Author Topic: Помош и консултација околу пад на напон на напојувачка мрежа (230V)  (Read 9174 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Да да, MURO е во право ;). Изгледа само како стартот на машината да прави проблем, што е сосема нормално, многу струја повлекува во првиот момент бидејќи сеуште не е влезена машината во „нормален“ (стационарен) режим на работа ;). А тоа што PC-иња и телевизори се гасат, и тоа е сосема нормално, при поголем пад на напон, се активираат заштитите кај овие уреди и се гасат/ресетираат, дури и ако краткотрајно падне напонот, се што е подолго од (на пример) 0.2 или 0.3s, они го регистрираат како дисконтинуитет во напојувањето, и реагираат заштитите кај телевизорите, односно, се ресетира компјутерот (или се гаси).

Дали е проблемот само кај стартот на моторот можеш да испиташ ако замолиш некој од комшиите да измериш како паѓа напонот при пуштањето на машината во работа ;). Ако паѓа само кога ќе се пушти во работа, решнието е она кое го има пишано MURO ;). Само да нема некои дигитални кола таа машина, бидејќи тие кола не се некои големи фанови на мекиот старт ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
значи ова ми е многу нејасно
Quote
Потребна ми е помош и совет од ваша страна како да решам еден проблем со струјата.
Имено имам машина со 7,5 kw мотор, која користи 220-230 V трофазна струја на 50Hz.
дај ми објаснување како добиваш ти 230 В на три фази кога меѓуфазниот напон е 400В.

Offline ddd

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 276
  • Gender: Male
Ke go povrzes motorot zvezda a posle 15 sekundi so vremensko rele da prefrli vo triagolnik.Ova bi trebalo da ti go resi problemot.    od mob
Дарко

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Тоа не го решава проблемот,туку како што кажа Муро,само со склоп за софт- старт.Моторот не е многу јак и склопот нема да биде прескап.Постојат тиристорски склопови за таа намена и  еве од мене и еден телефон за стручњак кој се бави со овие проблеми па ако се решиш за вакво решение консултирај се со него - Крстев Пламенчо - 070/245 495

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
според мене проблемот е во друго, на секој мотор има табличка на која се дадени податоци за тоа за кој тип на мотор се работи за напонот на кој треба да се приклучи и струјата која истиот за повлекува. Ако моторот е предвиден да работи во тријалолник на 400В а се приклучува на 230В истиот ќе тргне но поради тоа што му е помал напонот за да го добие моментот ќе мора да повлече неколку кратно поголема струја и секако дека ќе дојде до краткотраен пад на напонот што ќе резултира со греење и реакција од биметалната заштита ако ја има а треба да ја има.

Offline ddd

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 276
  • Gender: Male
Mekiot start vo ovoj slucaj bi kostal poveke od masinata,sigurno edno 500 evra.Nie barame resenie koe bi bilo poeftino.Inaku EVN sigurno nema da ti postavi novo trafo vo maalo bez pari,da gi viknes da ti merat napon ke ti naplatat 1580 denari i ako si vo pravo deka e slab naponot ke ti gi vratat parite...

Се извинувам на латиницата,само што дојдов до компјутер.Темата ми беше интересна па пишував од мобилен...........
Дарко

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
за моторот и 360В да е нема да биде некој посебен проблем ама пак не ми е јасно зошто ако пишал дека моторот му работи на три фази му работи на 230 волти?

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Човекот кажа дека е правник по професија, па затоа не му замерувај ако не напишал како што треба  ;D
Жан

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
ич не му замерувам ама мора да имаме колку што е можно повеќе податоци за да му помогнеме оти лесно е да купи софт старт фрекфентен регулатор ама ако е нешто погрешно поврзано ќе му дојде како залудно фрлени пари.

Offline vicikus

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Ви благодарам на сите за советите и мислењата.

Најпрво ќе проверам дали е само стартот проблем или целото работење на машината.

Уште на почеток реков дека ЕВН не ми е решение во случајов. пошто тие ми понудија начелна опција која би коштала ~15.000 евра што не доаѓа во предвид.

@GigaWatt, машината нема дигитални кола колку што знам. обична проста машина со мотор е во прашање.

@batka, благодарам за советите и контактот ќе го консултирам и човекот.

@Zdravkovski, тоа е декларираната спецификација на машината. Ќе проверам на плочката што точно пишува како спецификација на моторот. а за меѓуфазниот напон не ми е познат и како што реков погоре јас сум правник по професија а темава на муабет ја знам само површно, лаички  и нестручно. Затоа се обратив за помош од вас кои ја разбирата проблематикава.

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Ќе проверам на плочката што точно пишува како спецификација на моторот....
Најдобро ќе биде да ја сликаш плочката и сликата да ја поставиш на форумов, па да знаеме точно за што се работи.
Жан

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Eдна работа сакам да потенцирам - доколку човекот сака да нема проблеми со комшии и ако машината е доходовна,односно со неа се заработува ( мало стопанство,дополнителна работа,домашен бизнис...) ,тогаш вреди и 500 ЕУ да вложи,оти да е помалку од 15.000ЕУ,во секој случај.Сепак тој нека си размисли бидејки е свесен дека мора некое решение да се најде.Впрочем доброто решение никогаш не е бесплатно,ама рачунајте дека еден квар на апаратите кај соседите во улицата може да го чини и повеке од 500ЕУ:

Offline vicikus

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Ќе проверам на плочката што точно пишува како спецификација на моторот....
Најдобро ќе биде да ја сликаш плочката и сликата да ја поставиш на форумов, па да знаеме точно за што се работи.

ќе го сторам тоа утре. до тогаш ќе имам и информација околу прашањето за стартот на машината.


во меѓу време она што го знам за моторот на машината како спецификација е ова:
7.5KW MOTOR & CE CERTIFICATE
ELECTRICITY: 3-PHASE, 50HZ & 220/240V


Offline ddd

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 276
  • Gender: Male
Одговор ке добиеш овде немора никој да консултираш...........Дај ни повеке информации за машината,како работи ако сликаш уште поубаво..........
Дарко

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
абе какви 15000 во евра за мотор од 7.5 КВ дали се тие нормални па тој не повлекува повеќе од 15 ампери и ќе работи дури и на 2.5 мм2 пресек(за сигурност треба 4мм2). незнам од кој крај си ама на крај повикај си некој што се разбира да видите што е проблемот и што би требало да се прави.