Author Topic: Премотување на трансформатор без растурање  (Read 4071 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Немам многу трафоа прмотано, ама колку што знам лимовите се измеѓу лакирани, па кога се расклопува лакот паѓа на некои места.
За помалку упатените: Инаку лакот е ставен за да се спречат јаки струи низ јадрото, со што се минимализира греењето и загубите. За помалите трансформаторчиња не е толку битно, но во поголемите можат да се јават струи што би го стопиле јадрото (трафостаниците на пр.), па затоа мислам дека премотувањето на трансформатор без растурање горе-дозу држи вода.
А која е понтата на заварувањето на лимовите стварно немам поим  :) ако е за помало зуење- и штрафови бркаат добра работа

Offline Syrus

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 480
Како се добива симетричното напојување т.е. како се мота трафото?

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Како се добива симетричното напојување т.е. како се мота трафото?

Па според самото име, со 2 симетрични жици мотани во иста насока, една по друга, нивниот спој е нула, краевите - и + т.е. се во фаза од пи (180 степени) . може и со една жица, на средина од жицата (по дожина) се наоѓа нулата, т.е. се леми кусо парче жица за извод, да мојш да ја врзиш понатака.
Мисла имаше некој топик баш за ова.

Offline z33dgm

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 120
Немам многу трафоа прмотано, ама колку што знам лимовите се измеѓу лакирани, па кога се расклопува лакот паѓа на некои места.
За помалку упатените: Инаку лакот е ставен за да се спречат јаки струи низ јадрото, со што се минимализира греењето и загубите. За помалите трансформаторчиња не е толку битно, но во поголемите можат да се јават струи што би го стопиле јадрото (трафостаниците на пр.), па затоа мислам дека премотувањето на трансформатор без растурање горе-дозу држи вода.
А која е понтата на заварувањето на лимовите стварно немам поим  :) ако е за помало зуење- и штрафови бркаат добра работа

овоа се чисти глупости лак да се стави за да не протече голема струја фала богу низ лимовите и не тече струја. Става се лак за да не зуе трафото

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
vo limovite se stvaraat vrtlozni strui
Z33MK

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Да, затоа ги прават од изолирани лимчиња, за тие струи да бидат што помали, не од полно железо

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
виорни струи се лоша работа...посебно кога се користеа порано во струјомерите :D
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline z33dgm

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 120
а јас моите трансформатори со не ги лакирам имаат поголема виорна струја ?

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Па би трбало, а тоа значи и помала ефикасност(искористеност) и поголемо греење. Зависи колкаво е трафото, ама може да прави проблем. Сега иам некои трафа составени од личиња навидум нелакирани, ама имаат некој си слој изолирачки, како со прашина се лимчињата, колку што имам видено

Offline z33dgm

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 120
нема врска лакот со виорните струи. Пошо тие виорни струи се појавуваат поради магнетното поле а не од струјата , преку лимовите не тече струја туку магнетно поле така да нема потреба да се лакираат и сл работи туку како што кажав коа се намота трафото и кога се стегне добро се потопува во лак за да се подобро стегнат лимовите да не зуе