Author Topic: Ми треба совет како да се провери состојбата на акумулаторот?  (Read 1099 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Ми треба совет како да се провери состојбата на акумулаторот?
« Opened on 07.02.2011, Monday, 12:36:21 (Edited 08.02.2011, Tuesday, 12:08:41) »
Занчи вака, има некој си како епрувети т.е. пипети за поерување на киселината во акумулаторот, но дали е тоа единствен начин ?
Колку треба а изнесува напонот на акумулаторот во мирување ?
Имам голф 3 1.9 дизел. Пред да заварглам напонот е нешто над 12 волти, кога верглам паѓа до 9 волти. После верглањето без контакт без никакво оптеретување напонот е намален на околу 11 волти. Верглањето е кратко. Исто така кога е ладно не  вергла како што треба, според мене, односно вергла некако слабо и како да запира привремено. По стартувањето на моторот напонот брзо се враќа до некои 14 волти.
Бидејќи сум немал дизел до сега, па ако сте имале искуства дали ваквото одесување е во ред за вакв тип на мотори, или треба да го менам акумулаторот.  Знае ли некој како да го проверам акумулаторот со унмер, бидејќи ги немам тие за киселина мерење....

Offline Baze

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 231
  • Gender: Male
  • Ех да го оставеа Никола Тесла и понатаму да твори.
Поради големата компресија која ја имаат дизел моторите, им треба мн знажен акумулатор за покренување.Мое мислење е дека акумулаторот ти е празен па не функционира баш како што треба(највероватно и ладното си го прави своето).Пробај наполни го, па ако сепак не функционира како што треба односно не го покренува моторот како што треба највероватно ке ти треба нов или можиш да му направиш една операција  :) Доколку се решиш на операција, вака треба да направиш:цела киселина од акумулаторот истури ја во некаков чист пластичен леген,потоа келиите на акумулаторот изми ги со обична вода(да не се чудиш од внатре ке излегуваат многу нечистотии), потоа киселината ке мораш да ја исцедиш низ некое памучно крпче затоа и што таа највероватно ке личи на рѓа  :). Потоа рамномерно врати ја во келиите.
Доколку фали течност во акумулаторот, дополни го со дестилирана вода.После оваа операција остави го нека се полни добри 5-6 саати.После тоа акумулаторот ке КОРНИ.Оваа постапка е проверена,досега ја имам направено на 3 акумулатори и успева 100%.

Offline koala

  • Нов член
  • *
  • Posts: 29
И јас мислам како Baze. Од ладното моторот е стегнат и на стартерот му треба поголема енергија за придвижување која ја зима од акумулаторот и затоа ти го празни. Направи ја постапката што ти ја кажа Baze, нема да згрешиш.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3185
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Освен што имаат поголема компресија, дизелите имаат и греачи кои влечат доста струја пред да завергла така што добар акумулатор е под обавезно :), во секој случај пробај тоа што ти кажа Баже, ништо не губиш ;)
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline Ilcebt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 278
  • Gender: Male
Ако не ти вергла убо тогаш треба да ставиш поснажен (повеќе ампери), Ти пробај пак како што кажа Baze но смени ја старата киселина со нова и изми го акумулаторот внатре со деминерализирана дејонизирана (дестилирана) вода која ја има по продавниците за акумулатори, ако не чини пак тогаш само пснажен акумулатор ќе треба да си земеш ;)
Кога ќе дојдеш да читаш на форумот не дреми и не биди скржав. Помагај и ќе ти биде помогнато ! Правила ;)

Offline *JOVE*

  • Нов член
  • *
  • Posts: 25
Занчи вака, има некој си како епрувети т.е. пипети за поерување на киселината во акумулаторот, но дали е тоа единствен начин ?
Колку треба а изнесува напонот на акумулаторот во мирување ?
Имам голф 3 1.9 дизел. Пред да заварглам напонот е нешто над 12 волти, кога верглам паѓа до 9 волти. После верглањето без контакт без никакво оптеретување напонот е намален на околу 11 волти. Верглањето е кратко. Исто така кога е ладно не  вергла како што треба, според мене, односно вергла некако слабо и како да запира привремено. По стартувањето на моторот напонот брзо се враќа до некои 14 волти.
Бидејќи сум немал дизел до сега, па ако сте имале искуства дали ваквото одесување е во ред за вакв тип на мотори, или треба да го менам акумулаторот.  Знае ли некој како да го проверам акумулаторот со унмер, бидејќи ги немам тие за киселина мерење....
вака сеа ја имам голф 4 сега го зедов и мене ми е прв дизел ама од другата кола го ставив акумулаторот 55Ah е  и вергла ко будала и тој го користам сега пали на сабајле во 6 саатот со малце берглајне исто како бензин

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
kako што разбрав се ствара талог и треба да се исчисти. Најверојатрно верглањето треба да е рамномерно, кај мене е како испрекинато, како да запира на моменти. Дали знае некој колку оми се греачите да проверам дали се во ред тие, затоа што деновиве кога беше ладно требаше 2-3 пати да давам контакт инаку на прва слабо палеше, или и тоа до акумулаторот е? Иако е стар акумулаторот една година сепак незнам као е чуван бидејќи ја зедов пред месец-два, а и јас ја чувам надвор, најверојатно и тоа влијае на векот на акумулаторот.

Offline *JOVE*

  • Нов член
  • *
  • Posts: 25
ако вергла не рамномерно е акумулаторот не ти препорачувам да ја вратис истата киселина него само сменија со нова дур да ја цедиш а како што рече дека си од кичево има во делта  тука кај крузниот во авто тим со еден збор во секоја продавница за авто делови има киселина за акумулатори

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
има некој литар киселина ваљда ке стасат, ќе пробам викендов ќе видиме што ќе испаднит.

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Киселина има во фирмите како Biotech кај стара КТК кафетерија
фармхем... околу 550-580ден.  за литар концетрирана 98% во  biotech може и поединец без да имаш фирма да купиш , а другиве бараат да имаш фирма повеќе формалности и сл.

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Ако како што викаш, запира на моменти верглањето, може четкиците од алансерот да ти се отидени па да се губи струјата.
Инаку за дизел мотор постар модел, акумулатор повеќе од 2 години не може да ти трае. Татко ми има Опел Астра и на две години менува акумулатор а му се има случено на една година да го смени (иако од фирмата од кај што го купи му викаа дека е добар и не сакаа да му го сменат во гарантен рок). Сега голфовиот мотор е меѓу поквалитетните, ама пак е стар, а посебно ако немаш гаража па го чуваш на минус 10...
Life is too short to remove USB safely ..

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
ех, тоа беше зимата, за среќа помина, сепак фала за советот, инаку сега вергла добро, нема гајле, најверојатно стуждот е најголем непријател на акумулаторите, поготово кај дизел моторите. сега за сега не го мењам, додека не залади, зимава изгледа ќе мора д аго менам.