Author Topic: Помош во врска со преправање на EI звучници Nikola Tesla  (Read 2710 times)

Offline ace-bitola

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 58
Помош во врска со преправање на EI звучници Nikola Tesla
« Opened on 05.08.2012, Sunday, 23:19:52 (Edited 05.08.2012, Sunday, 23:21:24) »
Сакам да ги препрам звучниците да му клам нов бас, среднотонец и високотонец па ми треба некој предлог за шо драјвери да му клам дали вреди да му се клат поквалитетни драјвери или да му клам некој други по евтини само да се некој поарни да не бидат од кинеските по можност нешто од зец електроник шо имат да не барам по други градој. И за внатрешно за дампирање дали да ја обложам цела со сунгер и со колку дебел или да го остам како шо си е, а скретницата планирам да биди истата. Големината на звучниците е бас 8 инчи, среднотонец 4 инчи, а високотонецо мислам дека е 2 инчи, а отворо кај него е 6 cm, кај среднотонецо 9 cm, а кај басо 18 cm. Димензиите на кутијата се 46 x 26 x 21.





Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Па... технички гледано, ако се исправни звучниците, можеш да ги смениш само гумените амортизери ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline tefe_negro

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 69
  • Gender: Male
Одг: Помош во врска со преправање на EI звучници Nikola Tesla
« Reply #2 on 06.08.2012, Monday, 03:05:28 (Edited 06.08.2012, Monday, 03:07:45) »
Па од долгогодишно искуство и по тоа што го гледам на сликата може да кажам дека басот е здрав со оштетен амортизер кој не е проблем да се замени . Евентуално на овој модел страда високотонецот мислам дека драјверите во овој модел беа Тонсил и не би ги менувал ако немаш познавање побарај стручен совет околу замената на амортизерите . И за крај да не те лаже ѓавол случајно да ги менуваш  ( :) насите овие модили со време се распаѓа сунѓерестио амортизер) освен ако немаш резервни за замена

Offline ace-bitola

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 58
Звучниците се исправни освен високотонците на двата му се изгорени. Да драјверите му се Тонсил ама не ме бендисва звукот шо го дават и мислам дека и да му се сменат мортизерите нема баш да биди добар звукот. Звучниците се стојани во влажна просторија за тоа се вакви.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Најдобро е да ги замениш сите звучни единици.Мал проблем ке ти биде среднотонецот ,ако успееш да најдеш.

Offline tefe_negro

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 69
  • Gender: Male
Јас сепак би се одлучил да ги репарирам во рамки на зачувување на автентичноста на оргиналот .  Само ми се чини откако постира дека се чувани во влажна просторија забележав оти долната лева страна на едната кутија ми изгледа одлепена или не ?

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Само ми се чини откако постира дека се чувани во влажна просторија забележав оти долната лева страна на едната кутија ми изгледа одлепена или не ?

Да, изгледа одлепена е, изгледа ќе треба и кутиите да се репарираат. Кулку е финансиски оправдан овој зафат... искрено, не знам. Исто така, за волку слаби звучни кутии (45W RMS), мислам дека е неоправдано користењето на среднотонец. Баш напротив, мислам дека главната причина зад големото изобличување (грдиот звук) се токму среднотонците (неквалитетните и неодржувани среднотонци често знаат повеќе да го нагрдат звукот од сите останати звучни единици). Така да, дури и да ги преправаш целите звучни кутии, не би ти препорачал да ставаш среднотонец. Доволен е еден бас-среднотонец и високотонец, односно двосистемска кутија ;). Ова ќе значи дека ќе треба да се смени и свртницата, но... ако сакаш максимум да извадиш од овие звучни кутии, јас тоа би го предложил ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Maki

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 721
Одг: Помош во врска со преправање на EI звучници Nikola Tesla
« Reply #7 on 06.08.2012, Monday, 16:08:08 (Edited 06.08.2012, Monday, 16:11:14) »
Сакам да ги препрам звучниците да му клам нов бас, среднотонец и високотонец па ми треба некој предлог за шо драјвери да му клам дали вреди да му се клат поквалитетни драјвери или да му клам некој други по евтини само да се некој поарни да не бидат од кинеските по можност нешто од зец електроник шо имат да не барам по други градој. И за внатрешно за дампирање дали да ја обложам цела со сунгер и со колку дебел или да го остам како шо си е, а скретницата планирам да биди истата. Големината на звучниците е бас 8 инчи, среднотонец 4 инчи, а високотонецо мислам дека е 2 инчи, а отворо кај него е 6 cm, кај среднотонецо 9 cm, а кај басо 18 cm. Димензиите на кутијата се 46 x 26 x 21.

Не ставај нови,кај Зец има само кинески звучници што се многу полоши од Тонсил,џабе ќе потрошиш пари,многу поефтино и подобро е да ги поправиш старите,евентуално само стави нови високотонци. Оригиналниот високотонецот не е 2 инча него е стандарден 1 инч (25мм) или евентуално 20мм.
Стави повеќе дампирање у кутијата, испуни ја половина со Лио или со кројачки конец.
Дрвената кутија залепи ја со дрвофикс, обавезно под стеги.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Јас сепак не би вложувал ниту денар во овие кутии.Ако можеш да најдеш некои стари ,изгорени звучници извади ги старите гумени амортизери и замени ги само нив.Сепак звукот ке се смени,сигурно е тоа.Значи побарај кај пријатели,   другари комшии или на *бувљак* прегорени звучници,нема друго!

Offline ZEC ELECTRONICS

  • Нов член
  • *
  • Posts: 30
  • Gender: Male
  • Секој новитет денес...утре е историја !!!
    • zec.mk
Јас би вложил - но во нови кутии.....


.....ги памтам точно како свиреа кутиичкиве...и сум поправал доста од нив...но многу  проблеми има кај нив.......скретниците..како на овие на сликата ......ептем се за менување....види го лакот на жицата - каква боја е..... второ овие кутии се ускладени со еи -ниш системи...каде фабрички е обоен тонот на самиот појачивач за да свират - како што свират во сет...меѓутоа со друго појачало -и доста подобро не е тоа тоа.....после на овие басчиња - мембраните им се скапани од влага...но и да не се - тонсли ( Мек фарлоу за германски пазар ) има мегустандардни мембрани - така да оваа 8 е 7,45 всушност.....но сепак може да се смени амортизерот - кога би дила мембраната во подобра состојба....за средниот амортизер се наога  -  но од гума ....најдобро од повеќе листови хартија уради сам да си направите по дома...за да свири како што свирел.....високиот кај што стално на сите кутии им гореше...ако е постар од десет години му пага нанесениот полиуретански слој  од мембраната,,,така да звукот е беден и сув.....за никаде......



така да или цели компоненти - драјвери...басови ...средни...високи...или забоарви ги....бидејќи не верувам дека ќе може да го наштелуваш звукот на скретницата........

...и доколку го смениш басот....пожелно е бас рефлекс отвор да направиш од позади горе.....со ф 50ммм...и должина од бар 50 до 70мм
Сите се добредојдени .....

Offline ace-bitola

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 58
Купив нови драјвери од зец електроник басови со гумен мортизер, средни и високи пиезо, кај што беа попуштени кутиите ги стегнав и ги залепив со дрвофикс и внатрешно уште еднаш ги излепив сега ќе треба да ги соберам и мислам да му ставам бас рефлекс цевка, а внатрешно дампирањето да си остани исто.

Offline Maki

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 721
Купив нови драјвери од зец електроник басови со гумен мортизер, средни и високи пиезо, кај што беа попуштени кутиите ги стегнав и ги залепив со дрвофикс и внатрешно уште еднаш ги излепив сега ќе треба да ги соберам и мислам да му ставам бас рефлекс цевка, а внатрешно дампирањето да си остани исто.

Ех што не ме слушаш,си ја упропастил кутијата а си се отепал од давање пари,промена на амортизерите ќе те кошташе многу помалце. Колку те кошташе све тоа?
Тие кинеските пиезо високотонци имаат ептен гаден звук,нема више Моторола,све друго е шкарт.Требаше да земеш високотонец со магнет.

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Ej, .. и јас имам исто вакви звучници ;D ;D ;D, и истиот проблем, скинати ми се амортизерите, исто така ми се и излупени од страна ::).. Колку само журки имаат преживеано... а појачалото едно 6-7 пати ми има прегорувано, BD911/912 има на излез...

Ако не е тајна колку те кошташе ова, и кажи дали свират добро да ги правам и јас  ???
Life is too short to remove USB safely ..

Offline donis92

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
појачалото е модел Nikola Tesla ws350, маска од појачало и звучки јас доколку би нашол би купил кутии!, маркомк, дали ги продаваш само кутиите?
d.t

Offline ace-bitola

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 58
3400 денари ме коштаа драјверите за двете кутии и фолија зедов за одоколу да му сменам се на се 4000 денари. Ги приклучив драјверите на скретница за да ги слушнам бидејки уште не ми се во кутија и добар беше звукот.