Author Topic: Помош за поврзување електромотор на велосипед  (Read 1132 times)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Значи потребни ми се некои ваши сугестии како да поврзам електромотор на велосипед.
Електромоторчето е за таа намена, го земав од „бувљакот“ за 500 денари, четкиците нешто зафркаваа, ама го направив и сега си работи супер. Еве слики од него:



Спецификациите на моторот се:
Моќност : 250 вати
2750 вртежи/мин
напојување: 24 волти

Значи проблемот е каде да го прикачам. Гледав по интернет, има повеќе варијанти. (на задно, на предно тркало, како и кај педаљите, со додатна редукција, без редукција...)

Јас размислував нешто, ама имам 2 проблеми при поставувањето на моторот.
Бројот на вртежи мора да се намали некако. Запчаничето на моторот е со 11 запци, ако го ставам на запчаник кој има 43 запци (како оној најголемиот кај педаљите) директно на задното тркало, тогаш добивам отприлика 1:4 редукција со што ако се пресмета според големината на тркалото се добива брзина од отприлика 86  км/час !!!  со што практично не се искористува максимално вртежниот момент (?)
Друг проблем е, бидејќи ќе го користам комбинирано велосипедот, (значи и педаљите ќе бидат во функција) како да направам да не врти моторот кога ќе вртам со педаљи (нешто слично како што крцка задното тркало кога не вртиш)

Па ако има некој искуство со овие работи нека помага .... :) :)


Life is too short to remove USB safely ..

Offline Hahahaha

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 726
Како прво треба да му ставиш два акомулатори за да работи ова чудо, тоа се некаде 40-50 кила тежина и ти да тежиш некаде 80 кила, ке ти рикне моторот :)

Offline Milez

  • Нов член
  • *
  • Posts: 10
Треба обратно да ги ставиш запчаниците, на моторот треба да има многу мала ѕвезда а на тркалото назад треба да имаш голема ѕвезда на тој начин ќе ги намалиш вртежите и ќе добиеш на сила(снага)
И добро би било според мене да поставиш и слика од велосипедот за покомплетно да се разгледа поставувањето (батериите , редуктор и слично).

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Помош за поврзување електромотор на велосипед
« Reply #3 on 09.02.2014, Sunday, 16:04:23 (Edited 09.02.2014, Sunday, 16:05:57) »
@Milez
Ќе поставам слики и од велосипедот, треба да го сликам моментално ми е во подрум.. инаку се работи за стандарден 18-то брзинец со 26 инчни тркала

@Hahahah
Планирам од малите акумулаторчиња што се (за веспи) да ставам..
нешто вакво:
Code: [Select]
http://www.digikey.com/product-detail/en/BP7-12-T1/522-1011-ND/653332двете заедно би тежеле околу 5 кг.

Сигурно не мислеше да му ставам 2 акумулатори од 75 Ah  :) :) :)
Life is too short to remove USB safely ..

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline MURO

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 152
Ова е моторче од електричен скутер. Мал, нешто како тротинет со седло. Другиот запчаник е многу поголем од овој на моторчето. Од прилика колку што е средната звезда кај велосипедите. Овој запченик е посатвен на задното тркало кај скутерот. Инаку ова тркало има дијаметар од 10 инчи или 250cm. Мислам дека тешко ќе направиш нешто со моторчево и велосипед со 26 инчно тркало.

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Помош за поврзување електромотор на велосипед
« Reply #6 on 09.02.2014, Sunday, 19:28:30 (Edited 09.02.2014, Sunday, 19:42:22) »
Фала ви за одговорите. Значи баш такво нешто барав како што е од линкот на Тома. Да биде независен погонот на моторот и вртењето со педаљи. Штета што малце повеќе не објаснија околу конструкцијата, повеќе како презентација беше.

Значи заклучок, според тоа што го кажа МУРО и според видеото на Тома, мора да се направи редукција ако сакам да го користам моторчето на 18.Брзинец. Во спротивно да користам Пони бидејки има помали тркала :) (што не е и лошо кога ќе размислам)


Споено мислење: 09.02.2014, Sunday, 19:42:22
А уште едно прашање. Дали ако моторот е специфициран како 2750 вртежи, а реално неможе да ги постгине (нема доволно сила), дали може да му биде нешто (да загрева, да прегори) или само ќе ја намали снагата?
Life is too short to remove USB safely ..

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
тоа му е номинална брзина на моторот, во зависност од колку е оптоварен може и бројот на вртежите да го смени
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
кај запчаникот стави некое гумено колце, прицврсти го нешто како динамото што е прицврстено на гума, ќе добиеш добра редукцијa.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
тоа од bicikle е многу добра идеја, само ке треба и федер некој да ставиш што ке го залепи тркалото со моторот убаво и оф корс увек напумпани гуми :D
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)