Author Topic: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320  (Read 3766 times)

Offline dimce

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 256
  • Gender: Male
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #15 on 18.05.2013, Saturday, 23:15:45 (Edited 18.05.2013, Saturday, 23:18:05) »
Ај пробај вака ислкучи го системот на стенд бај и запали го и држи го стоп одма после палење да се ресетира се пробај така. во Видео Дата така ни кажаа дел од тоа делува на повекето Панасоници пробај.

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Не сака ни да чуе, никаква реакција нема, а Stop копчето се наоѓа на тој панел што воопшто не дава никакви отчитувања  :(

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #17 on 19.05.2013, Sunday, 07:46:26 (Edited 19.05.2013, Sunday, 08:02:49) »
...давај сега некои инструкции бате, бидејќи јас се изгубив веќе, не знам кој пат да го фатам и кои мерења да ги вршам :D

Тоа што има некое отчитување, не значи дека тоа се правилните напонски нивоа кои ги бара процесорот за да може да изврши определена команда. Можно е да има некој лош контакт, да прави определен пад на напон и да не се адекватни напонските нивоа.

Ајде вака да пробаме. Провери ги вредностите на сите отпорници заокружени на сликата. Исто така провери дали R610 е врзан за GND (со долниот крај од шемата, не со оној крај со кој е врзан со сите останати отпорници, притоа, да нема приклучено слушалки на системот) и провери дали D600 (LED диодата во горниот лев агол, претпоставувам дека plugged in AC индикатор) е исправна и ако е исправна, кој пад на напон го има на нејзините краеви. Провери ја и вредноста на SYS6V напонот (треба да биде 6V).



ПС: Сега прочитав дека си пишал дека на KEY2 пинот на процесорот нема никакви отчитувања при притискање на копче. Провери дали пинот K2_1 (се наоѓа на конекторот на плочката за Volume контролата, пин 9 од конекторот CP900) е врзан со KEY2 од процесорот. Не би требал да биде врзан директно, туку треба да јави отпорност од околу 100ohm-и (поради R885, кој е врзан за пин 93 од процесорот).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #18 on 19.05.2013, Sunday, 14:40:09 (Edited 19.05.2013, Sunday, 14:46:23) »
Потполно се согласувам со тоа дека може да има определен пад на напон и процесорот да не ја добива потребната волтажа за да процесира некоја команда, затоа друже ја се изнервирав и фатив еден по еден буквално сите ги проверив дури и оние што ми ги немаш обележано, но прво да ти одговорам.
 На R610 има GND, a на диодата не можев прецизно да измерам, веке од толку стави вади тоа флет кабелчето се зафркна  :( почна веке кога го мрдам флетчето да смалува глас само, јавува како да има касета во декот, па се губи кога го мрдам, и веке решив да не го вклучувам додека не набавам ново флетче, што патем не би било лошо да ме посоветуваш каде да побарам, бидејки во логинг мислам дека не држат такви работи.

Еве ги работите коишто ми изгледаат сомнителни:

R635-10K омски покажува 8К и полека се качува кон 9.5К и останува таму
R607-4.7K омски покажува 4.4К и полека се качува кон 4.6К и останува таму
R608-6.8K омски покажува 6.3К и полека се качува до 6.7К и останува таму
R916-100K омски покажува 97К
R701-22K омски покажува 21К
R689-22K омски покажува 21К
R911-100K омски покажува 97.5К
R917-56K омски покажува 54К
R914-56K омски покажува 54.6К
R700-2.7 омски покажува 3.4
R688-2.7 oмски покажува скоро 4 и полека паѓа до 3.2


Да нагласам дека некои компоненти ги мерев надвор од плоча, значи одлемени и мерени и сепак остануваат истите сомнителни вредности, и ќе заборавев да кажам, кога ке вклучам слушалки во портата за слушалки, има нормален звук на слушалките, но не се гасат автоматски звучниците, значи звукот доаѓа и преку слушалки и преку звучници. Јасно ми е дека за секој електронски дел, мора да постои некоја толеранција на пример 5-10%, но во вакво опкружување мислам дека е недозволиво да постојат вакви разлики во претпоставените и моменталните вредности. Додека пак на другите отпорници, мерењето е да не речам неверојатно прецизно, "Кољку пише, тољку иде"  ;D , разликата е скоро секогаш буквално иста, со некои исклучоци каде разликата е навистина занемарлива.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #19 on 19.05.2013, Sunday, 18:19:08 (Edited 19.05.2013, Sunday, 18:25:34) »
Требаше да ги провериш оние кои ти пишав да ги провериш. Тие се важни за дефинирање на напонските нивоа кои ги прима процесорот на KEY1, KEY2 и KEY3 пиновите. Или можеби јас не те сватив ???, си ги мерел сите, ама ги пиша само сомнителните ???.

Добро е што си ги мерел off board, но на оние отпорници кои ги заокружив не влијаат околните компоненти врз нивната отпорност. Нив не си морал да ги вадиш.

Околу толеранциите, за повеќето од отпорниците кои ги пиша, толеранциите се во граници на нормала. Тоа што се накачувала отпорноста, тоа може да се случува поради начинот на кој е изведено мерењето (ако си мерел со „два прсти“, истовремено со прсти ги држиш двете испитни сонди на унимерот и контактите на отпорничето, за да има попрецизно мерење, но тоа не е правилен начин на мерење, влијае отпорноста на телото врз мерениот резултат, особено ако мериш отпорности од редот на KOhm-и) или поради начинот на кој унимерот го извршува мерењето на отпорноста (можно е на некој начин да му влијаат паразитната индуктивност и капацитивност на отпорникот врз унимерот, па да нема правилно отчитување). На пример, начинот на кој е изведено мерењето на следната слика е неисправен. Треба само едниот палец да ја допира испитната сонда, а другиот палец не смее да ја допира другата испитна сонда.



Како и да е, малку се сомнителни R635 и R700. R635 може директно да го замениш со нов, а за R700, ако го немаш мерено off board, измери го off board и ако повторно јавува отпорност од околу 3.4K (значително поголема од 2.7K), замени го со нов ;). Сепак, замената на R700 не е неопходна бидејќи не влијае врз работата на копчињата.

Сега, да се навратам на flat кабелчињата и она што (можеби ;D) прво требаше го пишам ;). Најверојатно целиот проблем потекнува од flat кабелчињата ;). Штом кога ги пипкаш, мрдаш, јавува дека има касета во декот, а нема, очигледно е дека зезаат контактите меѓу плочките. Адекватни flat кабелчиња, не верувам дека ќе најдеш, а и да најдеш, најверојатно ќе бидат прилично скапи, а можно и да не се реши проблемот со нивна замена (ако се проблематични лежиштата за flat кабелчињата, тие треба да се смеат, а не flat каблите, а такви исти лежишта или адекватни, не верувам дека ќе најдеш). Може да пробаш да ги исчистиш контактите, но ова решение е прилично макотрпно и не гарантира траен резултат (можно е по некое време пак да почнат да зезаат, да се наполнат со прашина од кулерот или нешто сосема трето и пак да го имаш истиот проблем). Во вакви ситуации, најдобро функционира patching, односно целосно заобиколување на проблемот ;). Flat кабелчињата, заедно со контактите се заменуваат со жички залемени од едниот крај на една плочка до другиот крај на друга плочка ;). Во вакви ситуации, јас користам flat кабелчиња од IDE кабли (но 16 битни кабли, не 32 битни, 16 битните имаат подебели жили, што обезбедува подобар контакт и се поотпорни на кинење при монтажа и демонтажа на плочките од уредот, ако не ја знаеш разликата меѓу 16 битни и 32 битни IDE кабли, види ја сликата долу). Може скоро секаде да се најдат, прилично евтини се и може да одвојуваш колкав сакаш број на жили од нив (сакаш 9, 10, 15 жили, не е проблем, лесно се двојат ;)) и со колкава сакаш должина (прилично долги се, така да, барем за вакви намени, каде не е потребна должина поголема од, на пример, 30-тина cm, одлично вршат работа ;)).



Прво пробај со замена на flat кабелот измеѓу конекторот CP601 и конекторот CN303, па ако проработат дел од кочињата, ќе одиме со замена и на другите (препорачливо, сите ;D).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Ги измерив сите , а ги пишав само оние што ми беа сомнителни, и претпоставував дека ке добијам одговор којшто ми вели дека тешко се наоѓаат кабли и конектори, само ај викам да прашам ;D, инаку за време на мерењето воопшто не ги допирав контактите со прсти, туку чисто на маса ги ставив и ги стегнав крвнички со клемите (што ме доведува до одговорот на прашањето зошто ниедни клеми не ми траат ;D ), е сега ја си бев решен да ги лемам флетовите, само не ми текнуваше што да употребам како проводник, а еден IDE кабел ми стои на околу 40-50 сантиметри од мониторот  ::), како и да е малку ризикував и го уклучив со тој флет кабел, чисто за да измерам напон на ЛЕД диодата, излезе 2.58 константно, а утре батко ќе си земам нови IDE кабли, и секое флетче до едно има да го сменам, не сакам да препуштам ништо на случајноста за мала работа која не одзема премногу време, плус и мене ми се сомнителни некако, мерењето излегува како да е во ред, ама мене не ми штима нешто, сепак ќе тркнам и до логинг ке ги земам и овие отпорнициве што ги пишав ке ги сменам сите, па што биде нека биде :D , а инаку R700 не е 2.7К, туку 2.7 оми, малце е поголема разликата  :P . Во секој случај не правиме ништо друго дури не ги сменам флетчињата, се враќам со резултати, поздрав и благодарам :D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Само не заборавај, ти треба 16 битен IDE, не 32 битен ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Да да секако, ќе идам ќе купам, овој што го имам е 32, џабе се израдував :D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Да да секако, ќе идам ќе купам, овој што го имам е 32, џабе се израдував :D

Не се секирај, не се прескапи ;). До кај 100 денари би требало да бидат ;). Ако не можеш да најдеш 16 битни кабли (можно е да се поретки во денешно време, не сум барал), пиши оглас на форумов, можеби некој има фазла ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Ништо другарче, ја се убив од барање и не можам да најдам таков кабел, ке ставам едно огласче па ке видиме што ке биде :D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #25 on 25.05.2013, Saturday, 05:11:30 (Edited 25.05.2013, Saturday, 05:29:27) »
Може да пробаш и со потенкиот (32 битен), ама ќе треба повеќе да пазиш да не ги скинеш жичките :S.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Одг: Помош со мини систем Panasonic SA-AK320
« Reply #26 on 25.05.2013, Saturday, 07:27:59 (Edited 28.05.2013, Tuesday, 05:49:59) »
Па на крајот на краиштата мислев и така да пробам, ама па ако една случајно се скине, може и да не ја забележам некое извесно време и да си се маткам во место.

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Го сменив едниот флет кабел (CP601-CN303), заедно со конекторите нормално, но нема никаква промена во ситуацијата, а забележав дека и пред да ги сменам каблите, кога е вклучен системот подолго време, можам и да го ставам на Standby со Power копчето, што порано не беше така, значи го вклучувам на Power, и веднаш ако го стиснам за да го ставам на Standby, не реагира, едноставно изгледа како да нема доволно струја за да ја процесира командата, и доколку почекам да речеме едно пола саат до саат, копчето Power функционира и го става апаратот на Standby, и потоа пак иста песна, што некако ми асоцира на некој кондензатор, бидејќи отпорниците ги проверив и неколку и сменив и сите се во ред, но сега проблемот е што не знам како да ги испитам кондензаторите, или пак некој друг компонент на некоја од дадените PCB.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Добро, сепак одиме некаде ;). Не верувам дека е кондензатор во прашање, можно е по некое време да се загрева доволно целиот уред, па напонските нивоа кои се потребни за префрлување на Stand By команда да почнуваат да одговараат на она што всушност треба да го добие процесорот на влез, а не го добива пред да се загрее ;). Како и да е, не е лошо и кондензаторите да ги провериш. Можеш да провериш колкава капацитивност имаат со помош на мерач за капацитивност. Ако капаицтивноста им е помала за 10% од декларираната, менувај ги. На пример, ако кондензатор има декларирана капацитивност од 47uF, а ти измериш 40uF... не е под 10% од декларираната, но најверојатно е малку подсушен... добра пракса е да се смени овој кондензатор ;). Кондензаторите не се мерат on board (повеќето ESR метри можат да мерат on board, но не сите, на мерачите на капацитивност најчесто им влијаат околните компоненти, па можеш да добиеш некоја „блесава цифра“, да „игра“ дисплејот на мерниот инструмент, итн.). За среќа, не треба да ги мериш сите. Измери ги оние кои се на плочките за контрола (ако има, ја немам шемата за системот пред мене) и оние околу процесорот. Смени ги сите сомнителни.

Како и да е, изгледа дека овој систем има повеќе проблеми. Да бидам искрен, мислам дека е поедноставно да си го поправиш далечинискиот управувач ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Danielco

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 141
Батка, собрав живци да го сменам и тој големиот конектор, арно ама, се испостави дека кабелот што го набавив е ѓубре и воопшто не го бива за лемење, за разлика од претходниот, па решив да го вратам како што си беше со конекторот. Е сега, излезе друг проблем, сега само свети Power и не сака да чуе да се уклучи, не се вклучува дури ни автоматското демо, премногу ми е сомнително напојувањето, бидејќи на VCC+ и VCC- нема апсолутно никаква струја, а сега првпат го извадив конекторот CN950 бидејќи морав се да вадам за да го сменам конекторот, го проверив CN950 и контактот е одличен, значи не е до кабелот. Друже дај кажи што да му праам ме полуде веќе, не знам дали јас сум баксуз или ова е најобично скапано кинеско ѓубре, што не смееш да го помрднеш за да не се расипе  ???