Author Topic: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола  (Read 2608 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Opened on 17.11.2013, Sunday, 18:41:18 »
Најдобра кола што ја имам видено :o 8) ;).



































It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #1 on 17.11.2013, Sunday, 18:47:19 »
оваа некако ми личи како комбинација од ford mustang и ford gt.  ;D ;D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #2 on 17.11.2013, Sunday, 18:54:46 (Edited 17.11.2013, Sunday, 18:56:54) »
Па да, дизајнот е тој ;). Италијанска е, ама се гледа дека е правена за Американски пазар ;). Но, да бидам искрен, овој дизајн ми се допаѓа повеќе и од дизајните и на Mustang и на GT серијата, па дури повеќе и од Dodge Charger 440-ката од 1969-та ;). А до пред некое време, омилен ми беше Charger-от, ама повеќе не ;D ;D ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #3 on 17.11.2013, Sunday, 19:00:43 »
колата си е супер, немој некој погрешно да ме разбере  ;D инаку на мене омилена кола ми е ford mustang shelby gt500. charger-от не ми се многу допага, мислам дека chevrolet camaro od 1969 е подобро на изглед oд dodge, ама сепак тоа е избор кој што кај секој е различен  ;D патем што мотор има ова de tomaso mangusta?
Kure je kupio novog BMW-a

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #4 on 17.11.2013, Sunday, 19:23:08 »
На една од сликите каде што се гледа моторот, гледам пишува Ford, ама може и custom да е средувана, можно е оригиналниот мотор да е Италијански. Не знам, Wikipedia би требало да знае ;D.

А инаку, да, вкус си е вкус ;), нема збор околу тоа ;). Искрено, мене скоро сите muscle cars ми се допаѓаат, ама кога ја видов оваа... готово, толку беше ;D, веќе сите ми се на второ место па надолу ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #5 on 17.11.2013, Sunday, 19:50:03 »
прочитав на wikipedia, таму пишува дека ја имало во две варијанти, ама и двете биле со форд мотор v8 само со различна јачина  ;D инаку според мене најдобар избор на мотор има vw буба, боксер мотор со што се добива баланс и на двете страни од возилото.  ;D уште да го правеа mustang-от со боксер машина................. ;D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #6 on 17.11.2013, Sunday, 21:00:24 »
Браво бе гигават многу добар вкус за коли си имал.Колава е ретро не се произведуваат више неколку години а и не се познати многу.Инаку подобра е варијантата со В8 моторот побрза е В моторите имаат поголем степен на компресија и се побрзи. ;D ;D
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #7 on 17.11.2013, Sunday, 21:07:00 »
степенот на компресија го одредуваат одот на клипот и колку добро кариките држат притисок, инаку в моторт има повеке вибрации споредено со боксер и ја прави колата по не стабилна. ;D ама ајде на ја расипуваме темата... инаку од италијански возила на мене ми се допага јагуар, имаат многу добра линија автомобилите. ;D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #8 on 17.11.2013, Sunday, 21:19:50 »
Металика така е степенот на компресија го одредуваат стрикно кариките.Затоа кога се фризираат моторите се ставаат поголеми карики за поголема компресија.Е сега дизелот има компресија дваесет па и кај камионите триесет P.S.I а бензинците имаат десет P.S.I е кај некој понови сега до 12 P.S.I.Е сега пак В моторите имаат 14 P.S.I.И даваат чуден звук скоро секад имаат по два карбуратора и повеќе брегасти вратила за да не дојде до експлозија пред време се штелуваат исто пошто нели треба  свеќицата да ја запали смесата.А дизел моторите имаат голема компресија бидејќи пред крајот на 2 такт тоест компресијата доаѓа до самозапалување на нафтата затоа одот на клипот е поголем и имаат дизелите поголема компресија.Не лутете се металика но мене бензиските В мотори ми се некако појаки од боксер бензиските мотори.Но и боксер машините се јаки посебен звук вадат.Све по вкусот нели ;D ;D ;D.
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline SKOLS_OLD

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 2782
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #9 on 17.11.2013, Sunday, 21:25:09 »
инаку од италијански возила на мене ми се допага јагуар, имаат многу добра линија автомобилите. ;D
јагуар не беше Англиска машина?Иначе и на мене ми се најдобри тие автомобили,јак ентериер имаат,но и тие линии што го прават однадвор се многу интересни(мачка што напаѓа) :)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #10 on 17.11.2013, Sunday, 21:31:22 »
Браво бе гигават многу добар вкус за коли си имал.Колава е ретро не се произведуваат више неколку години а и не се познати многу.

Не ги сакам новиве спортски коли, многу ми се нископрофилни и некако дизајнот... не знам, како да нема „душа“... како да е направена само да е брза и аеродинамична... а и целите се пластика ;D. Постарите спортски коли беа повисоки и барем според мене, подобар дизајн имаа. Не е се само во брзината или аеродинамичноста, треба дизајнот да има и стил, да кажува нешто за колата ;). Барем јас така мислам ;). А новиве :S... некако сите исти ми се: пластични, ниски, аеродинамични :S... и само за рамен пат, не дај боже на камче да згазнеш :S.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #11 on 17.11.2013, Sunday, 21:40:34 »
skols мислам дека прво биле произведувани во италија ама не сум баш сигурен, инаку сега се во англија. ;D nsu компресијата ја одредуваат многу фактори од дизајнот па се до квалитетот на деловите.моторите се фризираат така што дијаметарот на хилзната се зголемува а со тоа се менуваат и клиповите и кариките, дури и радалицата за да не се крши. инаку повекето нови мотори немаат карбуратори туку користат електронски дизни, а поновите дизели користат common rail. повекето спортски мотори се со 4,5,6 вентили затоа имаат две брегасти на секоја страна. кај дизелот нафтата се вбризгува под висок притсок 160атмосфери кај common rail на крајот на 2 такт.  одот на клипот го дефинира радалицата и хилзната, инаку да в машината е најака од сите типови на клипни мотори, ама за разлика пак боксерот нема вибрации, затоа и го ставаат во авиони.  ;D и да се знае за нашите патишта што е, овие новите спортски автомобили ке се скршат на 1 дупка на патот  ;D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #12 on 17.11.2013, Sunday, 21:43:01 »
Многу убаво кажано баш на тоа мислев и сакав да кажам.Многу убаво си кажа.Немаат стил као порано само ѓи надоградуваат.И плус сеа електроникава наша се меша секаде.Збореа ќе ѓи чипирале толку литри ќе давал компјутерот по цилиндар незнам она онолку.Но сепак гледајте ја електроникава наша нема во која гранка се нема умешано.Па баш електроничар да си ти ем ја градиш иднината ем сите те бараат.Искрено нема апарат машина денес без електрика или електроника. 8) 8) ;)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #13 on 17.11.2013, Sunday, 21:54:47 (Edited 17.11.2013, Sunday, 23:44:05) »
абе нели си земеш југо и мака си немаш, ниту има има електроника, ниту пак има некои други глупости, едноставно push to start технологија  ;D ;D

Kure je kupio novog BMW-a

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Одг: De Tomaso Mangusta - Е ова е кола
« Reply #14 on 17.11.2013, Sunday, 22:14:49 »
абе нели си земеш југо и мака си немаш, ниту има има електроника, ниту пак има некои други глупости, едноставно push to start технологија  ;D ;D
Code: [Select]
http://i.imgur.com/UxVq6.png

другар имам еден има bmw секој втор ден му е на сервис, ние југце имаме ке те зафркава нешто со струјата ке смениш осигурачи и си тераш....
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)