.2020, Wednesday, 14:52:44
^Тоа е во чуждина?
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 17.06.2020, Wednesday, 19:05:36
Ако прашуваш за мојот пост, да тоа е во чуждина. Во Холандија.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: krema on 17.06.2020, Wednesday, 20:44:37
Да да, за твојот пост беше, затоа и ставив едно вакво "^".

Цените се тие во EU.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 18.06.2020, Thursday, 08:03:35
Аууу... коштаплети... смени си го сам, не ефилозофија, кај поќето коли се 6 штрафа...
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 19.06.2020, Friday, 00:02:11
Го сменивме јас и еден пријател, кај 320и катализаторот е заедно со издувната грана, и мораше да се одштрафи едната страна на моторот од шасијата (страната од кај катализаторот) за да може да излезе катализаторот. Цел ден работа но ме кошташе 600€ а не 3000€ .
Експериметирањата само со ECU/EFI кај поновите возила е многу работа, многу пари и голем ризик а мали придобивки. Доколку не се прават и други механички измени/додатоци, според мене не се исплати.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 19.06.2020, Friday, 07:52:59
Уба дневница сте утешале, по 1200 еу :) само да имаш каде, гаража, двор...
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 19.06.2020, Friday, 15:59:16
Со ремап можете да направите голема беља ама и придобивка.
Интересна е темава ама нејкам да навлегивам во констриквија на мотор и како да ја пренесеш слата на асфалт.
Сакам мислрње и можни измени во ECUто за пофобра контрола и работа
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 19.06.2020, Friday, 17:57:12
Јас би сакал да зборуваш за конструкција на моторот, уште повеќе за користење на нафта + плин истовремено и како настанувааат NOx соединенијата ( како да се избегне нивно создавање на високи темп)
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 19.06.2020, Friday, 18:46:16
Според мене не можеш да зборуваш само за ECU, ECU не е независен, неговата работа и перформанси зависат од околните елементи. Една мапа кај две исти возила нема да го има истиот ефект кај двете возила. Одржувањето на возилото, истрошеноста на деловите, квалитетот на деловите, видот/квалитетот на гориво дури и гумите, сето тоа ќе влијае на тоа каков резултат ќе се добие и треба де асе земе во предвид при манипулации  со ECU.
Да се игнорира сето тоа и само да се менуваат параметри и мапи во ECU е непродуктивно и честопати штетно.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 20.06.2020, Saturday, 00:15:32
Јас би сакал да зборуваш за конструкција на моторот, уште повеќе за користење на нафта + плин истовремено и како настанувааат NOx соединенијата ( како да се избегне нивно создавање на високи темп)
Многу опширна тема е конструквија на мотор , има некој основи околу кој се запазуваат.
Околу NOx азотните оксиди при согоривање ги има највеке кај дизел мотори , тие само мозет да ги намалиш а комплет да ги знема не е можно , ги има кај и бензински мотори но се контролираат а да ги снема неможе.
Околу плин + дизел не би коментирал не ме ни имтетесира , возам коли на плин и сум задоволен
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 20.06.2020, Saturday, 00:19:51
Според мене не можеш да зборуваш само за ECU, ECU не е независен, неговата работа и перформанси зависат од околните елементи. Една мапа кај две исти возила нема да го има истиот ефект кај двете возила. Одржувањето на возилото, истрошеноста на деловите, квалитетот на деловите, видот/квалитетот на гориво дури и гумите, сето тоа ќе влијае на тоа каков резултат ќе се добие и треба де асе земе во предвид при манипулации  со ECU.
Да се игнорира сето тоа и само да се менуваат параметри и мапи во ECU е непродуктивно и честопати штетно.
Токму така секој мотор различни перформанси , затоа се прави мапа посебно за секој мотор кога се прави фрезиранје т.е. tunuing
Фабричките мапи имаат една средина која задоволува многу од механичките отстапувања и има отстапување во сензори за да има баланс.
Една нај просра модификација во мотор може да направи одромни промени во мапа.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 20.06.2020, Saturday, 00:39:12
Сакав да го ограничам ECUто од механичките склопови на моторот , они имаат голема зависност и поврзаност.
Конкретно овие денови се фокусирав како да направан PWM контрола за Електронска клапна за гас , да ја фрлам сајлата за гас која стално ми се плетка , се снајдов да го направам PMW контролата ама не ми фунционира баш добро , ќе треба да правам измени.
За Wideband Oxygen Sensor направив се што требаше уште чекам на едно момче да ми го даде чипот испрогамиран да пробам како фунционира.
Се мислам кој фетдрајвети да ги користам , сакам да ставам други бомбини
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 20.06.2020, Saturday, 11:39:37
Со комбинација на дизел + плин се добива многу на перформанси и се намалуваат драстично азотните оксиди, но за жал заштедата е само 14%. Irfz44 бибтеебало да ти пазсираат за бобини. Кај дизелите имам гледано pwm туража, можда можеш да го пресадиш комплет. Уствару, нешто како серво е, на педалот имаш неколку позиции, читаш на која позиција е и вамо кај карвураторот го позиционираш степерот ( пропрарно инџектираш нафта/плин/бензин соодветно).
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 20.06.2020, Saturday, 15:08:02
Со комбинација на дизел + плин се добива многу на перформанси и се намалуваат драстично азотните оксиди, но за жал заштедата е само 14%. Irfz44 бибтеебало да ти пазсираат за бобини. Кај дизелите имам гледано pwm туража, можда можеш да го пресадиш комплет. Уствару, нешто како серво е, на педалот имаш неколку позиции, читаш на која позиција е и вамо кај карвураторот го позиционираш степерот ( пропрарно инџектираш нафта/плин/бензин соодветно).
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v , тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 20.06.2020, Saturday, 16:30:42
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v ,
тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола

Се зае*аваш така?   На што возило не ти функционира баш добро над 8000RPM?


Што значи тој збор пилдатор?


Како имаш сајла за гаста а имаш моторче за клапната/регулаторот за воздух?
Доколку имаш електронски регулатор ќе имаш и педала за гас со електроника а не со сајла.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 20.06.2020, Saturday, 18:31:08
На болид :) над 8к рпм бобината е најмал проблем, реален проблем е подмачкувањето и вентилите. Инаку на 20.000 фетот треба да работи на 666 херци, што и 2n3055 би работел без прекорно. Ако имаш засевна бобина, тогаш ф-јата е /4... Не велам дека igbt не се подобри, но irfz одлично работат и на килогерци.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 21.06.2020, Sunday, 13:47:03
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v ,
тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола

Се зае*аваш така?   На што возило не ти функционира баш добро над 8000RPM?


Што значи тој збор пилдатор?


Како имаш сајла за гаста а имаш моторче за клапната/регулаторот за воздух?
Доколку имаш електронски регулатор ќе имаш и педала за гас со електроника а не со сајла.

Имам клапна со сајла која сакам да ја тргнам и да ставам електрична клапна.
Сум направил лапдус Што значи тој збор пилдатор? пулсатор
А околу бомбината го решов проблрмот со затајуванјр на сигналот , го тргнав пулапот и стсвив TC4424 и работи совтшрно до 10000 RPM
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 21.06.2020, Sunday, 14:11:58
На какво возило и мотор ги правиш тие модификации?
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 21.06.2020, Sunday, 21:09:05
На какво возило и мотор ги правиш тие модификации?
Peugeot 306 2.0 16в , моментално е со ITB популарно кажани ИНКИ и се вози низ град секојдневно МАХ RPM се 9500
Со модификацуја околу бомбините за да добијам чиста искра без каснење и да имам 0.2мили секимди времетраење добив 0.4секинди во забрзуванје за разлика од претходно кога беше со пулап побидата.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 21.06.2020, Sunday, 22:46:01
Не те разбирам.
Викаш дека имаш механички вентил за регулација на воздухот/клапна (throttle bodie)  со сајла и сакаш да го смениш со електричен, а сега викаш дека имаш ITB(individual throttle bodies) односно клапна (вентил за регулација на воздух) на секој цилиндер посебно??

Некако не ми се верува дека стандардниот мотор од 306 ќе од до 9500 обрати во минута. Доколку не си го сменил коленестото вратило, клипначите, кариките и главата на моторот со појачувани компоненти јас мислам дека стандардниот мотор на 306 ќе ги извади сите клипови низ хаубата на обрт поголем од 6000 за многу кратко време.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 21.06.2020, Sunday, 23:31:39
Не низ хауба, од кај картерот :)
 Поарно збирај ги патите и купи си bmw.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 21.06.2020, Sunday, 23:51:34
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 22.06.2020, Monday, 00:18:33
Не те разбирам.
Викаш дека имаш механички вентил за регулација на воздухот/клапна (throttle bodie)  со сајла и сакаш да го смениш со електричен, а сега викаш дека имаш ITB(individual throttle bodies) односно клапна (вентил за регулација на воздух) на секој цилиндер посебно??

Некако не ми се верува дека стандардниот мотор од 306 ќе од до 9500 обрати во минута. Доколку не си го сменил коленестото вратило, клипначите, кариките и главата на моторот со појачувани компоненти јас мислам дека стандардниот мотор на 306 ќе ги извади сите клипови низ хаубата на обрт поголем од 6000 за многу кратко време.
За да го поедноставс муабетор зборам за една клспна а не за 4 клапни , задвижувањеко е исто и во двата случаи

Моментално имам ITB со сајла а сакам да сменам со ITB со ел.мотор од Yamaha R1 , ел.моторчето е идентично како и оние со една клапна кај овие клапни од R1 има уште една фунциа , со помош на акроатор на вакум ја менуваат должината т.е нај долги се на ниските вртежи , како зголемуваш вртежи така се скртуваат , ова ке ми биде од голема помош од 2000-5000 кај што моторот ми
малце тромав
Фабрички моторот врти 7600 со се фабричко на него сум го вртел до 8000 веќе две години , со модификации само во глава ( лесни вентили , федерциња , механички подизачи ) и лесен замаец вртам 9500 , долниот дел не е отворен сега за сега.
Механичкиот дел не ми е проблем ќе го средам до најмала ситница , со  ECU то немам некој проблем сакам да направам нешто кое фунционира доста добро.

Кај фабрички ECU неможеш да правиш што сакаш со моторо и моторната електриника
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 22.06.2020, Monday, 00:22:14
Не низ хауба, од кај картерот :)
 Поарно збирај ги патите и купи си bmw.
Не дека не сум соборам со метла и лопатче и клипњачите да излезат низ блок да ѕиркаат , ама вака е по интетесно БМВ ќе купам и толку :P
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: GigaWatt on 22.06.2020, Monday, 02:16:23
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).

Има снимка од вакво нешто ;D ;D ;D?
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 22.06.2020, Monday, 04:56:18
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).
Е интересно, ама во двата случаи задоволството е скапо :)
 Радилицата ќе издржи ?
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 22.06.2020, Monday, 14:08:24
Немам видео докази , затоа низ гаража се наоѓа некој стопрн клип , скината клљипњача и други одтатпци од експерименти
Не дека исти вакви работи не се дешааваат и на фабрички изведби.
Интересно е додека работи , трпиш нервози додека да го проработиш и ако се деси нешто уште повеке нервози
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 22.06.2020, Monday, 18:11:52
За жал немам видео од тоа. На форд капри ми се има кршено радалицата клипначата на вториот клип и главата, клипот заедно со главата се зари во хаубата. Сето тоа траеше неколку секунди, на бензинска после ставање бензин(еден период во Струмица имаше на една бензинска 120 октански бензин) , на самото тргнување експолодираше моторот ја подигна целата предница од земјата. Интересно искуство кое доведе до тоа колата да заврши како старо железо.


Кога би експериментирла пак со мотори и ECU не би се замарал со играчки или самопрајски склопови.
Ризикот е преголем да некоја од тие самопрајските играчки за.бе на афтопат и некој со 250 се зарие во мене, видов колку брзо може возило од 240 да намали на под 100. Не благодарам.
Би земал некое aftermarket ECU како  Motec, Bosch Motorsport, Haltec или нешто слично. Иако не се open source имаш многу можности за манипулација и за работа со custom мапи, а се многу посигурни, помоќни и побрзи од некое ECU со atmel или pic чипови.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: bicikle on 22.06.2020, Monday, 20:35:24
Најверојатно од картерска компресија ги избива клиповите, инаку компресијата го турка клипот на доле, али деклата би одела на горе ( низ хауба ). Интересно беше еден "мајстор" на пезетката ко ги стегаше свеќиците со коноп :)
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: dr-mr on 22.06.2020, Monday, 21:14:40
Во мојот случај таа катастрофа се случи најверојатно поради истрошеноста на коленестото вратило(радалицата) и истрошеноста на главата(деклата), бидејки претходно беа оштетени од прегревање и двете беа доработувани, рамнета беше главата и колената на вратилото, каде стојат летечките лагери.
Клипот може да биде исфрлен нагоре или надоле зависи од  насоката на движење во моментот.
Компресијата го бутка клипот надоле кога влегува гориво во цилиндерот(првиот такт) и кога има /експлозија/експанзија(третиот такт), кога се врши компресија(вториот такт) и кога се врши издувувахе на издувните гасови(четвртиот такт) клипот оди нагоре, доколку се скрши клипначата или коленестото вратило на клип кој се движи нагоре (вториот или четвртиот такт) клипот ќе биде избиен нагоре.
Title: Re: Standalone ECU или open source ECU
Post by: mrmut on 23.06.2020, Tuesday, 01:15:21
На нормално возење никогаш нисто ми се нема десрно на мене лично , познавам еден кип слички на други лиѓе кои после трагедијата раскажуваат и се паѓа во несвес од смеење.
Кога би експериментирла пак со мотори и ECU не би се замарал со играчки или самопрајски склопови.
Ризикот е преголем да некоја од тие самопрајските играчки за.бе на афтопат и некој со 250 се зарие во мене, видов колку брзо може возило од 240 да намали на под 100. Не благодарам.
Би земал некое aftermarket ECU како  Motec, Bosch Motorsport, Haltec или нешто слично. Иако не се open source имаш многу можности за манипулација и за работа со custom мапи, а се многу посигурни, помоќни и побрзи од некое ECU со atmel или pic чипови.
Имав купено Ecu master со се инсталација со сите конектори се нај нај , фунционираше некое време и кога се зафркна нешто , ма не менуваа нешто внатре ма не го преисталираа софтверот , трк до бугарите знарле , оди во грција и на крај икубав се и купив link g4+ и он работеше изведно врме добро и почна да не чита вртежи од радилица кога е топло или кога ке ја оставам колата на сонце , по препорака по форуми сменив lm1815 и некој други равоти околу , никаква разлика и тој го искубав го фрлив на рафт во подрум и си го вратив megasquirt 2 ваков таков самонаправија ама си тера без проблеми.
Не сум имал време да го ставсм на кола Speedunio што го склопив со Mega2560 вака на пробна маса работи супет
Украдов школо од ecu masterot  и likg g4 за некој склопови а дека користат нешто многу по брзо и по моќно или поврке меморија не би рекол , а се скупи многу и за секој додаток нахнадно кошта пари , кај open source ecu  е скоро безплатно само се нервози ќе работи или нема да работи ако не работи ке се потрудуш малку и ќе го профинционира  ;D