Шема, тешко дека ќе најдеш... јас би одел наназад. Од конекторите кои се за морот, оди наназад. После конекторите, треба да има некој моќен прекинувачки елемент (елементи, зависи каков вид на мотор е)... дали е реле, тиристор, триак, не е ни важно. Колку што знам, кај сушариве, само што ќе пуштиш некој програм, моторот почнува да врти, така да, лесно е за проверка од тој аспект. Врзи се, пушти некоја програма и почни да мериш. Ако стига сигнал за пуштање на моторот од микроконтролерот (+5V/12V до реле, +5V до тиристор/триак, како и да е изведена прекинувачката секција), а моторот не се пушта, проблемот е до прекинувачкиот елемент. Ако не стига напон, одиме понатаму, гледаме тој контролен вод со што е врзан, дали преку бафер отпорник, дали преку оптокаплер... и така, се додека не се стигне до микроконтролерот. Е и ако он не дава излезен сигнал, наредно е да се остави водот за контрола на моторот да виси (наједноставно е да го прекинеш водот) и директно да мериш на тој пин од микроконтролерот. Ако не јавува никаков сигнал (+5V или 0V, да се менуваат наизменично при пуштање на програма во работа), значи нешто не е во ред со излезниот степен од тој пин во микроконтролерот... батали ја плочата, и нема спас. Треба да најдеш друг таков ист микроконтролер, а често знаат да им ги гребат ознаките... дури и ако дознаеш кој е, треба софтверот од него да го исчиташ, а најчесто се заштитени, да не можеш баш лесно да го исчиташ... и ако се ова успееш да го направиш, треба да најдеш нов таков ист микроконтролер, па да го одлемиш (ако е SMD, без лемна станица на топол воздух, малку тешко), па да го залемиш новиот и ако се ова е успешно, да, БИ ТРЕБАЛО да проработи се како што треба
. Многу работа и нерви, а крајниот резултат е непредвидлив. За среќа, кварови со излезен степен од пин на микроконтролер се прилично ретки, така да, најверојатно е некоја компонента по микроконтролерот.
Е сега, можно е да се користи и инверзна логика за пуштање на моторот (+5V --> Motor OFF, 0V --> Motor ON), ама тоа се забележува од дизајнот на контролата. На пример ако имаш некое транзисторче по патот на сигналот од микроконтролерот до енергетските компоненти за пуштање на моторот, големи се шансите да се користи инверзна логика (зависи како е врзан транзисторот, но сепак, има шанси). Ако има два, можно е да се користат како бафери и да се користи нормална (правилна) логика. Само ги потенцирам можните комбинации на контролни сигнали од микроконтролерот, бидејќи честа ситуација е да се користи инверзна логика, а „немањето на +5V“ на контролниот пин на микроконтролерот кога моторот треба да врти, знае да се интерпретира како „неисправен микроконтролер“, што всушност е реткост. Ако се зезнат, знае да им се зезне софтверот или целосно да изгорат поради превисок напон за напојување (напонски удар, снемало струја, дошло струја). Ситуации каде што само еден пин (т.е. излезниот степен од тој пин) им е зезнат се мноооогу ретки.