Еве дополнување за овој засилувач (кој го има новиот Емитер сигурно прочитал, објавено е во „еурека“).
Значи засилувачов, прво работи директно на мрежен напон кој го напојува излезниот степен кој се состои од фетови и диоди.
Инаку искористува мана на човековото уво, дека бојата на тонот ја разликува по хармониците, а не по основниот тон. Тоа значи дека ако два инструмента, пр. тапан и контрабас имаат основен тон од 50 Хз, нивните хармоници (100, 150... Хз) ќе имаат различна јачина и по тоа ние ќе познаеме за кој инструмент станува збор. Таа маана е искористена во овој засилувач и на излез го дава само основниот тон, а хармониците се добиваат од сателитите, па така ние знаеме за кој инструмент се работи.
Инаку, Филевски кажува дека овој засилувач не може да се декларира за хи-фи, меѓутоа за слушање гласна музика и озвучување на кафани е измислен.
Маана му е, бидејќи работи на висок напон, звучникот мора да има голема импеданса па во прототипот е користен премотан звучник, не се сеќавам отприлика 50-60 оми му беше отпорноста.
Исто така засилувачов може да се користи и во земји каде што напонот е 110 В и во тој случај може директно фабрички звучници да се користат од 16 оми.
Споено мислење: 19.02.2011, Saturday, 22:21:32
Еве дополнување за овој засилувач (кој го има новиот Емитер сигурно прочитал, објавено е во „еурека“).
Значи засилувачов, прво работи директно на мрежен напон кој го напојува излезниот степен кој се состои од фетови и диоди.
Инаку искористува мана на човековото уво, дека бојата на тонот ја разликува по хармониците, а не по основниот тон. Тоа значи дека ако два инструмента, пр. тапан и контрабас имаат основен тон од 50 Хз, нивните хармоници (100, 150... Хз) ќе имаат различна јачина и по тоа ние ќе познаеме за кој инструмент станува збор. Таа маана е искористена во овој засилувач и на излез го дава само основниот тон, а хармониците се добиваат од сателитите, па така ние знаеме за кој инструмент се работи.
Инаку, Филевски кажува дека овој засилувач не може да се декларира за хи-фи, меѓутоа за слушање гласна музика и озвучување на кафани е измислен.
Маана му е, бидејќи на излез дава висок напон, звучникот мора да има голема импеданса па во прототипот е користен премотан звучник, не се сеќавам отприлика 50-60 оми му беше отпорноста.
Исто така засилувачов може да се користи и во земји каде што напонот е 110 В и во тој случај може директно фабрички звучници да се користат од 16 оми.