Македонски форум за електроника
Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: darche on 06.10.2012, Saturday, 02:22:22
-
Здраво на сите...ме интересира дали може да се најде шема за на пример нели на скутер обртаите се ограничени на 5000 е сеа дали може да се напраи нешто да ги неограничува обратите да се поврзува негде на електрноика...? ке може ли да најдеме некоја таква шема ? :D фала ви однапред
-
Има „електроника“ во скутерот? Нов е или постар, од почетокот на 90-тите?
-
Финтата е во палењето.Палењата се ограничени со број на обртаи,но бидејки има повеке разни модели на палења,тешко е со една шема да се направи.Ако ја имаш или најдеш шемата на палењето на твојот скутер,најди го делот каде ( најверојатно со RC комбинација) се ограничуваат обртаите.Таа временска константа треба да се премости со прекинувач или да се извади ( можеби со измени на вредности!??) и да имаш неограничување! Ама сепак консултирај се со некој стручен,бидејки за постигнување на максимални обртаи и сила на скутерот ,треба да се направат измени на блок,клип...итн..... односно да се стави КИТ (така го викаат,мислам) и да се постигне максимален ефект.Од 50 км/час скутерот ке лета и 120 км/час.Во некои земји е забрането тоа,а како е кај нас не знам,ама мислам дека има ограничување по кубикажа и брзина.
Еве еден линк каде има повеке шеми и статии за тема - авто-мото електроника
http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?/topic/1297-sam-revija-automobili/page__st__40
Споено мислење: 06.10.2012, Saturday, 16:48:52
Еве и колегава ,кој е по скутерите ;D ;D ми даде еден линк:
http://www.mcmarshal.com/showthread.php?tid=343
-
да се напраи нешто да ги неограничува обратите да се поврзува негде на електрноика...
Оваа што го бараш не е така просто . За такви перформанси не е само зголемуванње број на вртежи на моторот.
На следниот линк има “некои“ мислења во врска со “фризирање“ или како што сакаш со зголемување на бројот на вртежи да дбиеш поголема брзина (барем така јас разбрав)
http://www.skuteri.com.ba/tri_vrsta_friziranja_skutera.htm
-
Еве уште нешто интересно
-
Има „електроника“ во скутерот? Нов е или постар, од почетокот на 90-тите?
ne ne skuterot e KYMCO SUPER 8 2007 GODINA I IMA ELEKTRONIKA :))
Споено мислење: [time]07 Октомври 2012, 17:35:39[/time]
Еве уште нешто интересно
Вака...ова што ми го испратил БАТКА ме интересира таа првата слика што е со отпорник и потенциометар дали би можела да ми помогне и дали е за поновиве мотори или за томоси :)) Финтата е во палењето.Палењата се ограничени со број на обртаи,но бидејки има повеке разни модели на палења,тешко е со една шема да се направи.Ако ја имаш или најдеш шемата на палењето на твојот скутер,најди го делот каде ( најверојатно со RC комбинација) се ограничуваат обртаите.Таа временска константа треба да се премости со прекинувач или да се извади ( можеби со измени на вредности!??) и да имаш неограничување! Ама сепак консултирај се со некој стручен,бидејки за постигнување на максимални обртаи и сила на скутерот ,треба да се направат измени на блок,клип...итн..... односно да се стави КИТ (така го викаат,мислам) и да се постигне максимален ефект.Од 50 км/час скутерот ке лета и 120 км/час.Во некои земји е забрането тоа,а како е кај нас не знам,ама мислам дека има ограничување по кубикажа и брзина.
Еве еден линк каде има повеке шеми и статии за тема - авто-мото електроника
http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?/topic/1297-sam-revija-automobili/page__st__40
Споено мислење: [time]06 Октомври 2012, 15:48:52[/time]
Еве и колегава ,кој е по скутерите ;D ;D ми даде еден линк:
http://www.mcmarshal.com/showthread.php?tid=343
моторот има кит...и се спортско има ама иде 50км/х а во сервис ми рекоа дека имало некоја плочка што се правела и се поврзувала со електрниката и ги неограничувало обртаите..па ако знае некој нешто да ми помогне :))
-
Па ,ти кажав како ( имаш шема со 10 мФ елко ,потенциометар и прекинувач.Имаш и шема на најчесто користено палење кај нас( така ми рекоа!),а има и линк каде се опишуваат три начина како да се * скине* заштитата- механички и електронски.
-
другар моторчево е 4Т или 2Т,ако е 4Т треба да го засечеш CDI на едно место за да прекинеш една жица во него и ке нема више блокада
-
Да не си направи проблем со 4Т да не му удри клипот у вентилите ако успее да ги зголеми обртаите? Не е за џабе заштитата мислам. За 2Т не би требало да има проблем
-
другар моторчево е 4Т или 2Т,ако е 4Т треба да го засечеш CDI на едно место за да прекинеш една жица во него и ке нема више блокада
Да не си направи проблем со 4Т да не му удри клипот у вентилите ако успее да ги зголеми обртаите? Не е за џабе заштитата мислам. За 2Т не би требало да има проблем
Motorceto e 4t ... :)
Пишувај кирилица!
-
Колегава вели да не си играте со сечење и други *тракатанци* ;D ;D Најлесен начин е со прекинувач или со вадење на она метална *подлошка* или како се вика .Сепак,најдобро е да не се ризикува.
-
Ја следам темата од почеток,имам доста мотори сменето од 50 до 1000 и за џабе не си играј со ова ако беше за вадење на блокажа ке беше извадена уште од фабрика,и не е само до електрониката него има и други цаки во карбураторот за да ги даава максималните вртежи инаку и најмногу до 7000 вртежи и толку даваат 50- кте фабрчки,можиш со комбинации да ги крениш до 7000 ама побрзо ке го фрлиш моторот.Ако сакаш без електроника да крениш на вртежи смениму ги дизните за бензин поголеми во проток на бензин стави и ке се зголеми и брзина и вртежи и + потрошувачката.
-
кажи ми точен модел и година на моторчето пошто има модели со CDI кое само треба да откачиш жица,а има модели на кој треба да го засечеш CDI на одредено место
-
Ја следам темата од почеток,имам доста мотори сменето од 50 до 1000 и за џабе не си играј со ова ако беше за вадење на блокажа ке беше извадена уште од фабрика,и не е само до електрониката него има и други цаки во карбураторот за да ги даава максималните вртежи инаку и најмногу до 7000 вртежи и толку даваат 50- кте фабрчки,можиш со комбинации да ги крениш до 7000 ама побрзо ке го фрлиш моторот.Ако сакаш без електроника да крениш на вртежи смениму ги дизните за бензин поголеми во проток на бензин стави и ке се зголеми и брзина и вртежи и + потрошувачката.
drugar sve sum probal i dizni pogolemi i nov karburator motorot ima pominato 34iljadi i pred 4 iljadi ima staveno klip 47mm i isto e...i vo eden servis mi kazaa vika sigurno e do elektrnoikata probaj imalo nekoi semi se praele i gi neogranicuvale vrtezite :|
Споено мислење: [time]16 Октомври 2012, 19:21:08[/time]
кажи ми точен модел и година на моторчето пошто има модели со CDI кое само треба да откачиш жица,а има модели на кој треба да го засечеш CDI на одредено место
godina e 2007 i pisuva kymco na nea dr ne pisuva :/
Ова ти е втора опомена за пишување латиница, уште еднаш и целата тема оди во канта!