Author Topic: 30A PWM контрола на HHO ќелија  (Read 28354 times)

Offline dejanm80

  • Нов член
  • *
  • Posts: 3
Гледам темава е доста популарна, па решив да се вклучам и јас. Еве малку помош и од мене (дизајнирана шема  и практична изработка од моја страна) и неколку совети (можеби некои од нив ќе се повторат со претходни учесници).

Со оваа проблематика се сретнав пред околу 2 години од човек кој имаше монтирано таква ќелија на бензински мотор и тврдеше дека има заштеда на гориво и до 40%. Тоа ми беше многу необично бидејќи вложената моќност му беше околу 250 вати, а според заштедата испаѓа дека добива механичка моќност некаде преку 10 киловати!!! Најпрво треба сите да заборавите на поимот "Over Unity", затоа што такво нешто не постои! Иако некогаш може да изгледа дека се добива повеќе од вложеното, но не е така, мора да има дополнителна енергија која можеби не знаеме каде е и од каде доаѓа. Испаѓа дека создаваме енергија!!! НЕ.

Трикот е во тоа што моторите со внатрешно согорување се со прилично мал коефициент на искористување на енергијата од горивото (бензинските до околу 30%, дизелот 50-60%) и со додавање на тој гас од ќелијата, а не е ништо друго туку смеса од водород и кислород, всушност покрај водородот додаваме и повеќе кислород. Се зголемува експлозивноста на вкупната смеса и веројатно се забрзува согорувањето на течното гориво и од таму имаме дополнителна енергија. Но, не сме ја создале туку само сме направиле да се претвори во, за нас, корисна енергија. Тука е секако и водородот кој ќе ослободи толку колку што е утврдено со физички експерименти. Но, секогаш има и контра ефекти. Со таквото согорување се оштетува моторот што не може да се открие многу брзо. Друга работа е што многу тешко ќе го нагодите моторот да работи оптимално со таква модификација на горивото (имаше забелешки и од други на форумот околу тоа). Истиот човек што возеше наводно на “водород“ за неколку месеци си ја расипа колата. По некое време и од друг слушнав дека практично го уништил моторот и на клиповите имал такво оштетување што механичарите се чуделе!

Што се однесува за случајот на Стенли Мејер, најпрво си реков: Браво. човекот нашол начин како да ја распадне водата на составните елементи поефикасно. Со висок пулсирачки напон и мала струја. Но, висок напон и мала струја пак може да даде голема моќност. Едно е да се одвојат електрони, а друго да се одвојат атоми од молекулите. Ако неговото тврдење е точно тогаш ќе треба да се срушат многу работи во физиката. Се знае колку енергија е потребна да се расцепи молекулата на водата и толку е јас мислам. А тоа што ќе се добие при согорувањето на водородот е помалку. Впрочем водата е резултат на согорување на водород при создавањето на нашиот сончев систем, таа е отпад на тоа согорување исто како што се издувноте гасови од возилата. Замислете сега да ставите некоја проста електроника и од нив (со малку енергија) да го добиете назад течното гориво што сте го наточиле во резервоарот!!! Малку смешно нели? Повеќе за овој случај во друга прилика или ако е заинтересиран некој за дискусија може да ме контактира.

Бесплатна енергија имаме достапна во огромни количини (Тесла го рекол тоа и јас ќе го кажам), но јасно е дека има такви расипани луѓе што нема да дозволат да се користи бидејќи ќе нема да можат да се богатат и ни прават илузии дека таа треба да е луксуз! Најголемиот проблем, ако е проблем, е како да се искористи на начин што ќе ни врши работа. Ќе се сложите има многу начини, но пак ќе повторам, се прави илузија дека не може или дека е скапо! Можеби ќе сакаат да наплаќаат и влез во море еден ден или да мерат колку воздух трошиме ние и колку CO2 испуштаме, кога нема да остане што друго да ни се наплаќа.

На крај, за мојата шема, за тие што сепак ќе се решат да експериментираат со водород на возилата.

Основен дел е познатото NE555, но малку модифицирано. Шемата е класичен извор на PWM сигнал со фиксна фреквенција. Таа на шемата би била околу 50 Hz, а може да се менува со кондензаторот C4 (со 22 nF се добива околу 100 Hz). Факторот на исполнетост (duty cycle) се менува во граници од околу 10% до околу 90%. Сум чул дека оптимално е околу 80 Hz. Ако веќе ја имате утврдено лесно може да се промени на саканата со C4 и не би требало да има потреба да ја менувате. Модификацијата е кај делот за ресет на NE555. Со R2, R3 и C3 се додава доцнење за да не тргне веднаш осцилаторот (со тие вредности е околу 2 сек, а ако сака некој подолго може да се зголеми со C3, на пример со 100uF). Потоа следува малку подолг интервал со “полна пареа“ и почнува нормално да работи. За да биде појасно на сликата вметнав и графици за тоа како изгледа напонот на ќелијата за две произволни позиции на потенциометарот (лево) и за тоа како стартува колото по донесување на напојувањето (десно). Излезнито степен е со два мосфета врзани паралелно за посигурна работа. Препорачувам да се стават на поголем ладилник, на пример првоаголен од Пентиум 4 или сличен. Пожелно е да бидат изолирани од него за секој случај. Ако не се, мора да се осигурате да не се допре на плусот (веднаш ќе изгорат мосфетите), а ако се допре на минусот ќе биде како да е вклучен уредот за водород цело време. Ако имате посебен прекинувач за електрониката што можеби е и подобро тогаш делот со доцнење може да се изостави (се трга C3, а R2 се кусоврзува). Во pdf го имате изгледот на плочката и монтажната шема. Некои вредности на монтажната може да се разликуваат, земете ги тие од електричната шема. Ќелијата да оди преку осигурувач од 25А.

Пред да го пуштите со водородна ќелија регулацијата може да ја тестирате со светилка (12V/21(55)W) поставена на местото на ќелијата.

Среќно!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #181 on 27.05.2012, Sunday, 04:08:23 (Edited 27.05.2012, Sunday, 04:15:35) »
не разбрав поентата... ако не чини ххо што ќе ни се шеми...
покрај можните оштетувања на моторот(што не секогаш се пропратни) не би требало ххо генераторот да има егжфект на намалена потрошувчка, да ќе работи, може да добиете и а-тест дека е безбеден за сообраќајот, но ако добиете некој папир дека штеди гориво и енергија, ќе бидите први..... нема ништо противб некојда го изработи... Само нека не очекува резултат да штеди гриво...

Споено мислење: 27.05.2012, Sunday, 04:15:35
ако ги разбираш овие работи, би сакал да кажиш збор два за ова принципов со додавање на вода т.е. водена роса, или водена пареа во моторот, имам пробано, при тоа нема ефекти, патем водата гори на 1400 степени, но дали енергијата потребна да се запали водата е поголема или помала од онаа која ќе се ослоботи, како ќе се однесува моторот на 1400 степени?

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Трикот е во тоа што моторите со внатрешно согорување се со прилично мал коефициент на искористување на енергијата од горивото (бензинските до околу 30%, дизелот 50-60%) и со додавање на тој гас од ќелијата, а не е ништо друго туку смеса од водород и кислород, всушност покрај водородот додаваме и повеќе кислород. Се зголемува експлозивноста на вкупната смеса и веројатно се забрзува согорувањето на течното гориво и од таму имаме дополнителна енергија. Но, не сме ја создале туку само сме направиле да се претвори во, за нас, корисна енергија. Тука е секако и водородот кој ќе ослободи толку колку што е утврдено со физички експерименти. Но, секогаш има и контра ефекти. Со таквото согорување се оштетува моторот што не може да се открие многу брзо. Друга работа е што многу тешко ќе го нагодите моторот да работи оптимално со таква модификација на горивото (имаше забелешки и од други на форумот околу тоа). Истиот човек што возеше наводно на “водород“ за неколку месеци си ја расипа колата. По некое време и од друг слушнав дека практично го уништил моторот и на клиповите имал такво оштетување што механичарите се чуделе!

Тоа ми беше и мене поентата (цело време ::), кој ме чита, ме чита), дури и да има полезно дејство овој систем (прилично сигурен сум дека има), проблемот се јавува со трошењето на деловите кои не се наменети да работат со смеса безин/водород, туку само на бензин. А да не зборувам за процентот на искористено полезно дејство кој верувам дека е даалку од аматерски експериментално кажаните 40%.

Бесплатна енергија имаме достапна во огромни количини (Тесла го рекол тоа и јас ќе го кажам), но јасно е дека има такви расипани луѓе што нема да дозволат да се користи бидејќи ќе нема да можат да се богатат и ни прават илузии дека таа треба да е луксуз! Најголемиот проблем, ако е проблем, е како да се искористи на начин што ќе ни врши работа. Ќе се сложите има многу начини, но пак ќе повторам, се прави илузија дека не може или дека е скапо! Можеби ќе сакаат да наплаќаат и влез во море еден ден или да мерат колку воздух трошиме ние и колку CO2 испуштаме, кога нема да остане што друго да ни се наплаќа.

Ќе коментирам само за bold-ираниот текст и ќе пишам дека (барем според мене) е апсолутно точен. Единствено органичување се само регултиви/даноци/глоби кои намерно ни се наметнати од страна на каптиталистичкото општество во кое (барем според мене, за жал) мораме да функционираме.

За да не навлегувам во оваа тематика понатаму (капитализам, социјализам, општествено уредување од каков и да е тип), ако некој има желба да дискутира на оваа тема понатаму, да ме цитира и да го продолжи муабетот во темата „Случајни муабети“ ;).




Околу самата шема и HHO системот нема да кометирам бидејќи (ова е мое лично мислење, не значи дека е точно, како што имам наведено многу пати претходно) целиот HHО систем, во најдобар случај, е привремено решение на еден многу поголем проблем и нема поента да се развива и модифицира ваков тип на технологија.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dejanm80

  • Нов член
  • *
  • Posts: 3
не разбрав поентата... ако не чини ххо што ќе ни се шеми...
покрај можните оштетувања на моторот(што не секогаш се пропратни) не би требало ххо генераторот да има егжфект на намалена потрошувчка, да ќе работи, може да добиете и а-тест дека е безбеден за сообраќајот, но ако добиете некој папир дека штеди гориво и енергија, ќе бидите први..... нема ништо противб некојда го изработи... Само нека не очекува резултат да штеди гриво...

Споено мислење: 27.05.2012, Sunday, 04:15:35
ако ги разбираш овие работи, би сакал да кажиш збор два за ова принципов со додавање на вода т.е. водена роса, или водена пареа во моторот, имам пробано, при тоа нема ефекти, патем водата гори на 1400 степени, но дали енергијата потребна да се запали водата е поголема или помала од онаа која ќе се ослоботи, како ќе се однесува моторот на 1400 степени?

Јас шемата ја правев за некој друг и ја ставам затоа што ја побараа некои тука, а имаше заблешки дека не се снаоѓаат со другите покомплицирани. Шемата може да се употреби и за регулација на светло или мотор. Само испуштив да кажам дека мосфетите се надвор од плочката, бидејќи првично се користеа како прекинувач наместо релеј.

Затоа и напишав за тие што имаат намера да експериментираат и се “сигурни“ дека се добива нешто корисно. Јас лично немам експериментирано со таков систем на мое возило (само сум читал и слушал од други луѓе кои пробале). Дадов само мое видување како јас ја сфаќам целата работа. А тоа дека водата гори на 1400, претпостаувам Целзиусови степени, не знам од каде тоа!  Таа температура може да се постигне многу лесно, но не сум чул некој да успеал да запали вода досега. Напротив ја користиме за гасење на оган  :)

Не се додава водена пареа со горивото во моторот туку мешавина на водород и кислород (има голема разлика) добиени со електролизата на водата. Има фирма од Скопје (не можам да се сетам сега која беше) што има добиено атест од МФС за вградување на таков уред во возила. Монтажна цена им беше мислам 280 евра, а уредот е од српско потекло. Верувам дека се штеди гориво под одредени услови, но со други полоши контра ефекти.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
тоа со ххо си е башка, баш во тоа чаштерите за ххо, подолу имаше нешто демек ако додајш водена пареа или вода во вид на роса, распртскана со дизна демек ова топлината ослободена при експлозија се користела.. Значи е башка муабет од ова со ххо...
Инаку водата гаси пожари, меѓутоа доколку станува збор за некоја фабрика за преработка на лак и бои, или пластики, или некоја специфична индустрија, не доаѓа оредвид гаснење со вода, бидејќи при нејзино палење, односно раздвојување на молекулот на атоми настанува бурна експлозија... Спор ми е нетов, побарај на гоогле или на вики сигурно ќе најдиш нешто подетално околу палење на водата...
Може лесно да се постигнат 1400 степени, да целзиусови, но проблемот е кога водата ке дојде до телото кое е загреано на 1400 степени ќе го олади, па процесот за разбдвојување ќе прекине, така да телото треба да е масивно, а нели, колку помасивно тело загреваме, повеќе енергија треба да вложиме. Е сега не ми е јасно дали енергијата која ќе ја вложиме се исплаќа, односно ќе ја добиеме назад при разделувањето на водород и кислород, иако ова се сведува на перпетуум мобиле, не е на одмет да продискутираме.

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
а зошто би се правело така, користете ветерници или пак соларни колектори за добивање на струја и така разделувајте водород и кислород мислам дека тоа е најдобар начин, се што се добивапосле со согорување е + нема потрошувачка на дополнително гориво за да се добие таа струја која би се користела за добивање на горивото

според мене најисплатливо е поставување на метан, ама тоа е друга тема и нема врска со електроника
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Со овој проблем веке одамна  сум се судрил - еднаш го кажав своето лично искуство,ако не сте ме читале, да повторам: го ставив овој систем 3 месеца и го извадив.Повекето знаат дека сум пред се практичар,не верувам во тон приказни,формули и  некакви параметри се досека во пракса не осетам дека уредот функционира.Тоа е и кога се работи за електроника,за звучни кутии или ННО . Иако некој од ххх причини го брани ( врзан е со продажба,изработка,вградување на овие системи) и ке се спротивстави на овој коментар сепак во пракса системот за 3 месеца работа не донесе ниту некоја видлива заштеда,подобрување на ефикасноста на возилото,ниту некоја друга корист која можев да ја осетам.Оние 1400 степени кои ги спомнувате не гледам каде се ствараат ,ниту знам автомобил кој има способност да ги издржи (особено не постарите,за кои уредот е и наменет!). Моја констатација - барајте други алтернативи и не се замарајте со аматерски градби ,не трошете пари и возете полека - за да заштедите бензин!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
па не зна колку е испплатливо да се трансформира ветар во H2...

Offline AVATAR2012

  • Нов член
  • *
  • Posts: 3
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #188 on 02.06.2012, Saturday, 00:21:54 (Edited 02.06.2012, Saturday, 09:57:06) »
Со овој проблем веке одамна  сум се судрил - еднаш го кажав своето лично искуство,ако не сте ме читале, да повторам: го ставив овој систем 3 месеца и го извадив.Повекето знаат дека сум пред се практичар,не верувам во тон приказни,формули и  некакви параметри се досека во пракса не осетам дека уредот функционира.Тоа е и кога се работи за електроника,за звучни кутии или ННО . Иако некој од ххх причини го брани ( врзан е со продажба,изработка,вградување на овие системи) и ке се спротивстави на овој коментар сепак во пракса системот за 3 месеца работа не донесе ниту некоја видлива заштеда,подобрување на ефикасноста на возилото,ниту некоја друга корист која можев да ја осетам.Оние 1400 степени кои ги спомнувате не гледам каде се ствараат ,ниту знам автомобил кој има способност да ги издржи (особено не постарите,за кои уредот е и наменет!). Моја констатација - барајте други алтернативи и не се замарајте со аматерски градби ,не трошете пари и возете полека - за да заштедите бензин!


Батка не дека го бранам уредов или дека некој ме плака да го рекламирам,ама го имам утедотвеке 2 месеци и поминав околу 4000 км значи со сите електроники со уред за лазенје на маф ензорот со пулсен модулатор,позајмен сега за сега,па се надевам дека со Lordzi  ке направиме и за мене,за да го вратам позајмениот,и кај мене се показа дека УРЕДОТ ФУНКЦИОНИРА значи пофторувам УРЕДОТ ФУНКЦИОНИРА.Го возам на Алфа Ромео156 2,4 јтд,претходно без уредов колава ми трошеше околу 7,5 л   нафта на 100 км обично ја возам на иста и сл локација работа дома и обратно излаганје и сл. сега  со уредов ми троши 5,5л нафта на 100 км  само треба правилно да се подеси и да се сетира лазливката на маф сензорот,значи ко возиш само у град да е ставен на гратскако возиш на отворено да биде префрлен у позиција на отворено возенје.Инаку уредов ми произведува 2,7-3л во минута ххо   и како електролит не користам дестилирана вода туку посебна течност(незнам од сто се состои)ми ја прави еден  забеган хемичар у пензија незнам што става внатре,и ми троши 22-до 25А струја..инаку имам направено преку 11-12 ххо генератори и со ниеден немозев дадобијам заштеда повеке од 0,5л ама сеасо овој добив некаде околу 2литри.Значи се си бара прецизни и точни пресметки.на овој уред што го возам моментално за даго пресметам и изработам иззсетирам работев повеке од 3 месеци за га го пуштам во правилна функција...И НОРМАЛНО ЗА ДА СЕ УВЕРАМ ДЕКА КЕ ФУНКЦИОНИРА У ПРАКСА,ВО КОЕ И СЕ УВЕРИВ...

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #189 on 02.06.2012, Saturday, 09:51:16 (Edited 02.06.2012, Saturday, 11:13:52) »
Dx-ер, веројатно погрешно го поставил постот во цитат,затоа така се постирал. Да му одговорам : во ред,штом ти лично имаш такво мислење.Јас ке го почитувам.Меѓутоа и јас користев 3 месеци фабрички( а  не во самоградба) изработен уред и се придржував до сите упатства за употреба.По 3 месеца и со доста математика ,се уверив дека рачунот не излегува,односно нема никаква економска оправданост.Потоа едноставно го извадив .Поголема корист видов од накнадното штелување на мотор,карбуратор ( кој го заменив со поефикасен) и сега и без ННО потрошувачката се намали ;D

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #190 on 06.06.2012, Wednesday, 01:10:06 (Edited 07.06.2012, Thursday, 00:38:56) »
Code: [Select]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_embrittlement но ова се однесува за голема количина.

Споено мислење: [time]06 Јуни 2012, 00:25:39[/time]
На кратко зашто вече е доцна. За бензински мото
88; подобра заштеда е плински уред, што се однесува до "росата". пилотите во втората светска војна забележале дека кога летаат ниско над океанот повеке поминуваат со еден резервоар, мала количина на водена пареа го регулира предпалењето, доведува до помирна работа на моторот и поладен мотор. Ако правилно се искористи бензинот и водената пареа во цилиндарот внесуваме пропанол  ;) инаку, водената пареа е битна заради своето својство на експанзија.
 Ајде да погледнеме малку поразлично од она што ни го наметнуваат како здраво за готово...  клипот и цилиндарот се придвижувани од медиум, медиум кој експандира, не од експлозија, контролирана експлозија е потребно за медиумот но експанзионите својства на медиумот се тие кои го придвижуват клипот и цилиндарот во овој процес. Снагата на водената пареа е позната и веќе испитана кај парните машини. Што значи ако го промениме медиумот добиваме поснажна експанзија. Во денешно време моторите со внатрешно согорување не се ефикасни бидејќи системот е доведен во ситуација да го гори горивото = покачена температура.
од 82 до 84 мерцедес вади на пазар модел на хидроген. Овој модел е познат по легурата од кој е изработен моторот луѓе имаат и по 3 000  000 км
Mercedes-Benz W123 280TE - Hydrogen Gas Test ::)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
AVATAR2012 сигурен си дека со модификација на електрониката не си изгубил ниту еден коњ?
Со водената роса можда би де постигнало некоја заштеда, иако се сомневам, бидејќи имам пробано со распрскувач на средств за чистење џамови, нема некој видлив/приметлив ефект... Сепак нема против да проба некој...

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
колку што знам растворен шекер неутрализира
Myth or Truth, is Hexavalent Chromium in the Electrolyte

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #193 on 08.07.2012, Sunday, 03:41:56 (Edited 08.07.2012, Sunday, 03:48:09) »
Здраво форумци, неможев да спијам и решив да дадам допринос во дискусијата.
1. Јас барав да купам челичен лим во Скопје за изработка на ХХО генератор, во разговор со стручни лица кои ја познаваат проблематиката со реакциите на челиците со други материи, сите ме советуваа да купам челик од типот 316L никако 304L, бидејќи хемискиот состав е различен. Оттаму и фактот што 316L од 1,2-2мм е поспор во реакцијата (производство на ХХО) но добиваме и ХХО гас кој поради својата чистина не реагира со Al (алуминиумот), додека 304L прави ХХО гас + други примеси го оштетуваат моторот, дури се и отровни при вдишување.
2. најдов на интернет се користи исклучиво KOH како средство за брзина на реакција, не NaOH,
3. Кај некои автомобили нема да даде резултати бидеј ќи усисните грани за воздух во моторот се премногу запушени или пак вентилите се нечисти, но понекогаш кај Т.Д моторите знае да има по некоја дупка па наместо ХХО да оди во моторот тој излегува надвор.
4. Имам предлог за ентузијасти: нека купат готов гас и го стават во боци  (купена или нивна) 1 за Н и една боца за О, па нека пробаат дали ќе има подобрување на работата на моторот и заштеда на гориво, потоа сите ќе размислуваме како да изградиме ХХО генератор или ќе утврдиме дека е губење време и пари..

Споено мислење: 08.07.2012, Sunday, 03:48:09
4. Бидеј ќи имам Мерцедес 300тд (3000ццм) дајте ХХО генератор да пробаме, бидеј ќи е лето прилично многу го возам, па ќе ги анализираме наесен резултатите. Јас сум спремен а вие...

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
Денес гледав на МТВ 1 некој си лапна патент на темава :D

го патентира HHO генераторот или некој дел од него во македонија, не ја фатив целосно репортажата, фатив делот кај што кажа дека водата ја дели на водород и кислород и дека тоа го вбризгува во моторот, демек се подобрува согорувањето и дека тоа си го патентира добил патент, а го пријавил во 2011 година, денес (или деновиве) веќе го добил патентот ...

Дали некој знае за што поточно се работи ?
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!