Даден ти е определен AR (Aspect Ratio, 4:3, 16:9, 172:92, не е ни важно). Односот е хоризонтала према вертикала. 4 делено со 3 е 1.33333 во периода. Ако ти е дадена вертикатален број на пиксели за AR 4:3, множиш со 1.333333. Ако ти е даден хоризонтален број на пиксели, делиш со 1.333333. Истиот принцип важи и за сите останати Aspect Ratios. По потреба, заокружуваш. Ако добиеш вредност поголема од .5, заокружуваш на на наредниот поголем цел број. Помало од .5, на претходниот помал цел број.
Извини вака, задачиве се боза. Не дај боже да ви дадеа и определен PR (Pixel Ratio) и да ви побараа еквивалентирање во резолуција со square PR... сигурно ќе се изгубевте. По правило, PAL не работи со square PR, има 1.094 PR. Вас само со square PR ви даваат задачи.