Македонски форум за електроника

Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: MarkoMK on 05.07.2010, Monday, 07:56:56

Title: Приклучување на таксиметар
Post by: MarkoMK on 05.07.2010, Monday, 07:56:56
Незнам дали е за овде темава, ама немав на друго место..

На еден комшија му украдоа таксиметар, па зема нов и јас требаше да му го намонтирам. Ама изгледа ја утнав малце работава. Стариот таксиметар имал 5 изводи - од кои, претпоставувам 2 за напојување и 3 ваљда за некои импулси за брзина на броење. Новиот има 9 приклучоци и се приклучува преку конектор DB9 ли беше, незнам за сериски порт. Ги пронајдов изводите за напојувањето, го приклучив не работеше. После го приклучив обратно + и - и го изгорев напонскиот регулатор 78L05 :)) Сега тоа е поправено но прашањето ми е како да го приклучам да не знае некој? Да не има некој пин како "enable" да се пали на контакт и сл., и воопшто како работат таксиметрите?

Еве слики:
(http://www.pic.mk/thumbs/0307201011.jpg) (http://www.pic.mk/?v=0307201011.jpg)
(http://www.pic.mk/thumbs/0307201278309708.jpg) (http://www.pic.mk/?v=0307201278309708.jpg)
(http://www.pic.mk/thumbs/0307201278309782.jpg) (http://www.pic.mk/?v=0307201278309782.jpg)
(http://www.pic.mk/thumbs/0307201278310043.jpg) (http://www.pic.mk/?v=0307201278310043.jpg)

Споено мислење: 06.07.2010, Tuesday, 17:32:55
Anyone?
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: Devil on 12.07.2010, Monday, 13:12:11
тешка работа, незнам ни што мерат овие
мислам дали мерат пат поминат или нешто друго ?
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: GigaWatt on 12.07.2010, Monday, 14:00:14
Мислам дека мерат број на вртежи бидејќи таксиметарот работи (одкуцува) и кога колата е во мирување (а моторот работи), значи и кога не се движи... е сега како се врзува со остатокот од колата, не знам :S.
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: pacoso on 16.09.2010, Thursday, 21:41:03
вака сега. неможев да го најдам ливчето за тој таксиметар ама најдов за адаптер да можи да се користи истиот кабел и со фискален таксиметар.
како и да е, ти треба само да ги најдеш пиновите од + и -
т.е или се 1,6,7(заедно поврзани) и 5,9 или пак 4,5 за +/ - и 6 за +/-,  а пин 8 ти е за импулсите од давачот(ако е дизел)
значи треба само + и - да ги најдеш на џекот од таксиметарот, а третата жица е на пин 8.
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: GigaWatt on 17.09.2010, Friday, 14:41:07
А ќе може слики, да видиме кои се поточно тие пинови ;). Мене конкретно не ми треба, ама може да му притреба на некој член од форумот ;).
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: pacoso on 18.09.2010, Saturday, 00:10:37
слики ќе прикачам следниот пат кога ќе му се скине кабелот на братичед ми во таксито.
ок
пиновите се тие што ги наброив, инаку на секој џек ги пишува и обележани се со бројка.
значи едните се користат за обичен "бугарски" таксиметар, а другите за фискален таксиметар
јас му правев адаптер за да можи истиот кабел да го користи и за едниот и за другиот таксиметар.
зато кажав дека треба да ги пронајде само пиновите од напојувањето.
значи пиновите се:
пин 1,6,7 + или - треба да се провери
пин 5,9 + или - исто да се провери
пин 8 давач на импулси

и другиот џек:
пин 4,5 + или - да се провери
пин 6  + или -
пин 8 давач на импулси
Title: Одг: Приклучување на таксиметар
Post by: GigaWatt on 18.09.2010, Saturday, 16:21:29
Добро, штом се означени, нема проблем, јас мислев дека не се означени ;).