Колку што сфатив,појачалото не е у ранг на прав хај-фај звук.
Тоа е повеќе од очиглено. Сепак, колку и да е увото неосетливо на pitch-от на ниските фреквенции, не може никој воопшто да не забележи дека нема промена на фреквенцијата на определени ниски тонови, особено не оние кои имаат поистренирано уво. Ако не повеќе, телото ќе го почувствува ова како осцилација со константна фреквенција (под услов моќноста да е доволно голема).
Ова може да најде примена само кај производителите на евтини DVD All-In-One плеери, но и тогаш, ќе мора да се прават специјални звучници, што допонително го усложнува процесот, а со се поголемиот подем на засилувачите во D класа и нивните деривати, не верувам дека некој некогаш реално (во пракса) ќе го користи овој изум.
Финтата кај појачалото од Филевски е што уопште не е потребно мрежно трафо,према тоа поефтино е.
Да, но мрежното трафо не е потребно само за засилувачот за ниските фреквенции (subwoofer-от). За засилувачот за „сателитите“ ќе треба мрежно трафо или SMPS напојување, а со паѓањето на цените на SMPS напојувањата и switching транзисторите и MOSFET-ите кои може да дадат се поголеми јачини на струи, се поевтина станува изведбата на „класичното“ (барем кај евтините DVD плеери) SMPS напојување со засилувачи во D класа за целиот фреквенциски опсег. Не верувам дека производителите ќе ја направат оваа промена во дизајнот на нискофреквентните засилувачи кај нивните DVD плеери поради тоа што промената на дизајнот и ќе значи потреба и за нови дизајни на звучници, со поголема импеданса, што ќе предизвика додатни трошоци и на почетокот нема да имаат ќар поради вложените пари во промената, а дури и да имаат ќар во иднина, нема да биде голем поради потребата од SMPS напојување и засилувач во D класа за сите останати фреквенции.
Значи, како заклучок, производителите на Hi-End и Hi-Fi уреди, најверојатно нема да го земат овој дизајн во предвид поради очигледниот недостаток... не е Hi-Fi засилувач. Останатите производители, на засилувачи и All-In-One опрема, исто така најверојатно нема да го земат овој дизајн во предвид поради тоа што shift-от (промената) во производствениот процес е голема, а крајниот ќар ќе биде минимален. Остануваат само производителите на slave засилувачи („снагатори“), а дел од нив и онака веќе одамна се имаат префлено во светот на SMPS напојувањата и засилувачите во D класа, а овие дизајни веќе нудат Hi-Fi звук (можеби не се Hi-End, но и онака никој не бара Hi-End звук од засилувачи наменети за PA звучници
), што не е случајот со засилувачот на Филевски, така да, не верувам дека и они би го земале овој дизајн во предвид... и, се разбира, најважниот момент, ако го применат дизјанот на Филевски, ќе треба на секој нов муштерија кој ќе купи нивен PA засилувач да му кажат дека ќе треба да купи и цел нов сет на звучници со поголема импеданса (ако може некаде да најде) за да може да го користи нивниот засилувач
... ретко кој ќе се сака да купи таков засилувач.
Не ме сваќајте погрешно, како идеја е ОК. Голема моќност, нема потреба од моќно трафо... идејата е добра
. Но во реалност, мислам дека ова ќе најде примена само во DIY круговите, особено оние самоградители кои сакаат да постигнат голема моќност, без притоа да мора да даваат многу пари за мрежно трафо (како што знаеме, SMPS-ите не се баш најпопуларни во DIY аудио конструкциите, пред се поради нивните комплексни пресмеки, недостапноста на делови и многу други причини), така да, ќе добијат голема „не Hi-Fi“ моќност за прилично мала сума на пари
. Од овој аспект, да, би бил оправдан овој дизајн
.