Author Topic: Електрични возила и слично  (Read 17105 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #30 on 15.08.2019, Thursday, 08:30:29 »
Quote
Зошто па надвор да ми е извадена :D?
-  дијагонално ако седиш ќе те собери :) не буквално, ама ги гледам комуналниве редари, службени им се 2-ца се стискаат внатре како би ги собрало. Поголемите може да се по комотни, ама се ~430.000.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #31 on 15.08.2019, Thursday, 09:28:55 »
Гледано од аспект на практичност, за мене најдобра опција е конверзија на обичен велосипед во електричен. По димензии е скоро ист како и обичен велосипед, само што е потежок, но сепак лесно може да се качи по скали или во лифт. Се наоѓаат готови китови за конверзија, се комплет, преден бандаж со вграден мотор, контролер, команди, можда и батерии, за прифатлива цена, за еден ден вградуваш се тоа и тераш :).

@GigaWatt, можда треба сите овие постови да се преместат во нова тема, Електрични возила или сл.
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #32 on 15.08.2019, Thursday, 10:33:37 »
да, затоа сакав бицикла да преправам, но 2х100ah ќе ја прекршат, а и не ко рак, ко дивоградба ќе изгледат. Ради тежина литиумски батерии, така да нема да има проблем ни со тежина ни со изглед. Мада има и ото мотори наменети за бицикли , електричен треба секој ден да го полниш, вака со 3 кг бензин до охрид и назад ќе појш, а на пример се на се ќе додадеш 5кг така да не е проблем и да ја возиш со педалање. Со акумулаторите не би педалал...
Од готовите китови пубајте се од 600-700$ па нагоре плус царина плус данок...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #33 on 15.08.2019, Thursday, 22:10:12 »
Нема збор дека велосипед како опција за преправка е најлесна... единствен проблем е стартот кај нив. Големи тркала имаат и моментот на сила тешко се пренесува бидејќи моторот е во тркалото. Затоа и сите овие евтини скутери и тротинети имаат мали тркала, за подобар пренос на моментот сила. Трампаш максимална брзина за подобар старт, и таа трампа би ја направил и лично јас во секој момент. Подобро е да имам брз старт отколку висока максимална брзина, нема збор.

Но... не може да им ја намалиш големината на тркалата на велосипедите :-\. Така да, јас барем лично, кога би преправал велосипед, евентуално во превид би земал Пони. Мали тркала има, а може да го вози возразен човек ;). Уште подобро би било кога би имал и помали тркала, но што е, тука е, најмали се од велосипедите за возразни.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #34 on 16.08.2019, Friday, 00:55:20 (Edited 16.08.2019, Friday, 02:12:56) »
не ретко гумата се користи како ременица т.е. осовината од моторот допира на гумата и така се придвижува направијата. Успат, ова може ова е подобро, ем се полни за 3 минс :D




Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #35 on 16.08.2019, Friday, 02:00:10 (Edited 16.08.2019, Friday, 02:16:32) »
Не е електричен но изгледа многу лесен за склопување доколку се има моторот.

Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #36 on 16.08.2019, Friday, 02:23:17 (Edited 16.08.2019, Friday, 04:04:54) »
не ретко гумата се користи како ременица т.е. осовината од моторот допира на гумата и така се придвижува направијата. Успат, ова може ова е подобро, ем се полни за 3 минс :D

Кинеско пухче ;D. Мада евтин е китот... тоа нема збор ;).

Кај електричните китови, најмногу коштаат батериите, тоа е проблемот :-\.

Не е електричен но изгледа многу лесен за склопување доколку се има моторот.

Првата слика не ја отвора :-\.

Преносот е преку гумата на предното тркало? Има некои гумици кои фаќаат на него и ја пренесуваат моќноста?

Ако е така, тогаш да, интересно е како идеја и за колку брзо време би се монтирало вакво нешто на велосипед ;). Можно е да се примени слична идеја и за електричен велосипед ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Колку што го разгледав јас преносот е директно на гумата, мало тркало на моторот пренесува нс предното тркало.
Нема потреба од преправање и посебен пренос со ланец или каиш.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Да, интересно е, но колку ќе ја абе предната гума од преносот пошто ќе има триење.


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Колку што го разгледав јас преносот е директно на гумата, мало тркало на моторот пренесува нс предното тркало.
Нема потреба од преправање и посебен пренос со ланец или каиш.

Да, претпоставував дека е така... затоа и пишав дека ова е прилично практично и како идеја, може да се примени и кај преправките за електрични велосипеди :).

Да, интересно е, но колку ќе ја абе предната гума од преносот пошто ќе има триење.

Колку што гледам од сликата, изгледа како подебела предна гума да има ставено... можеби ја бирал :D.

И во случај да монтираш вакво нешто на предно тркало, ни под разно не оди да ставиш предна гума со крампон... недостаток на влажно време (кога врне), но... тоа е тоа... ќе си пазиш при вртење :D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
По интернет има многу изведби на велосипеди со пренос директнона гумата, со електрични и бензински мотори.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
Има китови со outrunner мотори кои се поставуваат директно на тркалото како ова на бензин, но како што кажа гига батериите се најскапиот дел во се ова.
~2kW брашлес мотор имате за 100$
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #42 on 16.08.2019, Friday, 10:09:39 (Edited 16.08.2019, Friday, 14:56:51) »
еве уште една идеа, ама малу скапа



Гумата ќе страда, ама ништо посебно, наместо 7-8 год ќе ја возиш 5 години, 400-500 денара се.
Нема многу врска крампоната за дожд, за кал има. Али секако ова би било за низ град, секој дневни потреби, па не ти требаат некои перформанси... т.е. имаш гуми за на дожд што нема да осетиш разлика од суф  асфалт, ама која е потребата од таква гума...

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Нема ништо идеално, или ке биде скапо или непрактично а често и двете.
 Сеуште не постои бесплатна енергија (било каква).
Индивидуално секој треба да одлучи каков компромис ке направи, дали бензин, струја, гас, јаглен, патики, или нешто сосема друго,  со нешто мора да се плати.
К...ц до крај и душа во рај не бива... :)  :)  :)
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
овие 2 тактниве се околу 5000 денари цел кит, трошат малце гориво, практични се. Е сега не се фенси јбг ама се најдобар компромис. Е ова џет моторов е фенси и со перформанси, едино што не земам 10к еур плата па да не ми е скап :)
Батериите треба да се „high drain“ во спротивно големи се шансите да експлодира. Плус, најдобро е, секоја батерија да има засебна контола.