Македонски форум за електроника

Аналогна електроника => Аудио техника => Звучници => Topic started by: Marjan Milosevic on 11.08.2014, Monday, 02:57:19

Title: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 11.08.2014, Monday, 02:57:19
Само да објавам дека стартував нов бренд, овојпат комплетно во моја сопственост.
Првиот производ е векје исфрлен. Еве една слика и линк до спецификациите.
Системот имаше ватрено крштење на Егзит фестивалот и доби одлични критики.

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/M28LA.jpg)

Code: [Select]
http://www.mm-acoustics.com/?page_id=54
Дополнителни информации има и на ФБ страната.

Code: [Select]
https://www.facebook.com/pages/MM-Acoustics/608901282527713?ref_type=bookmark
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 11.08.2014, Monday, 11:32:52
И тука користиш ДСП како свртница?
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 12.08.2014, Tuesday, 12:34:34
Абсолутно.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 12.08.2014, Tuesday, 15:35:43
MiniDSP?
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 12.08.2014, Tuesday, 16:02:39
MiniDSP е токму тоа што му го кажува и името. МИНИ.
За сериозни работи се користат сериозни уреди. Минито е тотално ок за ентузијасти и почетници.
Кутиите горе се пасивни со пасивна скретница внатре. Но таа скретница таму е само во функција да го подели сигналот и ништо повеќе. Ниакакви корекции на графикон или слично. Истата се нуди и во би-амп варијанта без скретница. Оваа варијанта је предпочитуваат вистинските професионалци од многу причини.
Таа кутија е лајн арај и како единка никогаш нема линеарен графикон. Графиконот се подесува со помош на ДСП уред кое е екстерен уред и каде постојат различни веќе предефинирани пресети за групи од 4/6/8 и 12 кутии во еден ред.
Овие пресети се само појдовна точка од каде се вршат дополнителни корекции на самото место на настанот во зависност од меѓусебните агли на низот на кутии (со секоја промена на аглите се менува и фреквентната карактеристика на системот што е и поентата на променливите агли) и просторијата.
Во некои случаи кутиите се поделени вертикално на 3 зони (во случај на користенје на 12 кутии во една низа) при што се прави различен сетап за секоја зона. Тука веќе се користат ДСП уреди со повеќе излези (поготово во би-амп варијанта).
Има и други опции и варијанти ама се сомневам дека многу малку од луѓето овде ќе ги разберат.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 12.08.2014, Tuesday, 18:28:00
Интересно, сакаш да кажеш дека сепак овие се пасивна варијанта, но има активна варијанта со надворешно DSP, ако добро разбрав.

За оние кои не се запознаени, DSP (digital sound processing) е една од најновите технологии за изградба на свртници. Дигитално процесирање на сигналот, делење на фреквенции и екстра флексибилен еквилајзер како и филтри со селективен ред (6dB/oct,12dB/oct,18dB/oct,24dB/oct itn). Многу лесно може да се изведе и дигатално каснење на сигналот за компензација на различната поставеност на драјверите.

 Еве како од прилика изгледа една DSP единица шематски (најпросто):
аудио извор------->{A-D convertor---->процесор------>D-A convertor 1}---->amp 1
                                                                |     |------->D-A convertor 2 ---->amp 2
                                                                |------------>D-A convertor n. ---->amp n

Програмирањето на истиот се врши преку компјутер со негов софтвер спремен да направи се со еден клик :) Поправи ме Марјан ако грешам или нешто сум испуштил.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 12.08.2014, Tuesday, 19:35:01
Да почнам од почеток.

Да овие кутии се пасивни и со користат надворешни појачала.
Кутиите имаат (но и немора, во зависност од барањата на купецот) пасивна скретница.
И покрај тоа што кутијата има скретница таа има прилично нерамна фреквентна карактеристика. Нема усогласуванје на осетливоста помеѓу ЛФ и ХФ делот и така натаму. Сето тоа се “пегла“ со помош на ДСП уред.

ДСП уредот е многу повеќе од скретница. Подобрите имаат следно:

влезен графички или параметрички еквилајзер-излезен ФИР филтер (ова го имаат само најдобрите)- скретница-излезен параметрички еквилајзер-излезен динамички еквилајзер-избор на поларитет на дадениот канал - дилеј - дампинг коректор - коректор на импеданса - пик лимитер - волт лимитер - рмс лимитер.

Колу повеќе пари толку повеќе музика :-)

И се разбира треба да имаш знаење сето тоа да го сетираш како треба.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 13.08.2014, Wednesday, 01:37:10
Инаку, само сакам да додадам дека DSP не е најнова технологија во аудио техниката, DSP постои, што се вика, од памтивек (сигурно барем 20 години, ако не и повеќе), но се има користено само во медицински и воени цели бидејќи технологијата била скапа. И под DSP се подразбира било каков тип на дигитална обработка на сигнал, не само аудио сигнал. Во денешно време, кога еден ARM SoC Board чини околу 30 долари, веќе се е многу полесно. На крајот на краиштата, целта на дизајнерите на компјутерите и компјутерските системи отсекогаш била дигитална обработка на се, така да, DSP е логичка последица на оваа цел.

Инаку, мене лично ако ме прашувате, DSP има повеќе недостатоци отколку предности, сум слушал засилувачи во D-класа, мене ми звучат сувопарно, особено ако снимката е постара, 70-ти, 80-ти, 90-ти. Накратко кажно, колку постара, толку полошо звучи, односно, колку помалку дигитални уреди се користени за снимање и обработка на аудио сигналот, толку полошо звучи снимката. Од друга страна, со нови снимки, овие засилувачи немаат проблем, супер си работат и одлично звучат, но јасно е зошто е ова вака. Сите нови снимки се всушност виртуелно (на компјутер) обработени инструменти, а во денешно време, најголем дел од нив не се ништо повеќе од VST инструменти, што значи дека веќе се е обработено од PC, од генерирање на сигналот, до неговото снимање. Единствена алка која е сеуште аналогна е преносот, а и таа полека ја снемува, така да, со напредување на технологијава, на крајот аналогни ќе бидат само звучниците, а со текот на времето и тие веќе нема да бидат (еве, од статијата на насловната страна на форумот може да се види дека во светот се работи на изработка на евтини и квалитетни серво звучници).

Така да, не е ни чудо што овој начин на обработка и засилување на звукот, се поинтензивно навлегува на пазарот. Ниската цена, малото пакување, малата тежина, флексибилното конфигурирање, итн. се само дел од предностите. И јасно ми е зошто се поголем дел од производителите на опрема за озвучување се одлучуваат за DSP уреди за засилување и обработка на сигналот. Од друга страна, секој кој работи со озвучување знае колку тежат засилувачите, звучниците, миксетите и целата останата опрема и е свесен дека со овие нови дигитални уреди, му се намалува тежината и габаритноста на уредите, со што може да спакува повеќе уреди во помал простор. Ако на ова се додаде и фактот дека најчесто на настаните се презентира нова музика, значи музика скоро целосно изгенерирана од PC (со исклучок на вокалите и можеби некој инструмент), а токму овој тип на обработка и засилување на сигналот најдобро работи баш со вакви снимки, јасно е зошто се почесто може да се види оваа опрема на некои јавни настани, концерти, итн.

Од овие причини, јас никогаш не би се одлучил за засилувач во D-класа. Сакам и стари и нови снимки да ми звучат прилично добро на мојот звучен систем, а засилувач во AB-класа сосема солидно си ја врши оваа работа ;). Е сега, јас сум само обичен конзумент на музика, ништо повеќе ;D, само сакам да слушам музика, ни изнајмувам ниту произведувам опрема за озвучување, така да, јасно е зошто го правам овој избор ;) ;D.

Но, да се навратам на темата бидејќи малку се оттгрнав од неа ;). Марјан, со среќа со новиот бренд и се надевам дека некогаш ќе имам шанса да чујам некој од овие Line Array звучници ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 13.08.2014, Wednesday, 02:04:12
Да пробам да дадам по некој коментар на ова од Јане.

Точно е дека ДСП како технологија постои. на пример мојот најстар ДСп уред е купен 2002ра. Тоа е векје 12 години а други постоеле и пред него.

Е сега, квалитетот комплетно на дигиталната технологија гледано пред 20 години и денес е драстична разликата и растот во квалитет и можности расте експоненционално.

Д класа појацалата векје се во својата четврта генерација и звучно е напредната во однос на првата генерација поприлично.

Споредуванје со АБ класа е тотално непотребно. Исто ко АБ класа да споредуваш со лампаш. Секогаш ќе има поборници и на едните и на другите и дискусијата нема крај.

Што се однесува до твојот коментар за снимките од пред 40 години. Нема тука тајни, тие снимки се докажано инфериорни во однос на денешните. Погледни го напредокот во студијската опрема само. Спореди ги денешните микрофони со оние од пред 40-50 години.
И сега доаѓаме во доба на дигитални конверзии каде што звукот е неверојатно многу по прецизен него оној од порано. Аналогно на тоа и впечатокот дека звучи по ладно затоа што нема дисторзии кои ги маскираат сите оние мали имперфекции на старите снимки.

Заедно со технологијата се менува и музиката. Во 60сетите 60 џерци било страсно ниско. Речиси и да немало музика која во себе содржела толку ниски тонови.
Денешнава музика има контент и до 20 херци. Тоа на промер денес е решиси невозможно да го снимиш на плоча. Или ако успееш плочата ќе собере едвај 4 песни.

Серво звуќниците ито така не се нова работа. Еве ти еден пример од осумдесетите и деведесетите кој беше многу популарен кај Американските туринг компании. За жал технологијата се покажа не многу поуздана што би рекле Србите. Дефектите беа пречести и на крај престана интересот за истите и покрај одличните перфоманси доека работи.

Code: [Select]
http://www.tritechlightandsound.com/BassTech%207's.html
Понатаму би рекол дека денес разгласните системи се толку комплексни што без ДСП уред резултатите не би биле возможни. Токму потребата за репродукција на тонови и до 20 херци е мотивот за развој на Д класата. За репродукција на толку ниски тонови е потребна многу поголема снага. Замисли едно појачало од овој тип.  4х10000 вати. Колкаво трафо треба за ова појачало. Ако земеш во обзир 60% ефикаснист на класа АБ. И како да го оладиш тоа појачало кога 40% оди во топлина.

Code: [Select]
http://www.pknc.com/3phase_eng.html
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 13.08.2014, Wednesday, 02:54:06
Не, не е дека сум поборник за AB, A или D класа, решението го донесувам од многу практична причина. Сакам секој репродуциан аудио сигнал да ми звучи добро (не мора одлично, доволно е добро), а не да менувам засилувач ако сакам да пуштам еден или друг вид на музика или ако сакам да слушам Rock од 60-тите и 70-тите да користам еден засилувач, а ако ми се слуша House од 2014-та, да користам друг засилувач. Ова ми е непрактично, а од моја субјективна перспектива, и едниот и другиот стил сосема солидно звучат на засилувач од AB класа. Се разбира, House-от од 2014-та ќе звучи многу подобро на засилувач во D класа, но затоа, Rock-от од 60-тите ќе звучи пак многу лошо, така да, на некој начин, само правам компромис. Инаку, факт е дека секоја класа на засилувачи си има предности и недостатоци.

Околу генерациите на засилувачи во D-класа, не сум запознаен до која генерација се стигнати, не ни знаев дека ги делат на генерации со текот на времето. Само знам дека имам слушнато неколку засилувачи во D-класа (на која генерација припаѓале, не знам), од разгласни до „обични“ (за домашно слушање) и знам дека звукот на ниеден не ми остави впечаток. Овој заклучок не го донесов од само еден засилувач, слушнав повеќе, им дадов шанса... извинете, ама D класа кај мене дома не влегува ;D.

Е сега, ако изнајмувам опрема за озвучување, се разбира дека ќе користам засилувачи во D класа (под услов да може да си ги дозволам ;D), не сум будала да мкнам миксети и засилувачи што тежат тони, во однос на еден засилувач во D класа и некоја додатна DSP опрема која целата може да се монтира во 3 или 4 Rack Units ;).

Околу коментарот за постарата и поновата технологија, апсолутно си во право. Да, тие снимки се инфериорни во однос на денешните и апсолутно е вистина дека сега, со помош на дигиталните уреди и засилувачи, се слуша секој шум, секој детал и несовшеност на снимката од пред 40 и повеќе години. Сепак, тоа не го менува фактот дека не сакам да ги чујам тие несовршености, па субјективно, за мене звукот на засилувачот во AB класа секогаш ќе биде подобар... барем за постарите снимки ;). Нема дискусија околу вкусови ;).

Околу плочите и колку музика може да се сними на една плоча, што мислиш, зошто во денешно време најчесто и нема повеќе од 3 песни снимени на една плоча ;). Издавањето на плочи е традиција во електронската музика. Веќе нема потреба од тоа, но сепак се прави (се поретко и поретко, но сеуште го има). Но, уште на времето, во 80-тите, кога почнал подемот на електронската музика (пред се на House-от), увиделе дека нема да може да се снимат повеќе од 2 или 3 песни (траки) на една плоча ако притоа сакаме снимата да звучи добро како што звучела во студио. Затоа и се одлучиле на чекорот „повисок RPM за подобар звук“. Од таму и потекнува традицијата за идавање на singles на LP. А затоа и ретко биле издавани албуми. House артистите скоро исклучиво издавале синглици, не албуми - не можело да собере еден албум на една LP, па ако се издавал албум, се издавал на неколку LP, а тоа било скапо и затоа најчесто се издавале синглици. Подоцна, со подемот на CD-то, почнале да издаваат и албуми, кои многу често се и само колекција на синглици. Претодно, синглици биле издавани на 7 инчни плочи, немало потреба од повисок квалитет и дефиниција на звукот ;).

Околу серво звучниците, знам дека имало интерес и подем многу порано, уште во 80-тите и 90-тите, но, сепак, се покажало ете, дека технологијата е сеуште недоволно усовршена. Сепак, сметам дека со денешната технологија, може за релативно кратко време да се досуовршат, така да, нема да ме чуди ако за некое време ги заменат класичните звучници. Промената ќе настане во оној момент (ако тој момент дојде се разбира ;D) кога цената на производството на серво звучници ќе биде пониска од онаа на класичните звучници, а перформансите, квалитетот и издржливоста на серво звучниците ќе биде поголема од онаа на класичните звучници ;).

Околу техниката за озвучување, мене јасно ми е зошто толку длабоко продреа засилувачите во D класа и целата DSP техника. Тоа и го пишав ;). И тука нема ништо лошо ;)... it's just good business ;). Сите добиваат, помалку истрошена стуја, помалку опрема, полесна опрема, повисок квалитет на репродукција, полесна контрола на звучниот систем... јасно е, и претходно го пишав тоа ;). И јас истото би го помислил и направил ;). Нема љутиш ;). Тоа е тоа ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 13.08.2014, Wednesday, 13:32:35
Што се однесува до технологијата за студијата, денес е едно 100 пати како ништо подобра отколку пред само 20 години. Не ја мешајте работава со модерна музика миксот, и ретро музика миксот. Секако нема да звучат исто, денес прекомпресирата е музиката има повеке ефекти, и секако тоа се бара во таква линеарна музика како техно, поп, и др модерни жанрови.

Но, да ја прегледаме малку другава посериозна музика. Дали сте слушнале модерно снимана филмска музика, класика или џез? Направете една компарација меѓу филмска музика од 90тите и некоја од овие години. Драстична разлика на квалитет! Денеска овие жанрови имаат толку добра репродукција, микс и динамика, што подобро звучат и од стварноста. Затоа за секој дел апсолутно се сложувам со Марјан.

А, АБ, Д класа. Секоја има предности и недостатоци.
А-преголема дисипитација, големи ладилници, мала сила - но најдобар звук без конкуренција
АБ- средината, добар звук, средна дисипитација, релативно добра сила
Д - најмала дисипитација, голема сила, мали димензии - но не е воопшто погоден за високи фреквенции

А зашто да не може, да се искористат предностите а да изостанат недостатоците? :)

Еве добар принцип: А-класа за високотонец, АБ-за среднотонец, и Д класа за басот. Сето тоа оперирано од активна свртница.



Споено мислење: 13.08.2014, Wednesday, 13:33:03
И да не заборавам ЧЕСТИТО И СО СРЕЌА на Марјан со новиот бренд ;)
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 13.08.2014, Wednesday, 16:21:54
Можеби Д класата некогаш била не баш најдобра на високи тонови. Денес приказната е сосема друга.
Прашање е само на тоа колку ќе решиш да потрошиш. А/АБ класите се технологија стара 50-60 години, можеби и повеќе. Секоја стара технологија е се поефтина. Новата никогаш не е ефтина.
Кој мисли дека Д класа не звучи добро нека повели кај мене да се разувери.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 13.08.2014, Wednesday, 18:31:35
Кој мисли дека Д класа не звучи добро нека повели кај мене да се разувери.

Бев и не ми се допадна. Беше добро, но не бев импресиониран. Никаде го немаше она што во заднината сакав да го чујам (конкретно на една од траките што ги пуштив), она што на AB класа има некој „мистично топол“ тон (си знам јас на што мислам ;) ;D, не знам како на друг начин да го опишам ;D), скоро воопшто не се слушаше на D класа.

Се разбира, се тоа може да се корегира со EQ, DSP итн., но тоа не ми беше поентата. Едноставно сум навикнат на дисторзијата и топлината која ја додаваат аналогните засилувачи. Најверојатно снимката што ја пуштив е најпрецизно репродуцирана од засилувачот во D класа, ама мене тоа не ми се допаѓа. Пак ке пишам, околу вкусови нема дискусија ;).

Од друга страна, морам да напоменам дека стилови на музика кои имаат многу ниски тонови, како Dubstep, одлично ги репродуцира, тука нема збор ;). Но, во оваа музика, некако се се врти околу нискофреквентните ефекти. Не дека нема мелодичност, има, но тоа е некако, пропратно, колку да се каже дека има, да не бидат само ефектите. Така да, сметам дека е нормално овој тип на музика одлично да звучи на засилувач во D класа.

Исто така, она што слушателот не го знае, нема да го боли ;). Апсолутен факт е дека со DSP оваа сувопарност на засилувачите во D класа може да се корегира и да се додаде топлина на звукот. Така да, за некој кој не се разбира премногу во технологијата на снимање, репродукција, озвучување, итн., засилувач во D класа со DSP ќе звучи одлично ;).

На крајот на краиштата, што е важно што има зад шминката ако забавата е одлична ;) ;D.

Што се однесува до звучниците, се разбира дека добро зучеа ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 13.08.2014, Wednesday, 20:54:51
Quote
„мистично топол“
Имаш пасивни звучки со индуктори со метално јадро нели? :)

Со еквилајзер не се корегира ништо друго осем амплитудата на одредените фреквенции, при што за жал а и некогаш во наша корист се менува фазата на некои фр за одреден степен. Малце конфузно ама така е.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 13.08.2014, Wednesday, 21:22:18
GigaWatt се фати во стапица  ;D

Ниту едно појачало на кое слушавме ког беше тука не беше Д класа.

А сега прочитај овде на кој принцип е базирана Д класата.

Code: [Select]
http://www.labgruppenrepairs.co.uk/resources/Class+TD+Technical+note+9.pdf
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Unforgiven on 14.08.2014, Thursday, 01:21:17
Најдобар тест за тоа дали некој е навистина аудиофил или не. Е на "Слепо" т.е. во темна просторија без можност да ја види опремата, да се стават 2 исти засилувачи со исти звучници, притоа едниот да се претстави како д класа, а другиот како лампаш, А класа итн. Засилувачи кои се сметаат за супериорни. Доколку тој е навистина аудиофил би рекол дека и двата засилувачи се исти. Во секој случај, Со новата технологија и д класата, навистина не вреди да се земаат во обзир АБ и А класа, бидејки нивното време е одамна поминато, со ефикасности поголеми од 85% и многу ниски нивоа на дисторзија, д класата е далку по супериорна од останатите класи на засилувачи. А тоа што некои се силат демек ова било подобро она било, е глупост. Доколку стварно некој сака нешто олд скул нека слуша на лампаш и грамофон.
 
И ова со акустик некако ми звучи малце да не речам, глупо. Имиња како Dj, music, acoustic, band итн. се веке маинстреам и не се така кул. Подобор да најдеш некое по креативно име, anyway со Срека и да се надеваме дека некој ден сите концерти ке видат озвучувани со звучници кои се твои креации, поздрав.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 14.08.2014, Thursday, 04:03:15
GigaWatt се фати во стапица  ;D

Ниту едно појачало на кое слушавме ког беше тука не беше Д класа.

Хммм... јас колку што помнам, ми ги покажа двата засилувачи кои ги напојуваа звучниците. Ми напомена дека се D класа и дека се едни од најновите модели на засилувачи во D класа ???. Беше во прашање некој нов бренд од... источна Европа некаде, Украина мислам... не ми текнува сега точно од каде беше брендот.

А сега прочитај овде на кој принцип е базирана Д класата.

Code: [Select]
http://www.labgruppenrepairs.co.uk/resources/Class+TD+Technical+note+9.pdf

Јасен ми е принципот на работа на засилувачи во D класа, пишував дипломска на таа тема (споредба на принцип на работа на активни компоненти и споредба на класи на засилувачи, од електронски цевки до ден денешен) ;). Разработено беше се, вклучувајќи ги и засилувачите во D класа. При споредба на класите, најмногу простор и посветив токму на D класата бидејќи има огромен број на подкласи, како и хибридни класи, а и многу од фирмите производители на PWM контролери за D класата, користат нивни патентирани технологии, на кои често им измислуваат имиња со „нови класи“ (практично, станува збор за некоја оптимизација на D класата, ама нивен патент е, имаат право како сакаат да го крстат ::)).

Реално, ако ги поделиме класите според драстична разлика во дизајн, постојат само 5 класи: A, B, AB, C и D. Последниве две, до некаде, може да се стават под иста класа бидејќи имаат сличен принцип на работа, а и идејата за D класата потекува од C класата, со таа разлика што C класата скоро исклучиво се користи во радио техниката (има премногу големо изобличување). Ако вака гледаме на работите, излезниот степен на B класата е многу сличен на излезниот степен на D класата, со таа разлика што не се користи PWM сигнал за побудување на транзисторите (најчесто MOSFET-и кај D класата), туку обичен аудио сигнал, а не негов квантизиран еквивалент ;). Од овде следува дека, ако сакаме ептен да ги поедноставиме работите, можеме да кажеме дека постојат само три класи ;D.

Quote
„мистично топол“
Имаш пасивни звучки со индуктори со метално јадро нели? :)

Пасивни се, да, ама за останатото, не знам ;D, не се разбирам премногу во дизајн на звучници ;D. Имам Jamo E530. Претпоставувам дека имаат стандарден калем со метално јадро (магнет), ако мислиш на тоа ;D. Ја имам отворено кутијата, ги имам видено. Мене ми изгледаат на класични звучници: калем и магнет ;).

Со еквилајзер не се корегира ништо друго осем амплитудата на одредените фреквенции, при што за жал а и некогаш во наша корист се менува фазата на некои фр за одреден степен. Малце конфузно ама така е.

Да да, се разбира дека е така ;). Повеќе мислев на DSP ;). Со DSP може што сакаш да потенцираш ;). Ако се прави FFT на сигналот (чисто за фреквенциски приказ, инаку, се разбира дека секој серизозен A/D и D/A конветор, без разлика дали се користи за аудио употреби или не, барем во денешно време, мора да користи multilevel Sigma-Delta) и уште ако може графички да го подесуваш спектралниот приказ на сигналот (она што графички ќе смениш, да се рефлектира на излез), ехееееее, може како сакаш да го подесиш засилувачот да звучи ;). Сакаш A класа, бујрум, сакаш лампашка A класа, нема проблем ;). Се е можно со DSP ;). Може шум да додадеш, да засилиш определен хармоник, да намалиш друг... практично, што сакаш можеш да правиш ;). Тоа што мене лично не ми се допаѓа е сосема субјективно мислење и моја лична определба ;D, инаку, со DSP уреди, теоретски барем, имаш неограничени можности ;).

И ова со акустик некако ми звучи малце да не речам, глупо. Имиња како Dj, music, acoustic, band итн. се веке маинстреам и не се така кул.

Претпоставувам идејата е да биде catchy ;). Човекот тера бизнис, не бенд ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 14.08.2014, Thursday, 11:37:06
Со еквилајзерот се корегираат само амплитудите но не и други проблеми, како дифракции, лошо дампирана кутија, dopler дисторзија, breakup модови, свртници со калеми со метални јадра :)




Споено мислење: 14.08.2014, Thursday, 11:38:58
Unforgiven, на каква класа засилувач слушаш ти музика?
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 14.08.2014, Thursday, 13:26:31
Мислев да не се јавувам на *темава*,ама последново ме иницира : *Unforgiven, на каква класа засилувач слушаш ти музика?*.Ова е малку премногу *мазохистички* ;D.Се може да прашаш,ама ова е веќе *претеризам*  8).Темава од претставување на ММ -акустик отиде во други води.Нема да коментирам повеќе ,освен дека музиката која ја слушаш никогаш не се врзува со класата на појачувачот,бидејќи класата се определува по други критериуми,а не според музиката која ја слушаш. По таа логика ,ако појачувачот е D -класа не може народна музика да слушаш!??? Штом е така значи за народна музика треба само В или АВ класа да употребуваме? Никако А!! Не треба никој да ми одговара на ова.Тоа е само моја констатација и мислење.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 14.08.2014, Thursday, 15:17:38
Јас најкултурно го прашав човекот на каков засилувач слуша, и ако беше на Д класа ке го прашав дали е негова изработка или купечки. Абе батка батка...
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Unforgiven on 14.08.2014, Thursday, 15:49:53
Јас најкултурно го прашав човекот на каков засилувач слуша, и ако беше на Д класа ке го прашав дали е негова изработка или купечки. Абе батка батка...

Сега за сега слушам на АБ класа, Имам користено и А класа ама пошто, не сум некој си аудиофил, не приметив никва разлика. Моментално Д класата е релативно нова технологија и е доста скапа, секако се надевам дека во блиска иднина ке се намали цената на интегралците. Во тој случај би ги заменил сите мои засилувачи со д класа, пред се поради ефикасноста.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 14.08.2014, Thursday, 17:24:46
Разликата во звук, меѓу А и АБ класа е толку субтилна речиси не може да се забележи. Поготово ако АБ класата не е пуштена појако и работи во опсег на А класа.

Тогаш и сите напојувања треба да бидат само СМПС :) Заради полезното дејство.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 14.08.2014, Thursday, 19:59:33
Тогаш и сите напојувања треба да бидат само СМПС :) Заради полезното дејство.

Имаат предности, ама и недостатоци... исто како и се останато ;) ;D.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 14.08.2014, Thursday, 20:03:07
Во секој еден систем денеска нај несовршениот дел од него е сеуште звучникот. Така да на тиња звучник од 100-200 евра разлика од класа до класа нема да слушнеш ама никако.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 14.08.2014, Thursday, 20:06:12
Quote
Имаат предности, ама и недостатоци... исто како и се останато
Така е :)

Со ваков моторен систем за звучниците, не ни верувам дека ке има некакво подобрување во иднината. Не ги мешам тука елекстростатите :)
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 14.08.2014, Thursday, 22:55:50
slidermc  напати ме изненадуваш : *Со ваков моторен систем за звучниците, не ни верувам дека ке има некакво подобрување во иднината. * А дали си се прашал дали секој, или барем повеќето , сака подобрување?? 8) Реторичко прашање.Или она :*Тогаш и сите напојувања треба да бидат само СМПС . Заради полезното дејство.* Не знам до каде си во акустиката,ама за ова прашање се кршеле копја и на крај, барем 95% од *аудиофилите* се слагаат - трафо и ништо друго.Сега за што разговараме- аудиофили или РА ?? Значи,може да кажеш за тебе,ама да налагаш некому заклучоци,барем во оваа област немој,не е практично.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 15.08.2014, Friday, 00:25:19
Батка, за кои аудиофили збориш ти? За овие што прават басчиња со Симсоник компоненти?
Јас сеуште не сум сретнал човек помлад од 35 години што би рмбал со месеци што год најде работа за да купи пар добри звучки од неколку иљади евра. Ти познаваш таков?
Јас на 17 години товарев шлепери во Пивара цело лето за да си купам појачало.
Ја све ова што ги знам фала богу ни ЦД плеер немаат и мп3 им е врхунац квалитета.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 15.08.2014, Friday, 01:20:33
Батка, а да си ја гледаш ти работичката и да не се мешаш секаде како џокер во покер? Само напаѓаш некого без некаква причина.

Да не ме сватите погрешно, моторен систем-перманентен магнет и калем низ кој поминува најизменична струја. На тоа се мисли тука.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 15.08.2014, Friday, 12:54:45
А ти батка читај си ги постовите пред да ги постираш! Не знам што те погодува тука!???? Јас си давам мое мислење,не мораш ни да ми одговориш,ниту да реплицираш.Не гледам тука напаѓање,впрочем јас сум Модератор и улогата ми е да ги водам темите и ако сметам дека нешто не е како што треба,да реагирам.Не ги сваќај овие *опаски* лично,јас само си ја терам работата.

Споено мислење: 15.08.2014, Friday, 13:01:44
А ти Марјанче,ја промаши темата,ајде и ти добро прочитај си  што сум напишал.Твоето поимање за *аудиофили* и рмбачи во пивара се сосема друга работа.Иначе познавам,познавам доста такви млади до 35 години кои имаат ( си купиле) опрема од неколку иљадарки.Во Велес и тоа.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 15.08.2014, Friday, 13:09:51
Сакаш да кажеш дека ако сум работел во Пивара додека су учел за време на летен распуст тоа автоматски ме исклучува од категоријата аудиофил? Мада за мене етикета аудиофил е само за подсмев, ама ајде. Муабетот ми беше повеќе насочен да составот на луѓе овде на форумов.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 15.08.2014, Friday, 13:24:55
Лично мене,самата форма * аудиофил* ми е несмасно срочена и не ми е до крај јасна.Можеби некој * аудиофил* ке може да ни ја објасни:Составот на луѓето на Форумов е таков каков е ,ако некој смета дека * аудиофилски* муабети се недостојни за Форумов нека побара нов Форум или едноставно нека користи чет,пп или слични начини на комуникација.Не верувам дека има * аудиофили* на Форумов,макар не во голем број.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 15.08.2014, Friday, 15:53:29
Аудиофил-Љубител на звукот. Буквалка. Во реалност, аудиофили ти се луѓе кои ке дадат небулозно големи пари за некои систен од најпрости двосистемски звучници и исто толку скапи кабли.

Се се сведува на крај на "До парите е, не до слухот"
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Z31GH on 16.08.2014, Saturday, 07:07:20
Се надевам нема да одам многу офф топик, меѓутоа еден мал коментар од мене нема да наштети. Очигледно е дека од сите вие што коментирате на оваа тема јас најмалку се разбирам во музика, меѓутоа не сум ни за потценување.
Како прво јас оваа тема можам да ја пофалам. Човек си направе звучни кутии и се надевам дека ќе има успех во продажбата и добра забава со нив.

@slidermirc
батка е во право за две работи....„Unforgiven, на каква класа засилувач слушаш ти музика?„
Мислам дека ти одговоре, меѓутоа ме интересира кој би бил твојот коментар на тоа што ти кажа дека на АБ класа слуша музика. Каква врска има тоа? Дали тоа значи дека јас што слушам музика на моето старо омилено лампашко појачало кое има 50 години, дека појма немам од ништо?

батка е во право и за трафото.
СМПС во споредба со трафо е нула. Се си има позитивнио и негативни страни, меѓутоа ако се работи за снагатори од може 1000 или повеќе вати, ниедно СМПС нема да издржи.

Tука треба да се коментира исклучиво само за уредите на ММ-акустик, предности, принципи на работа, режими на работаи друго отколку да се прашуваме еден со друг на каква класа појачала слушаме музика.

П.С. Не мислев ништо лошо со овај мој мал кометар и критика до slidermirc  ;)

Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 16.08.2014, Saturday, 11:16:55
Јас сум секогаш спремен да примам критика, доколку е упатена на добар начин. Во силни појачала ретко кој денес користи трафо, збориме за 1-6кW засилувачи. Нивната изведба е најчесто со LLC ZVC СМПС. (Прикачив и шема + изглед на завршен засилувач)

Ке ви спремам една тема исклучиво за СМПС за појачало, со веке проверена шема кое можете и вие да го направите, па да направите компарација дали има разлика во звукот меѓу СМПС и трафо.

Quote
Дали тоа значи дека јас што слушам музика на моето старо омилено лампашко појачало кое има 50 години, дека појма немам од ништо?
Е од каде излезе сега ова? Јас ниеднаш не кажав таква работа! Работата е што луѓево критикуваат Д, АБ, Б и не знам ти какви класи, но навистина за да може да се зборува нешто за нив, првин човек мора да ги слушне сите варијанти на исти звучник, па да рече, да ова е најдобро.

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/ETD59_6kW_PFC.jpg)

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/ETD59_6kW_PFC_Schematic.jpg)
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 16.08.2014, Saturday, 13:50:20
Се надевам нема да одам многу офф топик, меѓутоа еден мал коментар од мене нема да наштети. Очигледно е дека од сите вие што коментирате на оваа тема јас најмалку се разбирам во музика, меѓутоа не сум ни за потценување.
Како прво јас оваа тема можам да ја пофалам. Човек си направе звучни кутии и се надевам дека ќе има успех во продажбата и добра забава со нив.

@slidermirc
батка е во право за две работи....„Unforgiven, на каква класа засилувач слушаш ти музика?„
Мислам дека ти одговоре, меѓутоа ме интересира кој би бил твојот коментар на тоа што ти кажа дека на АБ класа слуша музика. Каква врска има тоа? Дали тоа значи дека јас што слушам музика на моето старо омилено лампашко појачало кое има 50 години, дека појма немам од ништо?

батка е во право и за трафото.
СМПС во споредба со трафо е нула. Се си има позитивнио и негативни страни, меѓутоа ако се работи за снагатори од може 1000 или повеќе вати, ниедно СМПС нема да издржи.

Tука треба да се коментира исклучиво само за уредите на ММ-акустик, предности, принципи на работа, режими на работаи друго отколку да се прашуваме еден со друг на каква класа појачала слушаме музика.

П.С. Не мислев ништо лошо со овај мој мал кометар и критика до slidermirc  ;)



Кога темава веќе отиде у неповрат.

Викаш нема да издржи? Еве ти едно од 40 киловата со смпс напајање.

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/0x4E4F001/3PHASE_40K_adv.jpg)

Code: [Select]
http://www.pknc.com/3phase_eng.html
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 16.08.2014, Saturday, 14:28:12
Отиде темава,бидејќи замешавте многу *траш*.Пак се обраќам како Модератор,бидејќи така и морам да реагирам.Замешавте се и сешто ,ама така не оди.Докажувања од типот * само ова е тоа и ништо друго* е веќе видено на Форумов и варијантиве на докажување и (само)докажување им нема веќе крај! И пак постирате вакви работи *Во силни појачала ретко кој денес користи трафо, збориме за 1-6кW засилувачи. Нивната изведба е најчесто со LLC ZVC СМПС* или *Еве ти едно од 40 киловата со смпс напајање* !??? Дајте некој реални рамки и држете се до темата,без  оние * а јас што имам дома... * или * ами какви напојувања има..*.Ретко кој има на Форумов 1-6кW засилувачи,ниту 40 киловата со смпс напајање. Таквите работи оставете ги за други теми во други Форуми. И одамна се е офф топик,па размислите ова тема да се затвори.Очигледно остана само (само)докажувањето,а не вистинска дискусија.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 16.08.2014, Saturday, 15:42:17
Епа тогаш, чекаме нов модел од ММ-Acoustics :) И секако слики од овој модел на некој концерт :)
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 16.08.2014, Saturday, 18:27:10
Па искрен да бидам, не ми е јасно што точно сакаше да постигне Марјан со отворање на темава. Ако беше чисто информативно, колку да знаеме дека ете, постои уште еден нов бренд за изработка на Line Array во Македонија, ОК, но тогаш реално, никој не требаше да пишува во темата, „честито“, ова она и толку требаше да биде темата. Колку што знам, Марјан нема намера да обелодени како се изработени звучниците, ниту да пише туториал на тема „изработка и пресметка на звучни кутии“, особено не за Line Array (корегирај ме Марјан ако грешам), така да, не гледам поента во темава. Се разбира, секогаш може членовите да поставуваат прашања, ама ретко кој на форумов (со исклучок на неколку членови) се разбира и интересира околу пресметка и изработка на звучни кутии, така да, сите останати само немо ќе следат некои прашања и (можеби) одговори кои... за нив, ништо не значат.

Сватете, поголемиот дел од луѓето не се навлезени и не се разбираат во аудио техниката. Повеќето се од типот „Свири? Свири. Ајде, терај.“. Ако сакате некој да заинтересирате околу аудио техниката и ако сакате овие теми да имаат навистина конструктивни коментари, треба да го дигнете нивиото на техничка култура околу оваа проблематика. „Ама не знам што значи ова, не се разбирам премногу“... „Не знаеш? Не се разбираш? Еве, бујрум, на форумов има еден текст каде се ова е објаснето, прочитај го и ќе знаеш да ги поставиш правилните прашања.“. Вака, реално гледано, луѓето не знаат ни што да постават како прашање.

Вие треба да си се ангажирате бе луѓе, никој не ви е виновен. „Ама никој не ме плаќа за тоа.“. И мене никој не ме плаќа за одржување на форумов, па го правам тоа. Зошто? Така сакам и сметам дека треба да постои некој форум од овој вид во Македонија. „Ееее, како јас сум учел на времето од Српски и какви се не книги.“. Тоа било на времето, времињата се сменети. Сакате некој да се заинтересира? Морате да го презентирате тоа на Македонски.

Ако не сакате ова да го направите, тогаш не се чудете и не лелекајте зошто ретко кој реплицира со конструктивни коментари во вакви теми ;). И јас имам поставено многу теми во кои ретко има дури и еден коментар, па не си ја трескам главата околу тоа ;), едноставно така стојат работите ;). Да можев да се клонирам, сигурно ќе имаше многу повеќе литература и туториали на форумов, ама за жал, еден човек сум. Колку можам помагам и работам на тоа, ама едноставно... толку можам, еден сум.

Ке ви спремам една тема исклучиво за СМПС за појачало, со веке проверена шема кое можете и вие да го направите, па да направите компарација дали има разлика во звукот меѓу СМПС и трафо.

Ако е добар дизајнот на SMPS напојувањето (неколкустепена филтерска секција на излезот) и ако е добро направено, не би требало да има разлика ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 16.08.2014, Saturday, 19:56:14
На крај краеви се се сведува на докажување * колку е добро СМПС напојувањето*. ОК,нека отвори тема ,ама ке пробам со фотографии да го побијам : имам барем 5-6 СМПС напојувања од појаки појачувачи и миксери ,кои ми ги носеле за поправка,а кои во никој случај не можеле да се поправат бидејќи биле - едноставно - запалени,гореле! Е,сега зошто,како,не навлегувам во тоа.Скоро сите добија напојување со тороид.Е,сега има предност,ама видете ја цената на она 40 KW појачувач кој го постираше Марјан.Извини,ама тоа не се купува со рмбање во Пивара.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Unforgiven on 16.08.2014, Saturday, 20:39:54
Како прво, ги замолувам админите да ги преместат сите постови во врска со СМПС и Д-класа во нова тема каде што ке дискутираме понатаму.

on-topic

Ова појачалото со 40кв, малце ми изгледа сумњиво, не верувам дека ке иде повеке од 2-3 саати со пуна снага на 2.6 оми. .. во секој случај гледам дека има специфицирано power factor  од 0.92 што е многу добро за разлика од некое појачало со класично трафо и АБ класа на појачало. прост пример, на влез имаш 1000вати, со ова појачало на излез добиваш 920 вати RMS, мада ова 0.92 малце ми звучи оптимистички, во пракса би било најверојатно околу 85% во секој случај загубата би била само 150 вати. Додека со Класично трафо и АБ класа појачало најчесто ефикасноста е околу 50% значи 500вати се губат како топлина.

Quote
од каде излезе сега ова? Јас ниеднаш не кажав таква работа! Работата е што луѓево критикуваат Д, АБ, Б и не знам ти какви класи, но навистина за да може да се зборува нешто за нив, првин човек мора да ги слушне сите варијанти на исти звучник, па да рече, да ова е најдобро.

Ма и да ги слушнеш сите класи, не верувам дека ке најдеш некоја разлика, под услов сите да се со иста мокност и исто ниво на THD. А тоа што некои се фураат дека ке слушнат разлика измегу 0.008%  и 0.0008% дисторзија, е чиста глупост. Да бидам искрен, најголема глупост според мене е тоа што лампашите се сметаат за супериорини, иако една обична EL84 во SE неможе да даде повеке од 3 вати без да има дисторзија што не се поднаса. Да и на мене ми се интересни лампашите, ама затоа што светат лампите  ;D.

Quote
батка е во право и за трафото.
СМПС во споредба со трафо е нула. Се си има позитивнио и негативни страни, меѓутоа ако се работи за снагатори од може 1000 или повеќе вати, ниедно СМПС нема да издржи.

Да,да токму така. Како на пример класичните трафа се големи, скапи, секундарниот напон зависи од примарниот, при оптеретување лесно прегоруваат итн. за позитвните страни незнам, пошто не гледам некоја. Во секој поглед новите СПМС се подобри од трафата, не само што имаат еден куп заштити, туку се поефтини и помали. Така да паѓа во вода муабетот дека СМПС не ги бива за повеке од 1000вати.

Quote
.Ретко кој има на Форумов 1-6кW засилувачи,ниту 40 киловата со смпс напајање.

Па, мислам дека темата е за некој што проектира и изработува ПА звучници, и вреди да се дискутира за појачало со снага поголема од 1кв.

Quote
имам барем 5-6 СМПС напојувања од појаки појачувачи и миксери ,кои ми ги носеле за поправка,а кои во никој случај не можеле да се поправат бидејќи биле - едноставно - запалени,гореле!

Доколку напојувањето е добро проектирано не би требало тоа да се случи, така да тоа не верувам дека некој ке го смета како валиден аргумент.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 16.08.2014, Saturday, 21:14:51
Секој си има свое гледиште,тоа е во ред.Она што велиш *Доколку напојувањето е добро проектирано не би требало тоа да се случи, така да тоа не верувам дека некој ке го смета како валиден аргумент.* Па ти кажувам дека е проектирано од фирма - пример Беринџер - и декларирано за 12 канален миксер со 2х500W ,се разбира во D класа.Е ,па значи не е проектиран * ѓутуре* ,ами во фабрика. Ке постирам една фотографија да видите како е изгорен.Мене со трафо тоа не ми се случило,освен осигурач да пукне.Но,не е тоа ниту толку важно,мислам дека се кажавме,освен -дали ова тема да се затвори и да се премине на друга??
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 17.08.2014, Sunday, 00:15:59
Абе Батка, со Беринџер најде да споредуваш? Па тоа ти е најдолна класа на ПА производи што постои. Што не спреди со Лабгрупен на пример?

Во врска со тоа дали појачалото од 40 киловати е сумњиво или не. Незнам друже. Купи едно па провери. 11500 евра кошта. Па за тие пари чини ваљда.

Ја поседувам послаб модел од истата фимра со 2џ3650 вати на 4 ома и си ги дава до последно ватче.

Многу ми е чудно кога ќе почнете да давате такви коментари за нешто што очигледно ви е научна фантастика.

На крајот на краиштата ја сум у Скопје, не сум у Буркина Фасо и обично сум добар домаќин. Кој навистина го интересира нека повели.

Јас незнам колку пати овде сум се обидел да дадам совети како нешто да се направи. На Батка пена му фати устата. И пак никој не сакал да помогне.
Па ја незнам што поише очекувате вие. И ја и Батка од тоа раниме фамилија. Има граница колку можеш да дадеш за џабе.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Unforgiven on 17.08.2014, Sunday, 00:55:57
Quote
Во врска со тоа дали појачалото од 40 киловати е сумњиво или не. Незнам друже. Купи едно па провери. 11500 евра кошта. Па за тие пари чини ваљда.

Ја поседувам послаб модел од истата фимра со 2џ3650 вати на 4 ома и си ги дава до последно ватче.

Многу ми е чудно кога ќе почнете да давате такви коментари за нешто што очигледно ви е научна фантастика.

Другар, јас реков дека сумњам во издржливоста на појачалото при 40кв на 2.6 оми. Проста математика, имаш 40кв RMS при 92% ефикасност во појачалото ке се губат 3200 вати. Според некои слики на нет што ги разгледав, ладилниците ми изгледаат прилично мали за диспација на 3200 вати, макар и со кулери. Едноставно како најпрост пример да земеме греалка од 1000вати cosf е близу 1 така да тоа ке го занемаримe. Сите знаеме колку топлина е тоа, е сега помножи го тоа со 3, и ке ти стане јасно каде е проблемот. Не е ништо чудно да дава 40кв, туку колку време ке иде така.  исто мешаш баби и жаби, не е исто 4 оми и 2.6, истото појачало на 4 оми дава 30кв. Разликата од 40кв до 30 е огромна. И да не пишувам коментари со цел да те навредам, туку само дискутирам во врска со појачалото и неговите перформанси. За повекето од нас тоа е научна фантастика како што кажа и ти самиот, бидејки повекето од нас не се бават професионално со озвучување. А верувам дека за оние што го работат тоа, вакво појачало не претставува научна фантастика.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 17.08.2014, Sunday, 03:33:01
Епа видиш ова не е греалка. Туку е појачало.
Незнам како луѓе со тотално елементарно непознавање на аудио техника си даваат за право да даваат коментари.
Секое едно појачало работи со диманичен сигнал. Што значи дека 100% снага од утикач повлекува во многу краток временски интервал (на пример кога ќе удри бас бубањ) и тоа е одприлика 20-30 мили секунди.
Така да просечната потрошувачка на појачалата ретко надминува 25% од декларираната моќност затоа што ја дава во многу кратко време.
За разлика од грејалка која влече 3 киловата нон стоп.
Значи четврт од тие 3 и кусур киловати се 750 вати мање више. Тоа без проблем се лади.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 17.08.2014, Sunday, 04:29:30
Па ја незнам што поише очекувате вие. И ја и Батка од тоа раниме фамилија. Има граница колку можеш да дадеш за џабе.

Епа тогаш, не очекувај конструктивни post-ови. Сите ќе бидат од овој тип. Штом некој не се разбира, а згора на тоа и нема пари (да се разбереме, скап спорт е ова, многу пати поскап од едно Arduino со кое може да експериментираш со години пак да не знаеш се за него), не може да очекувате конструктивни коментари. Ова не е Америка ниту некоја држава членка на Арапските Емирати па да ни тече нафта во дворовите, ова е Македонија, просечна плата од 300 евра, цени на производи како во Западна Европа, еден куп проблеми кои Западна Европа ги нема, итн. и е апсурдно да очекувате дека некој од Македонија ќе се разбира од PA технологија. Луѓето немаат време да се замараат со волку скапи работи. Се интересираат околу она што може да си го дозволат: Arduino (само како пример). А башка што ова сигурно носи пари, а не како аудио технологијата, колку сакаш добар биди, ако се пробиеш, ќе имаш пари, ако не, за џабе си фирлил пари во непрофитабилна инвестиција. Секогаш има дефицит од луѓе кои се разбираат од микрконтролери, индустриска контрола на машини, итн. Аудио техниката, од друга страна се повеќе станува само богаташки спорт. За поголемиот дел од масата, 2.1 компјутерски звучници се повеќе од доволно, а и многу поевтини од музички систем. Затоа, оние кои се разбираат во PA, паметно си ја држат муцката затната бидејќи, како што напомена, од тоа ранат фамилии.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Unforgiven on 17.08.2014, Sunday, 11:51:21
Епа видиш ова не е греалка. Туку е појачало.
Незнам како луѓе со тотално елементарно непознавање на аудио техника си даваат за право да даваат коментари.
Секое едно појачало работи со диманичен сигнал. Што значи дека 100% снага од утикач повлекува во многу краток временски интервал (на пример кога ќе удри бас бубањ) и тоа е одприлика 20-30 мили секунди.
Така да просечната потрошувачка на појачалата ретко надминува 25% од декларираната моќност затоа што ја дава во многу кратко време.
За разлика од грејалка која влече 3 киловата нон стоп.
Значи четврт од тие 3 и кусур киловати се 750 вати мање више. Тоа без проблем се лади.

Да точно секое појачало работи со динамичен сигнал, ама кога го тестираат сигурно не му пуштаат песна и си велат ова дава 20 вати, одприлика.. Како што јас знам се пушта синосуиден сигнал со фрекф. од 1 кхз, и на излезот се приклучува чисто отпорен потршувач, на него се мери напонот, и врз основа на напонот и отпорноста на потрошувачот се пресметува мокноста.

Мојата весела математика беше базирана на тоа дека појачалото ке работи со полна снага, а не ке имало бас, ке немало.. не се прават појачала посебно за техно музика, посебно за некој друг стил, само затоа што во техно музиката имало многу бас. и секако греалката беше за пример, ама изгледа ти си го сфати тоа озбилно.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 17.08.2014, Sunday, 12:05:02
Д класа појачалата не се мерат така како што ти објаснуваш туку се мерат со бурст сигнали од 200-300 мили секунди.
Принципот на работа им е другачии и не се способни да појачаат чист синусоидален сигнал подолго од неколку секунди.
Правени се да свират музика а не да појачуваат синусоидален сигнал.

@GigaWatt
Компјутерските 2.1 звучници се по мене директниот кривец за наглиот пад на критериуми и квалитет во репродукција на музиката.
Комбинирано со мп3 ова дава такви катастрофални резултати да едноставно не е хумано.
И сега имаш генерации на млади луѓе за кои тоа е нормата, и тоа го прифаќаат како мерка за квалитет.
90% од нив фала богу не ни слушнале еден просечно добар хи-фи систем.
Секоја чест на исклучоците ама се токму тоа исклучоци.

За нас беше порано дешавка кога ќе излезе некоја плоча и еден од нас ќе ја купи. Одма се организира седенка за слушање на музика.
Кога некој од вас го направил ова? За Батка не вази ова прашање туку за вас помладите.

А вие сега одва симињате мп3 од интернет и толку. Фала богу омилените песни не сте ги ни чуле вистински како звучат.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 17.08.2014, Sunday, 12:25:03
Секој пат кога слушам нови звучници (дали моја креација или купечки). И секако ФЛАК и ништо др.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 17.08.2014, Sunday, 17:24:06
Кога некој од вас го направил ова? За Батка не вази ова прашање туку за вас помладите.

Последен пат, пред повеќе од 10 години сигурно. Ова сеуште беше активно бидејќи сакавме да слушаме музика на CD кои тогаш не беа реткост, ама музиката која сакавме да ја слушаме, не можевме да ја најдеме во музичка продавница, па моравме да молиме определени лица да ни направат копии од „тоа и тоа“ CD, а режење на CD-иња сеуште беше скапа работа, па најчесто правевме една копија од CD-то и ја слушавме кај еден другар дома кој тоа време имаше еден раскантан систем со CD плеер (јас го имав најдобриот CD плеер во друштво ;D), ама имаше и Pioneer засилувач со едни прилично големи и релативно добри no name звучници. Не ми текнува од каде ги зеде, ги зеде многу евтино, но далеку од лоши беа, вертикални столбови со 2 x 8 или 10 инчи басови (не сум сигурен, одамна беше, сум заборавил), среднотонец и високотонец. Бидејќи ретко кој од нас имаше повеќе од системче со 6 инчни звучници, се знаеше, ако сакаш вистински да го доживееш она што го слушаш, идеш кај него за да слушаш музика ;).

Тоа беа едни од најдобрите моменти во мојот живот ;). Седиш со другарите со кои се имаш делено, слушаш музика и полемизираш околу музиката, бендовите, звукот, како можело да звучи подобро, како може да се подобри продукцијата, да се досреди звукот, да се додаде некоја мелодија или да се одземе нешто, да се среди, ова она ;). И се ова шлагувано со вино ;). Мерак ;). Потоа, релативно често се шетавме низ маало кај другарот ;), во тишина да ги срочиме импресиите за тазе слушаниот албум или компилација и се разбира, пак да полемизираме ;) ;D.

Да бидам искрен, ние бевме многу чудно друштво за останатиот дел од светот. Ние си живеевме во наш посебен свет, нешто што ете, не сме ни знаеле дека порано постоело, но веќе ретко кој го правеше. Јас не знам уште некој од некој друг круг на луѓе да го правел истото. Седење и слушање музика? Па вие забегани сте, кој го прави тоа? Епа... ние ;D. Ние го правевме тоа.

А вие сега одва симињате мп3 од интернет и толку. Фала богу омилените песни не сте ги ни чуле вистински како звучат.

Јас сум еден од ретките што сеуште симнува музика... без разлика дали е MP3 или не. Ајде запрашајте се кога последен пат сте виделе некој да бара музика online за да ја симне. Исто е и со филмовите, иако скоро секаде може да се најдат секакви копии од нив, луѓево гледам бараат online stream-ови :o. Не ми е јасно... не разбирам... не ми влегува во глава. А за музика, повеќето сега отвораат YouTube и бараат тоа што им треба. Дури гледам и луѓе од моја генерација па и постари, истото го прават. Ако организираш забава, немој случајно да немаш интернет на PC-то или лаптопот од кој оди музиката, ќе те убијат ;D. А ако им кажеш дека се оди „во живо“, има миксета, DJ CD плеери или нешто слично, односно дека нема лаптоп, е тек тогаш паѓаат во депресии ;D. „Еееее и ти па, ама си старомоден, CD.“. Старомоден ;D? Па значи воопшто да не ги вадам плочите, а ;D? Грамофон? Што беше тоа ;D? Се мачка на леб ;D?

Секој пат кога слушам нови звучници (дали моја креација или купечки). И секако ФЛАК и ништо др.

Се знае, тоа е стандардот ;). Некомпресиран сигнал или евентуално Lossless компресија ;), трето нема ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: batka on 17.08.2014, Sunday, 20:54:05
Мислев да не се мешам веќе,ама не може.За Беринџер,мој Марјане,макар е *шкљ* ,во Македонија го има на тони.Не можеш да избегаш од тоа.Каква роба-такви муштерии.Јас лично не одбивам дали е Маршал или Беринџер,јасно е тоа - што ти носат ,тоа го работиш.Друго,да земеме теоретски да си направиш СМПС напојување и да речеме 2х300W снагаш.И сакаш да озвучуваш - професионално.Пример 6-7 часа под полна пареа ,што би рекле.И колку ќе бидам сигурен во тоа појачало? Ако читате малку ке видите дека СМПС во домашни услови не се прави така лесно.Лесно се наоѓаат делови,тежински е лесно ,но тешко е да го подесиш,односно да ги извршиш сите мерења бидејќи секој нема такви уреди ( пред се осцилоскоп).Значи во аматерски услови,без адекватни делови ( не од оние вадените од АТХ напојувања),малку потешко се прави добар СМПС за некоја полу-профи работа.
Гига Ват е во право,денес се се решава со лап-топ и Јутјуб,дури и малите деца знаат како и каде да најдат музика на интернет. Не еднаш сум пишувал дека хај-фај индустријата ,барем кај нас, е во надолна линија и освен некои новопечени парајлии( ги има и во Велес),малкумина вложуваат по 1000 еу во опрема.Уште ќе додадам дека се повеќе се прават приватни забави од типот * јас,другар ми и друштвото* собираме 100 ЕУ и вечерва правиме журка.Дај опрема,нека трешти.Еден лап топ со нивната омилена музика,два тројца ди џеи. На такви им давам појачувач со лимитиран мастер волумен,до таму и нема повеќе попуштање - и готово.
Е,сега имам една збирка,колекција плочи набавувани во Полифон - Германија и тоа класика во класери - пример Бетовен во класер со 6 плочи ,посебно завиткани во некоја хартија од ориз и со нив илустрирана книга од 50-60 страници богато илустрирана со слики од Бетовен,изведбите на оперите,кои пеачи ја пееле која арија итд.Ама не сум ги пуштил со години.Немам веќе грамофон,тоа е.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 18.08.2014, Monday, 01:22:51
Сепак, најдобро чуство за мене лично, некој фетиш може да речам, е пуштање музика преко ЦД плеер. Повекето мои пријатели ми се смеат "што ке ти ЦД, пуштај си од ПЦ" ама не е тоа тоа! Го нема едноставно тоа уживање за мене кога е преку ПЦ.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 18.08.2014, Monday, 01:39:38
Гига Ват е во право,денес се се решава со лап-топ и Јутјуб,дури и малите деца знаат како и каде да најдат музика на интернет.

На ова бев сведок на јавен настан во Универзална сала (мислам дека ново име има сега, ама не сум сигурен). Тонецот фино лепо си го извади лаптопот, отвори YouTube, направи една кратка playlist-a од неколку песни за одјава од настанот и тоа беше тоа.

Некој од страна ако види, ќе си рече, па ако може тонец вака да работи, кој сум пак јас да кажам како треба да звучи нешто ;D.

Сепак, најдобро чуство за мене лично, некој фетиш може да речам, е пуштање музика преко ЦД плеер. Повекето мои пријатели ми се смеат "што ке ти ЦД, пуштај си од ПЦ" ама не е тоа тоа! Го нема едноставно тоа уживање за мене кога е преку ПЦ.

Имаат добри излезни степени. И најевтиниот CD плеер има подобар излезен степен од излезниот степен на oboard аудио картиците. На onboard аудио картициве излезниот степен е... катастрофа :S. Универзални излези имаат, на нив може да приклучиш се, од слушалки до тенк ;D. А ситуацијата не е многу различна ни за екстерните аудио картици... барем не за оние кои спаѓаат во low budget класата, до кај 200 или 300 евра.

Јас имам една поговорка за универзалните уреди: ако работи со 100 работи, најчесто не работи со ниедна од нив како што треба ;).
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 18.08.2014, Monday, 10:38:27
За влез, снимање, мерења користам Line6 UX1, што е феноменален влез. За жал излезот не е ништо подобар од онборд звучните картици.

Quote
Јас имам една поговорка за универзалните уреди: ако работи со 100 работи, најчесто не работи со ниедна од нив како што треба
Па затоа ги викаат мултимедиа :D Од се по нешто, ама само најважното го нема :D
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: Marjan Milosevic on 18.08.2014, Monday, 11:21:27
То што го имам лаптопите е излез за слусалки. не е лине оут. Тука има голема разлика.

Муабетов од вчера. Работиме настан на Кале и ми носи огранизаторот ЦД. Еј викам добро е не е мп3 на УСБ. Додуше режено ЦД ама ја и понатаму оптимиста. Го пуштам ЦД-то, шо да чујам ужаз. Му викам, абе снимкиве? Епа од Јутубе ги симнав и ти напраив аудио ЦД.

 :o :o :o :o :o
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: slidermc on 18.08.2014, Monday, 12:26:04
Хахаха, сега ДЈ само пушта музика, колекција нема.
Title: Одг: MM-Acoustics
Post by: GigaWatt on 18.08.2014, Monday, 17:55:44
За влез, снимање, мерења користам Line6 UX1, што е феноменален влез. За жал излезот не е ништо подобар од онборд звучните картици.

Не знам зошто си земал Line 6 картица. До сега имам чуено две Line 6 картици, сите имаа катастрофа излези. Oboard картица звучи многу подобро од овие две кои ги пробав. За влезовите, не знам бидејќи немав доволно време да пробам. Line 6 очигледно треба да си се држат до гитарската опрема и толку, ништо повеќе од тоа. А и ова гитаристиве ама ги ценат, како единствени картици во светот да се, не ми е јасно. Мислам дека за ова е одговорен пред се е фактот што дисторзираат, на нив им се допаѓа тоа и можеби затоа мислат дека се најдобри... кој знае. Без разлика, тоа што го даваат на излез е далеку од Hi-Fi звук.

Не знам зошто се држиш баш до Line 6. Има многу други екстени картици кои имаат многу подобри излези од Line 6, а цената им е тука некаде ;).

Не сакам пак да ја фалам картицата, ама од Lexicon Omega сум презадоволен. За парите е одлична картица. Освен тоа, има неверојатно ниско изобличување на влезовите, а скоро и не додава шум (под 80dB). Ова го забележав кога ги вршев мерењата за дипломската. Единствен проблем и се потенциометрите за излезите. Неквалитетни се и шуштат. Затоа на излез дава околу 0.12% изобличување. Пред се додава непарни хармоници. Како и да е, тоа може релативно лесно да се среди, смени ги потенциометрите со некои поквалитетни и тоа е тоа ;). Јас ги немам сменето бидејќи малку специфични се. За Monitor Mix потенициометарот има среден пин, а за Volume е стерео, ама на иста рамнина (на иста плочка) се изведени и двата канали, не како стандарден стерео потенциометар. Тогаш, кога ја отворив и го увидов ова, мислев дека нема да најдам такви во Македонија, ама па потоа ми текна дека потенциометрите не мора да стојат на истото место ;) ;D. Ќе ги премостам и ќе избушам нови дупки на некое друго место на картицата ;). Само чекам малку време да се ослободам ;).

То што го имам лаптопите е излез за слусалки. не е лине оут. Тука има голема разлика.

Епа тогаш, значи дека ниеден лаптоп нема Line Out ;D. А што правиме со оние универзални излези на oboard аудио картиците на PC? Тие се водат како Line Out/Headphones.

Марјан, истите чипови се, не се лажи ;) ;D. Сите се некои Realtek чипови, само што едните се наменети за лаптопи, другите за десктопи ;). Штом може да преправаш „сакам ова да ми биде излез, ова влез“ со помош на драјверот, фрли ја во вода, не вреди тоа ;).

Муабетов од вчера. Работиме настан на Кале и ми носи огранизаторот ЦД. Еј викам добро е не е мп3 на УСБ. Додуше режено ЦД ама ја и понатаму оптимиста. Го пуштам ЦД-то, шо да чујам ужаз. Му викам, абе снимкиве? Епа од Јутубе ги симнав и ти напраив аудио ЦД.

Не се чуди, ништо ново ;). Ехееее, сега цели програми имаш што конвертираат од YouTube во MP3 или некој друг аудио формат. Некои од нив и на CD снимаат ;D. Па откако YouTube стана најголемиот џубокс на светот, ова беше следниот логички чекор ;). Ти кажав. Луѓето едноставно веќе имаат изгубено осет што значи добар звук. А дел од нив и никогаш не знаеле што е добар звук. Од кујнско транзисторче директно се префрлиле на Кинески 2.1 компјутерски звучници и тоа за нив е... WOW :o... има бас :o, да не ти се верува :o. А и постарите учат од децата, гледаат дека они слушаат музика на тоа и они се водат по нив :S. И цената си го игра своето, ретко кој сака да фрли повеќе од 2000 или 3000 денари за добра опрема. Сите сакаат ефтино да поминат.

Хахаха, сега ДЈ само пушта музика, колекција нема.

Баш... ама не е смешно. Порано се смеевме на DJ-ите кои пуштаат музика од лаптоп, си коментиравме „хаха ;D, глеј го, не знае еден прост beat mix да направи, па мора програмче да му го право тоа место него“. Сега стана, de facto стандард. Сега, треба да сме среќни ако има своја колекција, ако не користи Wi-Fi за да ги најде на YouTube. А од друга страна пак, ако може Carl Cox тоа да го прави, зошто па да не можеме ние.

Паметам кога сум се кичмел да доаѓам на забави со 2 папки од по 250 дискови. Сум доаѓал со планинарски ранец бидејќи само таму ги собираше. Едно време се ценеше ова. Кога некој ќе дојде со вилушкар да растовара колекција на музика. Но, се сменија работите. Затоа и не сум пуштал одамна, немам ќеиф. Сега се софтверски се прави, а тоа... не знам, за мене барем, тоа не е тоа.