Author Topic: Зуење на автопојачало.. Помош  (Read 2787 times)

Offline Kiko9595

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 115
Зуење на автопојачало.. Помош
« Opened on 15.11.2015, Sunday, 22:15:32 »
Дечки ставив појачало во колата  400w се си е ок но кога ке ја запалам пренесува звук од моторот како додавам гас уште толку се зголемува зуењето..  Ставив некој си филтер кондензатор 4700мф и пригушница се намали зуењето но не се изгуби (дизел мотор) ..  Па доколку имате некоја шема испробана пратете ја..
П. С се осеќам како да возам twin turbo  ;D
Што и да можеш да направиш или сонуваш дека можеш, почни го. Храброста има генијалност, моќ и магија во себе. Почни сега. ;)

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Проблемот е во масата. Треба да ја раздвоиш масата од влезот на засилувачот од останатата електроника. Тоа се прави со ground loop isolator, побарај на google. Може да купиш готов, а може и да си направиш сам, со трансформатори од стари модеми.
Жан

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Зуење на автопојачало.. Помош
« Reply #2 on 15.11.2015, Sunday, 23:32:01 (Edited 15.11.2015, Sunday, 23:49:37) »
Ставив шема порано на Форум,побарај ја!

http://elektronika-mk.net/index.php?topic=4185.0

Offline MilerovEfekt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 176
Тиња ти е појачалото. Најверојатно нема никаква EMI заштита (филтри), ниту пак оклоп.

Offline Kiko9595

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 115
Одг: Зуење на автопојачало.. Помош
« Reply #4 on 16.11.2015, Monday, 18:37:33 (Edited 16.11.2015, Monday, 18:44:45) »
Тиња ти е појачалото. Најверојатно нема никаква EMI заштита (филтри), ниту пак оклоп.
Колку добар одговор од "експерт"   ;)

Споено мислење: 16.11.2015, Monday, 18:44:45
Ставив шема порано на Форум,побарај ја!

http://elektronika-mk.net/index.php?topic=4185.0
Батка како што прочитв ова е за домашна употреба и за пц ке може да се искористи за во кола?
Што и да можеш да направиш или сонуваш дека можеш, почни го. Храброста има генијалност, моќ и магија во себе. Почни сега. ;)

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Батка како што прочитв ова е за домашна употреба и за пц ке може да се искористи за во кола?
Може да се искористи во кола, иста ситуација е.
Жан

Offline Kiko9595

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 115
Маса земам директно од акумултор ???
Што и да можеш да направиш или сонуваш дека можеш, почни го. Храброста има генијалност, моќ и магија во себе. Почни сега. ;)

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Вака изгледа готов, фабрички уред (Ground Loop Isolator) и најчесто се поставува на влез на засилувачот.
Не треба дополнителна маса, освен таа на каблите за аудио сигнал.
Жан

Offline Lux

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 338
Одг: Зуење на автопојачало.. Помош
« Reply #8 on 17.11.2015, Tuesday, 08:22:26 (Edited 17.11.2015, Tuesday, 15:28:19) »
Направиго овај филтер и ке заборавиш на зуењето,ова во многу автомобили го имам направено и секако одлично се покажало,за пригушница може да ти послужи и трафо од ATX E33,компјутерско напојувње,секундарниот дел онај излезен, преку овај филтер напојувајго радиото во кола па повели кажи за резултати ;D,ова зујање ти се јавува поради алтернаторот од афтомобилот да не должам поззз.

Боже чувајме од пријатели,од непријатели сам ќе се чувам.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Цитирам:
*Дечки ставив појачало во колата  400w се си е ок но кога ке ја запалам пренесува звук од моторот како додавам гас уште толку се зголемува зуењето..  Ставив некој си филтер кондензатор 4700мф и пригушница се намали зуењето но не се изгуби (дизел мотор) ..  Па доколку имате некоја шема испробана пратете ја..*

Не си пишал кој автомобил е,ама очигледно нема никаква ЕМИ заштита или е извадена.Порано се продаваа комплети во кои имаше посебни капи за секоја свеќичка,па кондензатори за блокажа на бобината итд.Ги имаше на авто пазар.Овој филтер што ти го  нацртаа нема да ти помогне,туку оди кај некој авто-електричар да види каде е проблемот.

Offline Lux

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 338
Не знаеме баш многу за што се работи,со неколку зборови 400w и кола е тоа што знаеме,одговорот од батка ме натера така да одговорам уште еден пост,батка тоа јас што го нацртав ако се однесуваше на тоа "она што ти го нацртаа нема да ти помогне"-мене бар ми помогнало,и секако има право батка однесија колата на електричар најдобро би било да не направиш огномет ;D за да не бараш после кае шо е, или нацртај да видиме шти си направил да не нагаѓаме. ;)
Боже чувајме од пријатели,од непријатели сам ќе се чувам.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Човекот пишал дека *Ставив некој си филтер кондензатор 4700мф и пригушница*и пак имало зуење.Тоа сакав да го потенцирам.А за да нема *огномет* нека си најде некој добар автоелектричар.На невидено совети не бидува за вакви работи!!

Offline didy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 426
  • Gender: Male
заштита се става на изорот на проблемот односно алтернаторот. што тип на радио  за во кола е? може и тука има некоја проблематика. потребни се повеќеинформации за да се детектира “грешката“
а тоа 400 W на 12 волти ??? како нон-стоп да ја стартуваш колата со таа потрошувачка  ;D ако си на максимум гласност  :D или е само налепница  ;D ;D ;D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Еве уште една шема ;).

Code: [Select]
http://elektronika-mk.net/index.php?topic=8066.0
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
 Се работи за ground loop на засилувач кој нема балансирани влезови (евтин засилувач). Пробај, некогаш проблемот се решава доколку ја поврзеш шасијата на радиото директно на минусот на засилувачот или на минусот на акумулаторот. Пробај ги и двата случаи и кажи дали ќе се ублажи или среди проблемот комплетно.
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.