Giga, имам боца со цо2, само не е прикажана на сликите, боцата ќе стои на апаратот на задната страна. Добро кажа бицикле, гасот се користи како заштита на варот затоа што воздухот негативно влијае на него.
Здравковски, главна склопка што го пали трафото само кога се заварува имам, значи трафото е под напон само кога го притискам тастерот на пистолот, еве ја се гледа на оваа слика
За ова второто, овој пистол што го имам има вентил за гас во себе, механички воздушен вентил, така да електромагнетен вентил не е потребен, цо2 тече само додека го притискам тастерот на пиштолот.
Третото, немам електронска временска задршка, али имам паралелно со реленцето што го пали главниот контактор поврзано електролит, така да тој ја задрши склопката уклучена уште некое кратко време по испушатање на тастерот во пиштолот
килл, ќе поставам шеми, потребни се следните делови и материјали
-пиштол за заварување
-погон за пренос на жицата, кај мене е употребено моторче од бришачи, на дребунг ми направиа ваљачиња.
-ПВМ регулатор за вртечите на моторчето за пренос
-Електролитски кондензатор со голем капацитет за пеглање, кај мене употребен електролит од 22000 микрофаради.
-Исправувач, кај мене употребени 5 грецови од по 50 ампери поврзани паралелно.
-Главно трафо за заварување
-Трафо за напојување на електрониката и моторчињата, може да се земе напон и од главното трафо али пожелно е да се стави друг мал трансформатор.
- вентилатор, употребив моторче од парно од Фиат 1300, дува одлично.
- склопка-главен контактор
- пригушница, уште не ми е вградена, во принцип може и без неа али пожелно е да се има, таа
е важен фактор за квалитетот на варот.
- релиња 12 волти, еден со дупли контакти еден обичен.
-темпертурна заштита за трансформаторот пожелно е да се стави, уште не сум ја наместил али ќе ставам и заштита.
- боца и регулатор на притисок за боцата.
-гребенаст прекинувач
Тоа е углавно.