Македонски форум за електроника

Аналогна електроника => Аудио техника => Сè останато => Topic started by: triology on 23.03.2012, Friday, 01:44:26

Title: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: triology on 23.03.2012, Friday, 01:44:26
Сакам да поразговараме околу разликите кои што ги предизвикуваат различни брендови на кондензатори со иста вредност на ист проект,притоа што во некој ситуации има драстични разлики во резултатот-звукот.Па сакав да ве прашам на што се должи тоа?Што всушност се случува што прави разлики во крајниот резултат-звукот(репродукција)?Воедно истово прашање би важело и за потенциометрите и атенуаторите?
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: MAKEDONIA on 23.03.2012, Friday, 01:53:55
ZA KAKVI KONDENZATORI SE RABOTI ELEKTROLITSKI ILI OBICNI,OBICNO IMAAT RAZNITE KONDENZATORI POMALKU GUBITOCI A VO ZVUKOT OBICNO MALKU POZNATA VELIVINA E DEKA TIE TREPETAT I OBICNO TREBA DA SE ZALEPAT TVRDO ZA POSTOLJETO,TREBA PODOBRO DA GO POSTAVIS PRASANJETO
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: triology on 23.03.2012, Friday, 04:49:43
Мислев за самиот производ од нив т.е од ако го направиме истиот склоп со кинески кондензатори,а уште еден ист направиме со Wima кондензатори ќе се почувствува разлика во самата репродукција од тоj предзасилувач или засилувач.
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 23.03.2012, Friday, 06:46:57
Да дефинитивно ќе се почуствува разликата. Сум градел некои уреди со Кинески компоненти (вклучувајќи и кондензатори), разликата дефинитивно се слуша. Е сега, зависи од уво до уво, некој ќе чуе, некој не. Јас ја забележувам.

Но, ќе додадам дека не ја забележувам разликата помеѓу овие поквалитетниве кондензатори (WIMA, ROE) и оние ултра квалитетните (као демек „професионални“, кои и да се, ми спомнувале брендови и имам видено неколку кои се платени астрономски суми на пари, но мое лично мислење е дека не вредат толку колку што се платени). Поточен да бидам, има разлика во звукот, но е миимална и мене воопшто не ми пречи ;).

Инаку, цело време зборувам за блок кондензатори, ако станува збор за полупрофесионална или професионална опрема, електролитски кондензатори воопшто не доаѓаат во обзир, освен во исправувачка секција и за држење стабилен напон на краевите на операциските засилувачи, ништо повеќе од тоа. Значи, во никој случај да не поминува сигналот низ нив.
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: LordZi on 23.03.2012, Friday, 10:34:32
И јас сум со мислење како и GigaWatt, купи си (се мисли на нарачај од надвор ;)) поквалитетни блокови без да забегуваш во некои екстремности од типот на AudioNote или слични, со тоа што јас би гледал секогаш работниот напон да им е предимензиониран - посебно ако се работи за лампашки уред. Имам читано добри критики и за некои руски NOS блокови и paper in oil кондензатори, имам дома некои такви од 6,8uF и 10uF и ми се допаѓа како звучат и покрај тоа што не се NOS туку користени... ;)
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 23.03.2012, Friday, 13:45:25
јас за гитарско предпојачало дадов 250 денари за излезниот кондензатор,после транзисторот се става, ради ац напон да не се појави. на велзот од појачалото ставени се паралелно врзани повеќе кондензатори со различни вредности, заради линеарноста. На крај бев критикуван ради кристалниот зву- требало да има дисторзија гитарско појачало :S
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 23.03.2012, Friday, 16:45:00
Со сложувам со LordZi за предимензионираноста на кондензаторите во аудио уредите (и за напон, но и за капацитивност, особено ако сигналот поминува низ блок кондензаторот), само, да не се претерува, се разбира ;). Предимензионираност, но во некои разумни граници (на пример, нема потреба да ставате кондензатор со работен напон од 2KV ;D, дури и кај најмоќните slave засилувачи, нема никогаш да се појави овој напон на краевите на кондензаторот ;)).

јас за гитарско предпојачало дадов 250 денари за излезниот кондензатор,после транзисторот се става, ради ац напон да не се појави. на велзот од појачалото ставени се паралелно врзани повеќе кондензатори со различни вредности, заради линеарноста. На крај бев критикуван ради кристалниот зву- требало да има дисторзија гитарско појачало :S

Не се замарај ;). Сум се судрувал со слични ситуации (им викам „сигналот е за никаде, уклипуван е у ПМ“, они ми викаат „остај, супер си е, не мрдај“ ::)... ОК дечки, нема проблем, како сакате вие, на крајот на краиштата, вие си плаќате ;) ;D).
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 23.03.2012, Friday, 19:10:00
Од кого беше критикуван?! Тоа се веке посебни случаи каде некаде е нагласено и какви кондензатори (со квалитет,толеранција ,керамички... или друг вид ,)се погодни за таа намена.
од гитаристите, цел засилувач имаше многу мала дисторзија, освен кога беше мастер или волуме(не помна кое ) пуштено до максимум, кога влезното коло дисторзираше, тогаш звукот наликувал на нешто, инаку бил исто како без појачало да свириш, само погласно :) ок им велам јас, ќе си земите дисторзија :) инаку мкт кондензатор беше на предпојачалото, а ан појачалото керамички 4,7 400в доста габаритен
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 23.03.2012, Friday, 19:17:06
Знам што сакаат они ;D, они сакаат да „џ џа“ ;D ::). Се имам расправано со металци, знам што сакаш да кажеш ;D. Според нив, колку повеќе клипинг, толку подобро ;) ;D. Џабе им објаснуваш, не сваќаат ;D (чест на исклучоци, имам и такви сретнато, па ќе ти предожат нешто, некој добар предлог, има и некои што се разбираат, ама морам да признаам многу се ретки ;D).
Title: Одг: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: izotop on 23.03.2012, Friday, 20:05:55
Фина суптилна тема , ми се бендисува но немам што да додадам многу , во предходните постови  се спомна скоро се што е битно за звукот и кондензаторите .
Ќе кажам само дека кога се работи за засилувачи особено поквалитетни или со претензија да станат такви да се ставаат квалитетни биполарци(фолискиМКТ,  МКП,МКЦ , полистирен  за помали вредности)секаде каде што тоа  е возможно .Навистина влијаат на конечниот звук на засилувачот дули и промена на некој кондензатор кој изгледа како небитен а е на патот на сигналот.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: DX-er on 23.03.2012, Friday, 22:17:50
По насловот прво мислев дека се нуди објаснување за разликите на кондензаторите, во темата забележав дека всушност прашуваш кои се разликите. Затоа потенцирав во насловот дека се работи за дискусија
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: triology on 24.03.2012, Saturday, 02:17:09
па имам слушнато утред кои што бил направен со Wima кондензатори,а водено и уште еден ист уред кои што бил направен со Solen Fast i Epcos kondenzatori.Во првиот случај за разлика од вториот звукот беше многу отворен,светол во некои фрекфенции подетален,додека во вториот случај се доби потемен  звук,кои во ниските фрекфенции беше матен иако се работи за кондензатори кои што се доста скапи но во самиот склоп не го даваа максимумот од уредот.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 24.03.2012, Saturday, 07:10:50
па имам слушнато утред кои што бил направен со Wima кондензатори,а водено и уште еден ист уред кои што бил направен со Solen Fast i Epcos kondenzatori.Во првиот случај за разлика од вториот звукот беше многу отворен,светол во некои фрекфенции подетален,додека во вториот случај се доби потемен  звук,кои во ниските фрекфенции беше матен иако се работи за кондензатори кои што се доста скапи но во самиот склоп не го даваа максимумот од уредот.

Уште еден доказ дека не се што е скапо е добро ;).

ПС: Мислам дека дискусијава вреди да заслужи еден pin на темата ;).
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Maki on 24.03.2012, Saturday, 13:01:25
Сакам да поразговараме околу разликите кои што ги предизвикуваат различни брендови на кондензатори со иста вредност на ист проект,притоа што во некој ситуации има драстични разлики во резултатот-звукот.Па сакав да ве прашам на што се должи тоа?Што всушност се случува што прави разлики во крајниот резултат-звукот(репродукција)?Воедно истово прашање би важело и за потенциометрите и атенуаторите?
Кај биполарните кондензатрори бољи се оние со глатка фолија, со рапава се поефтините обични.
Кај блок кондензаторите најбитно е да бидат неиндуктивни,тоа зависи од начинот на мотање на фолијата. Поскапи се,али вреди,има разлика у звукот. Зависи и од диелектрикот, најбољи се MKP.
Кај потенциометрите влијаат паразитни капацитивности, а у однос на материјалот потрајни се оние со проводна пластика,графитните се тррошат и шуштат.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: izotop on 24.03.2012, Saturday, 16:47:23
Еве е дна листа на кондензатори и како се однесуваат во однос на звукот која ја имам веќе десетина години и мислам дека е од Озрен Билан и неговата книга( Акустика просторија).
Не ми замерувајте ако имам грешка.

(до администраторите предупредувам дека  називите морам да ги куцам на латиница не замерувајте така најчесто се сретнуваат на самите кондензатори)
Од подобри кон полоши (надолу)

-politetrafluorethan( PTFE, Teflon , Fluon)
-polistiren (stiroflex , KS)
-metaliziran polipropilen (MKP)
-polipropilen (KP)
-metaliziran polikarbonat  (MkC), politethraplat (MKT)
-polikarbonat (KC)
-metaliziran poliethen
-poliethen
-celulozni acetat (MKL )
-mica
-elеktrolit AL oksid (bipolarni , kruti, suvi, vlazni )
-tantalov oksid
-papir (MP)
- Keramicki потполно  неупотреблив

Друго се наведува дека треба да се внимава на механичката изработка (квалитетот на изработка на кондензаторите (бренд)
Исто битен момент е што се наведува дека премостувањето на  подобар и полош кондензатор е жива глупост односно не придонесува за поквалитетна звучна слика.

Лично сметам дека доколку не можете да најдете подобар МКП е супер кондензатор за повеќето примени во Скретници предзасилувачи и засилувачи дава стабилна и  избалансирана  звучна слика  и фини ненепадни високи тонови
Стирофлексот КС  е исто многу добар за влезен кондензатор во засилувач  секаде каде што може да се постави на патот на сигналот но и  во скретница на високотонец и среднотонец.
Дава особено чисти и отворени средни тонови што  лично многу ги бендисувам и високите се за нијанса почисти  од МКП.
МКЦ повеќе звучно ми се допаѓа од МКТ(има подобри средни тонови) иако на листата се еднакви.
МКЛ е добар за во скретница особено за среднотонец (дава добри средни тонови  но високите несе толку транспарентни и чисти како тие погоре на листата.
И керамички ич не ги ставајте никаде на пат на сигнал особено ако се работи за некој подобар засилувач .Во целина од кондензаторите и изборот на истите многу ви зависи вкупната звучна слика на засилувачот предзасилувачот или звучниците .
 На скретница не се штеди особено за високотонец и среднотонец па дури и треба да се избегнуваат керамичките отпорници од 5 или 10 вати на нивно место паралелно врзете повеќе   2 или 1 ватни(графитни или МОХ  за да добиете 5 вати со одредена вредност  .

Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 24.03.2012, Saturday, 17:33:17
Интересно ;). Убава листа и критики на кондензаторите кои се користат во аудио техниката ;). Не сум сретнал ваква листа на друго место (иако морам да признаам дека не сум ни барал ;D).
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 24.03.2012, Saturday, 19:24:56
да, во рпаво си за пинот, како почетник не обрнував воопшто внимание на кондензаторите. Патем ако може некој да стави дијаграм од зависноста на фрекфенцијата и отпорот на кондензаторот, еср мислам се викаше, каде што се гледа дека не секогаш за повисока фрекфенција кондензаторите имаат помал отпот(идеалните да, но нов ги има само во тетратките  :) )
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Bojan on 24.03.2012, Saturday, 19:37:00
за отпор пресметување се смета со Rc=1/(2*Pi*f*C) а тоа еср се мери, има на форумов шеми некои за правење на инструменти за мерење на еср..
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Integral on 25.03.2012, Sunday, 03:39:57
Kada se kondenzator nalazi na putu zvucnog signala, najbolje je da to ne bude jedan kondenzator, makar i najkvalitetniji.
Uvek je bolje nekoliko razlicitih kondenzatora spojiti paralelno.
Na primer, elektrolitski, keramicki i stirofleks. Kapacitet se sabira, a ovako dobijeni kondenzator ce biti kvalitetniji od svakog pojedinacnog kondenzatora.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 25.03.2012, Sunday, 07:46:14
Kada se kondenzator nalazi na putu zvucnog signala, najbolje je da to ne bude jedan kondenzator, makar i najkvalitetniji.
Uvek je bolje nekoliko razlicitih kondenzatora spojiti paralelno.
Na primer, elektrolitski, keramicki i stirofleks. Kapacitet se sabira, a ovako dobijeni kondenzator ce biti kvalitetniji od svakog pojedinacnog kondenzatora.

Епа баш тоа и зборувавме, дека таа теорија според некои практични проби, и не се покажала како баш многу добра пракса, иако лично јас го немам пробано ова.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: izotop on 25.03.2012, Sunday, 09:35:39
Kada se kondenzator nalazi na putu zvucnog signala, najbolje je da to ne bude jedan kondenzator, makar i najkvalitetniji.
Uvek je bolje nekoliko razlicitih kondenzatora spojiti paralelno.
Na primer, elektrolitski, keramicki i stirofleks. Kapacitet se sabira, a ovako dobijeni kondenzator ce biti kvalitetniji od svakog pojedinacnog kondenzatora.

Лично не сум слушнал подобрување на звучната слика од премостување на  биполарен електролит и МКТ со помала вредност  како и други комбинации во скретници и засилувачи така да избегнувам  да ги комбинирам за да добијам квалитет освен што ги зидам паралелно само од исти вид пример 2 x 2,2 микро МКП  за да добијам 4,4 микрофаради и поголема пропусна површина на кондензаторот . како што имам читано  површината на кондензаторот (читајте максималната волтажа што може да ја поднесе) влијае на полесно пренсесување на танзиентите .
доколку се работи за поголема капацитативност  во скретница на пример 100 микрофаради  нема да биде лошо  да го премостите со некој пример од  0,22 микрофаради како што имам читано  за да добиете подобри високи фреквенции.
 кондензаторите со поголем капацитет ја памтат(меморираат) својата предходна состојба која појава при брзите музички транзиенти може да доведе до  заситување на кодензаторот и да ги замати високите фреквенции ,затоа со поголеми вредности на кондензаторот обично премостувам и еден кондензатор со вредност 1/500 од вредноста на големиот кондензатор.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 25.03.2012, Sunday, 16:17:52
а можда ако с епаралелно брзани кондензаторите шумот ќе се намали, патем, не би требало кондензаторот сам од себе да произведе шум. секако дека ќе врзиш 3 на пример квалитетни кондензатори, а не штогоде. Ја мисла дека е подобро да врзиш паралелно 3 него само еден, поради тоа што отпорот не секогаш се движи по Rc=1/(2*Pi*f*C), поради аномалиите на реалните кондензатори, значи како што на тетратка водот за струја има отпор 0, а во пракса не може да се изведе, слично и кондензаторите може да имаат повисок отпор на некоја повисока фрекфенција.. незна дали спомнавте погоре, за отпорниците најпожелно е да се користат метал филм, или други квалитетни отпорници, а строго да се избегнуваат жичаните отпорници(претежно со мал отпор и поголема моќ, како кај емитерот од отпорниците на пример) поради фактот дека имаат својство на индуктивен елемент, поради самата констукција- претежно волфрам или кантал се намотани како спирала околку ќерамичко јадро.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 26.03.2012, Monday, 13:49:46
да, со тоапотполно се слозувам- треба експериментирање, па макар и некоја мала дисторсија може позитвно да влијае
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Maki on 26.03.2012, Monday, 13:55:47
Кај кондензаторот (ако се повеке во паралела,исти) су приметил дека се добива на брзината на преносот на звукот.Можеби тоа влијае на квалитетот на звукот,без разлика што капацитетот  влијае на пропусниот опсег.Звукот е чудна направија и некогаш треба мнооогу експерименти за да дојдеш до некоја боја ,која ке ти се допадне.
Паралелно споени 2 исти кондензтори имаат 1/2 паразитна индуктивност,со 4 исти у паралела паразитната индукктивност е 1/4, така има брзина у звукот у однос на еден кондензатор со иста укупна капацитивност.Не е све у експерименти,треба да се знае и теорија.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до к&#
Post by: izotop on 26.03.2012, Monday, 20:40:19
Џабе се заморувате, тоа во пракса на уво до  толку воопшто не се забележува .
Добро е да се знае и истото да се применува во ситуации кога е потребна поголема вредност на некој кондензатор најчесто во скретници .
А и кога ќе се земат во предвид сите други вредности (квалитетен извор на звук квалитететн запис на звук , па сите шумови кои ги генерираат активните компоненти и на крајот квалитетот на драјверите кои ќе ви го пренесат звукот до уво , ќе видите дека мора експеримент но во однос на квалитетот и составот на кондензаторот а помалку во однос на индуктивните паразитности .
Во напојувачка секција на засилувач ако се работи за навистина квалитетен засилувач вреди да му се стават можеби и 60 комада по 1000 микрофаради наместо пример два од 30 000 микрофаради навистина ќе добие во брзина и чистина во сложени пасажи особено во делот на високи фреквенции , но истото ќе го чуете само доколку сите други компоненти од звучниот ланец се на потребното ниво особено звучниците .
Така да теорија да но многу повеќе му верувам на моето уво.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 27.03.2012, Tuesday, 00:56:11
теоријата е за да знаеш што да експериментираш. Теоретски можеш да ај пресметаш амплитудата, па ако си фрик и да ја разложиш, но ако не ја слушниш нема да знаеш како звучи.
Како што разбрав, паразитната индуктивност се намалува пропорционално со бројот на кондензаторите, па за три кондензатори ќе имаме 1/3..
Мислам дека има кондензатори(барем кај старине радија како дете што има одмотувано) кои што се изработени од повеќе кондензатори, но во едно куќиште, слично како што 2н3055 транзисторот на пример е изработен од n помали паралелно врзани транзистори скоцкани под едно куќиште.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 27.03.2012, Tuesday, 01:22:00
batka, за пасивна свртница станува збор ?
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: izotop on 27.03.2012, Tuesday, 22:13:28
Маки и Батка да се состанете и да пиете едно пиво  и да ги разложите вашите теории во децимала  а ?.
Зошто толку теорија звукот е сепак субјективна работе  земете  залемете еден кондензатор и слушнете ја разликата  ако ви одговара  тоа е тоа, ако не ви одговара одете понатаму здравје .
Не треба толку теории секој од вас може  да дизајнира добар засилувач или  звучник само ако  научи добро да слуша , а не само да  продава тоа што го знае . слушајте и експериментирајте до степен додека не дојдете до  звукот што ви одговара  ионака тој звук нема да одговара на друг не се трудете да се покриуете со теорија секогаш немоше да ги објасни работите до крај .
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: izotop on 27.03.2012, Tuesday, 22:43:20
Батка прашањето е дали кога лемиш кондензатори добро ли ги слушаш  , верувам дека е така  со добра пијачка пошто тоа е вистинската работа,  а ако не ти се пие со други и тоа  е твоја  односно ваша работа  мене не ме засега , само ми е досадно да се препиркате на теоретска база односно сечете влакна на пола само  за да се докажете кој е во право , а темата не  е за сечењ влакна туку за типови на кондензатори применливи во аудио техника така да правете што ви е кејф , виртуелно заколете се  околу празни  препирки ако ви се прави кејфот . Нема да ви сметам . Само мислам дека со листата што предходно ја истакнав од Озрен Билан  ќе му помогнам на некој почетник или  аматер  што сака да дознае за  звукот и кондензаторите и  да научи нешто .
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 28.03.2012, Wednesday, 03:20:42
Па вака е глупаво, сега темава на ништо не личи, половина и повеќе цитати никаде ги нема :(.

Ајде престанете да се препирате и едноставно кежете си го мислењето и готово. Не гледам поента да се препорате, темава е за размена на мислења, не препирања :(.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: ZEC ELECTRONICS on 30.08.2012, Thursday, 23:11:49
Дискусијава е страшна  !!!!    .....


....штета што ги нема сите делови.....т.е. се избришани  ( случајно )....инаку џабе да се замарате за кондензаторите ако врзете сараунд појачало...или ако изворот ви е двд плеер ( под 100 еври ) или  не дај боже компјутер...или песната е симната од интернет и во некој МП3 формат....никаква разлика нема да чуете ......дедо ми стално викаше сингирот е јак колку најслабата алка !!!!....така да зависно од средствата што ги имаш на располагање секој блок или фолиски или биполарен што е во рамка од 100 денари за парче и со мин 100в ...ќе заврши работа.....нагоре лудило.....има кондензатори по 400 евра парче ...разликата е само на инструмент....треба уште 5000 евра во непосредна околина да вложиш за можеби да ја чуеш разликата....

мој совет се што не е најевтино ..веќе е подобро.....но балансирајте помегу сите компоненти - во звучната кутија....на самата свртница.....каблите за звучниците .....појачивачот....изворот...интерконекциските кабли......самата снимка ......аудиото е нечто за кое цел живот е малку да навлезеш во него......колку повеќе навлегуваш дест пати повеќе затворени врати ти се појавуваат......


....а за луге со слободно време и доволно желба во продавница ќе си земете едно ќесе кондензатори ....едно пола кило жица 0,8 за бас намотки и ,4 за високи и средни ....повеќе отпорници со различни врдности  5вати би ви препорачал затоа што дведесет посто од фабричките кутии за домашна употреба со разумна цена ги имаат во фабричките свртници ......и уживајте во викендот со рани комбинациии.......и една напомена кога ќе дојдете до звукот кој веќе доволно ви се бендисува  - менувањето на ситниците се прави бар на една недела слушање од моменталната склопка......секое фино подесување е апсолутно невозмочно во кратки временски интервали....вачето уво се штелува на дадениот звук..му треба време на релаксација за да ја воочите разликата....


Поздрав

ЗЕЦ
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: batka on 31.08.2012, Friday, 00:10:08
Епа,Зец веројатно сме иста *школа*,кога размислуваме слично.Ако погледаш малку поранешни постови во Звучници ,ке видиш дека токму ваквото размислување кое и јас го практикувам не му се свиѓа на Маки,според кого мора да се знаат Qts  и сите други Q- фактори за да се пресмета кутијата.Ако не се тие параметри - ке нема живот. ниту звук,само неколкумина * избрани * ке можат да прават кутии,свртници итд. Спрема мене многу е лесно и едноставно да се дојде до димензии и волумен на кутиите( според големината на мембраната и намената на самата кутија).И на крај : имам еден пријател кој се вика Крсто и кој покрај тоа што е мајстор за дрво,иверка,медијапан и босанка има и - уво! Со него ги тестираме кутиите не една недела,ами и месец ако треба! Битно ни е да добиеме -звук кој ке ни ги задоволи ушите!! Тоа некој не го разбира.Ама ,стрпливи сме и си правиме безброј проби по систем * стави елемент,пробај слушни,извади* се додека не добиеме нешто како*наш* звук! Кога му продаваш зв.кутии на некој ,веројатно го оставаш да ги слушне и да донесе свој суд! Ама си имал веројатно случаи кога се купувала големината,тежината и убавината на некои зв.кутии кои тебе лично ти биле грозни! Ама,зар би му рекол на купецот дека не треба да ги купува???? Не,човекот си одлучил така !И што е тука спорно; Зар некој мора твојата музика и звук да ја слуша? И која е гаранцијата дека ти добро слушаш??
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: LordZi on 27.02.2015, Friday, 16:25:31
Колеги, како ви се чини оваа работа...? :)

Code: [Select]
http://studiozey.com/woodencapacitor/index.html
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Atanas on 27.02.2015, Friday, 16:27:40
Можеби ова нема врска , но нешто е заедночко. Во Теслиниот кој го зедов од училиште блок кондензаторот беше во дрво. Незнаев зошто и како.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Otpor on 27.02.2015, Friday, 21:12:56
Ова само на осцилоскоп да се види...ама споредбава ја прај со мин.50 еу кондензатор,ако има некој да позајми ваков па да прајме работа,инаку пари не давам за ,,црнион,,  ;D

@Atanas:Aj земи го то дрвеното и тркни до кај мене ко ќе можиш  ;)
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 27.02.2015, Friday, 22:10:25
Не го чув звукот и разликата, но мислам дека ова е многу труд. Не сум до толку аудиофилски настроен ;D.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: KiloVolt on 27.02.2015, Friday, 22:27:44
Колеги, како ви се чини оваа работа...? :)

Code: [Select]
http://studiozey.com/woodencapacitor/index.html
Ми се чини глупава, како прво- металното куќиште на електролитот блокира интерференција, а со тоа што го исече и замени со дрвено, дојде до огромно "подобрување", а па тоа што го замота во свила натопена во ленено масло, направи огромно "подобрување"... Да можеше со од пиле млеко ќе го натопеше.... Абе глупости^2... 100% Placebo ефект...
 
Можеби ова нема врска , но нешто е заедночко. Во Теслиниот кој го зедов од училиште блок кондензаторот беше во дрво. Незнаев зошто и како.
Само за естетика...
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Gocko on 29.03.2015, Sunday, 06:01:01
Градам еден засилувач за мене со TDA7294 , па ме интересира дали овие кондензатори се квалитетни. Нема да кажам од што се извадени.

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/448013447615087831.jpg)

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/961984592658824653.jpg)
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: GigaWatt on 29.03.2015, Sunday, 08:30:34
Штом пишува Japan, не се секирај ;) ;D.

Инаку, според ознаката M и триаголничето на кондензаторите, најверојатно се Matsushita (Panasonic) ;).

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/Matsushita.jpg)

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/Matsushita_Electronics_Corp.jpg)

ПС: Ако може, нареден пат не поставувај директно линкови од слики од FB. Објаснето е во следниот линк зошто (на крајот од post-от ;)).

Code: [Select]
http://elektronika-mk.net/index.php?topic=12651.0
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: LordZi on 29.03.2015, Sunday, 10:23:42
Од надвор личат на Панасоник, ако се оригинални тогаш се квалитетни, а ако си ги извадил од некој постар уред, а не си ги купил (во Гац на пример), има големи шанси да се оригинални.
Во секој случај јас би ги измерил капацитетот и ESR пред да ги употребам.
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: bicikle on 29.03.2015, Sunday, 19:23:07
Коллку може да се очекува од интегралец...
Title: Одг: Дискусија: Разлики од кондензатор до кондензатор во репродукција на звукот
Post by: Gocko on 29.03.2015, Sunday, 21:54:52
Да , и јас имам слушнато дека најдобро дрво за ова била парена бука од источна македонија сечено на надморска височина од околу 1000м , подобро било од шумово дрво , јасен или топола  ;D
Ова се приказни за мали деца .... зошто верувате во се што ке видите , има луѓе што немаат работа а имаат премногу време.
На господинот од линкот што ги ставал кондензаторите во дрво , сигурно склопеното појачало ќе му праи кејф кога ке го склопи и ке си каже самиот на себе дека ТОА-Е-ТОА ... на тој господинот , да му ги смениме скришно кондензаторите преку ноќ да му ставиме обични (првобитни) без да знае тој , на прво слушање ако направи разлика или ако каже дека некој нешто му чепкал во појачалото или било каков коментар , ставам глава на труп.