Класичан трофазен мотор е кога ќе ги извадиш диодите.
Ајдеее... и ова не го знаев
. Епа тогаш работата е уште покомплицирана
.
Барав фазно пулсна контрола но.... не најдов нешто соодветно.
Некои search термини би биле "PWM AC 3 phase" или само "PWM AC phase".
Ако не знам како да го барам, обично „лупам“ некои термини на Google прво, да видам што ќе ми извади, па потоа формирам некој search термин за на eBay
.
Тоа што треба да го бараш е ова или нешто слично на ова.
Еве, и на линкот batka што го има стаено, тоа го користат
.
Си има алтернаторот перки, а и максимумот ќе се користи само неколку секунди додека да земиш залет. Сега не планирам да возам 120 на велосипед па да прегрева моторот
Па... да, во ваква ситуација, не би требало да е проблем прегревање на моторот
.
Можда некј друг дц мотор на 12v иди ви предвид, но алтернатор мислам дека е подобро решение ради што може поглатко и подетално ( но и по комплицирано ) да се контролира и е по економичен т.е. по ефикасен.
Тука си во право... алтернатор би било едно од подобрите решенија бидејќи е трофазен. Поголем момент на сила може да извадиш кај полифазни мотори
.