Author Topic: Електрични возила и слично  (Read 18192 times)

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Незнам на какви автомобили за масовна потрошувачка мислиш?
Тесла има повеќе модели од кои нај евтин е модел 3.
Доколку мислиш на електрични возила за масовна потрошувачка како што произведуваат BMW  Hyundai Renault и другите производители, не се сложувам.
Сите други заедно немаат заработено толку колку тесла сами.

Електричните возила се скапи за производство, сите тие евтини автомобилчиња кои ги пуштија во продажба другите компании се ѓубре за масовна потрошувачка и никој не ги купува.
Технологијата сеуште не е на ниво да биде  евтина за масовна потрошувачка и да биде корисна, безбедна и функционална.

Имаше на Top Gear тест на електрични возила до  15к £, сите беа некорисно ѓубре, мала брзина големо време на полнење голема потрошувачка.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Пицериине ги утепаа од возење овие кинескове од по 7-8 илјади евра.

Offline Atanas

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 729
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #107 on 29.11.2019, Friday, 11:59:28 (Edited 29.11.2019, Friday, 12:20:21) »
Нема што повеќе да пишувам за електричните возила, гледам дека на различна фреквенција резонираме. Само ќе кажам еден факт зошто Cybertruck-от на Тесла ги има тие прави линии и "личи на подвижен саркофаг". Бидејќи, челикот кој се користи е 30 пати посилен од обичниот, било невозожно да се витка. Кога пробувале да го виткаат се кршела и пресата. За да нема забуни за изгледот.  ;)

Извор:

Code: [Select]
https://twitter.com/elonmusk/status/1198700591465156608
П.С Тесла не произведува спортски коли. Како спортски модел им е само Tesla Roadster ако не се лажам.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
тоа не е опрвдување за лошиот дизајн. Имаат проблем во процесот или слаби преси. Пресите кршат дијаманти, не па челиот немало да го свиткаат. Него муабетов е како што реков гледајте чудете се.

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 732
  • Gender: Male
^
Мајку му божју :)


Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Ако мислиш дека Tesla прават егзибициони проекти за да се чуди народот во голема заблуда си, се е капитализам.
Го напаѓаш "саркофагот" на тесла а ѓи фалиш кинеските канти за ѓубре кои не вредат ни 300€.
За вкусовите не се дискутира.
Дијамантите се лесно кршливи бидејки не се воопшто флексибилни.

Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
не ги фалам, него велам дека им се изнавозеа. Немам потреба да ги фалам, не оставрувам профит. Додуша и немаат некој си кој знае каков дизајн, аам барем имаат реална цена. Пазарот си ја одредува цената.
Такво време дојде, време на лајкови, чуда, други вредности. Никој не се замара колку вреди, него колку лајки има. Буквално можеш лајкови да продаваш, и тука се парите. Баш тоа го прават моќните компании (не само тесла).
Ова е невкус, не е вкус    ;)
Кинеските возила се потреба, ова е луксуз.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Незнам на какви автомобили за масовна потрошувачка мислиш?

Мислам во стилот на фамилијарни коли или коли за низ град, во стилот на Spark, Meriva, Roomster итн.

Тесла има повеќе модели од кои нај евтин е модел 3.

Code: [Select]
https://www.kbb.com/tesla/model-3/
Да, најевтин е, но далеку од евтин. За тие пари се купуваат две Мериви на ново или два Roomster-и... а ќе ти остане и кусур.

Доколку мислиш на електрични возила за масовна потрошувачка како што произведуваат BMW  Hyundai Renault и другите производители, не се сложувам.
Сите други заедно немаат заработено толку колку тесла сами.

Доказ за ова? Заработувачка по квартали? Споредба во однос на заработувачка на Tesla и Opel, Fiat, BMW, Peugeot, Toyota, Hyundai...?

Електричните возила се скапи за производство, сите тие евтини автомобилчиња кои ги пуштија во продажба другите компании се ѓубре за масовна потрошувачка и никој не ги купува.

Па... не би се сложил... дека се евтини и дека не се кој знае што, да, така е. Но дека се ѓубре... не, не би рекол дека е така. Може подобро да се изведат, но сеуште не ми е јасно зошто не се во некој меѓу ценовен опсег, како на пример со цена од 10.000 евра до кај 12, 13. Овие Кинескиве моментално се со цени од кај 4000 до кај 7, 8000. За да ги изведеш како што треба, ќе ти требаат уште некои 4 до 5000 евра и ете ти го тој ценовен опцсег од кај 10.000 до кај 13, 14.000 евра. Зошто никој се нема нафатено на нешто вакво, не ми е јасно. Tesla можеше да биде пионер кога станува збор за ова, но за жал, ситуацијата не е таква.

Технологијата сеуште не е на ниво да биде  евтина за масовна потрошувачка и да биде корисна, безбедна и функционална.

Е како тогаш на Tesla колите ги бива. Да, скапи се, ама не можеш да ме убедиш дека цената не може да падне дури и до половина ако колата не е наменета да биде спортска. На пример, за фамилијарна кола, ни треба да биде стартна, ни моќна. Доволно е да вози, толку, и да биде просторна. Не можеш да ме убедиш дека не може да направи ваква кола, но може да направи спортска... муабетот е „к*рчење“ ::)... „еве, кој вика дека не може да се направи спортска електрична кола“. Тоа е, ништо повеќе.

Имаше на Top Gear тест на електрични возила до  15к £, сите беа некорисно ѓубре, мала брзина големо време на полнење голема потрошувачка.

Не мора да има голема брзина, веќе пишав. И 100km/h е повеќе од доволно за фамилијарна кола. Околу останатите работи, сигурно троши помалку пари во однос на бензин, плин или нафта, така ;)?

Пицериине ги утепаа од возење овие кинескове од по 7-8 илјади евра.

Тоа е башка муабет. Не дека не ми се допаѓаат, би земал една, ама мали се, не се пространи, не е фамилијарна кола тоа.

П.С Тесла не произведува спортски коли. Како спортски модел им е само Tesla Roadster ако не се лажам.

Tesla, Model 3



Ова тебе не ти личи на спортска кола ???.

Го напаѓаш "саркофагот" на тесла а ѓи фалиш кинеските канти за ѓубре кои не вредат ни 300€.

Сигурен си за ценава? Бидејќи само батериите не коштаат толку, а камо ли цела кола.

Кинеските возила се потреба, ова е луксуз.

Апсолутна вистина ;).

И ако Маск толку се грижеше за народот и беше толку голем филантроп, ќе почнеше со нешто вакво, а не да праќа коли во вселена ::).

Барем признајте дека колите на Tesla се наменети за луѓе со длабок џеб, пред се западњаци од средна-висока класа. Тоа е тоа. Не се за наш пазар, јеб*га. Затоа ќе си возиме Кинески и тоа е тоа :).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Незнам кој колку заработил по квартал или годишно и не ме интересира. Еве линк од најпродаваните 10 електрични возила во америка за 2019
Code: [Select]
https://www.businessinsider.nl/best-selling-electric-vehicles-united-states-so-far-2019-2019-7?international=true&r=US  
Прво Tesla model 3 =67650 второ Tesla model x = 9000   четврта Tesla model s = 7225 останатите седум марки заедно 22029.

Јас не ја бранам компанијата Tesla Elon Musk или пак некоја друга компанија, немам акции во ниту една. Коментирам за технологијата и нејзината финансиска вредност и исплатливост. Не коментирам за Elon Musk дали е филантроп, добар лош, или било што  друго. За мене е бизнисмен кој сака да заработи.

Имаше дискусија и претходно за електрични возила и зошто не се користат масовно.
http://elektronika.mk/index.php?topic=14709.0

Зошто мислиш дека Tesla  се спортски автомобили? Model 3  е седан со 4 врати и голем багажник Model Т го користат на многу места како такси возило.
 Зошто Tesla мора да произведува друг тип на возила?

Мислиш ли дека тие кинеските автомобили кои се продаваат во Македонија се фамилијарни автомобили?
Немаат никаква удобност никаква безбедност немаат греење/ладење носивоста им е едно дете од 50кг и 2 пици по рамен пат, максимална брзина 40км на час, батериите издржуваат најмноигу 2 часа. Сето тоа за само 5 до 7 илјади евра и вие викате не е луксуз потреба е. Тоа е луксуз фрлени 5-7 илјади евра за играчка. 

Незнам кој вика дека Elon Musk  се грижи за народот, според мене тој како и секој друг се грижи за остварување на сопствените цели.

Јас никаде не реков дека Tesla се евтини автомобили, за да бидат квалитетни безбедни и корисни сеуште неможат да бидат многу евтини, сеуште има многу пари во нафтата.
Незнам како мислиш за наш пазар, Tesla Model e 35000 долари, во Маќедонија се возат многу поскапи коли, не сите но мноигу да.
Сето тоа е само мое мислење.

Можеби да се пореместат коментарите за електричниу возила во темата
http://elektronika.mk/index.php?topic=14709.0
Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #114 on 30.11.2019, Saturday, 02:49:38 »
Незнам кој колку заработил по квартал или годишно и не ме интересира. Еве линк од најпродаваните 10 електрични возила во америка за 2019
Code: [Select]
https://www.businessinsider.nl/best-selling-electric-vehicles-united-states-so-far-2019-2019-7?international=true&r=US  
Прво Tesla model 3 =67650 второ Tesla model x = 9000   четврта Tesla model s = 7225 останатите седум марки заедно 22029.

Не правам муабет за електрични, правам муабет за заработувачка целосна. Прави коли, нека се споредува и со класични коли, а не само со електрични... бидејќи сака да се споредува со класични коли во се, освен во цена и заработувачка.

Јас не ја бранам компанијата Tesla Elon Musk или пак некоја друга компанија, немам акции во ниту една. Коментирам за технологијата и нејзината финансиска вредност и исплатливост. Не коментирам за Elon Musk дали е филантроп, добар лош, или било што  друго. За мене е бизнисмен кој сака да заработи.

Токму тоа е проблемот. Ти си го согледал за она што всушност е, но не оставил таков впечаток кај сите. Да не вадам сега FB статуси и коментари... повеќето го доживуваат како наредниот месија.

Но, сепак, мора да признаеш и дека е по „ку*чењето“... зошто инаку би почнал да правам спортски автомобили, кога очигледно е дека многу повеќе ќар има во класични коли, фамилијарни, мали за низ град коли, итн. Па и Мерцедес ова го призна со воведувањето на A класата. И они видоа дека има огромен пазар во делот за мали градски коли. Не можеш да ме убедиш дека Musk ова го не го увидел. Не, едноставно муабетот е „да бидам прв, на кој му е поголем“ ::). Забележи му ги и пресовите, секогаш има таков став, таков карактер е.

И јас немам ништо против него како бизнисмен, но и он самиот на моменти се претставува (не со зборови, но со став) како да е вториот месија. Имам против тоа. Чоек, глеј си ги колите и вселенската програма и остај не нас обичните смртници на раат. И сметам дека е редно да каже дека, да, он прави спортски коли, не коли за средна или ниска класа. Па и не секој Американец или Европјанец може кога сака да си го дозволи дури и најевтиниот модел на Тесла. Тоа за мене кажува дека колите се наменети за парајлиите и дека се спортски.

Имаше дискусија и претходно за електрични возила и зошто не се користат масовно.
http://elektronika.mk/index.php?topic=14709.0

Дискусијава беше околу Musk и конкретно неговите коли (неговата фирма).

Зошто мислиш дека Tesla  се спортски автомобили? Model 3  е седан со 4 врати и голем багажник Model Т го користат на многу места како такси возило.
 Зошто Tesla мора да произведува друг тип на возила?

Мене Model 3 ми изгледа на спортска кола... очигледно јас имам друга перцепција од сите останати...

Мислиш ли дека тие кинеските автомобили кои се продаваат во Македонија се фамилијарни автомобили?

Во ниеден момент не реков дека се фамилијарни, пишав дека е градски автомобил (како што се и сите мали автомобили од тој калибар).

Немаат никаква удобност никаква безбедност немаат греење/ладење носивоста им е едно дете од 50кг и 2 пици по рамен пат, максимална брзина 40км на час, батериите издржуваат најмноигу 2 часа. Сето тоа за само 5 до 7 илјади евра и вие викате не е луксуз потреба е. Тоа е луксуз фрлени 5-7 илјади евра за играчка.

Имаш да предложиш алтернатива за до 12, 13 илјади евра? Бидејќи 36 е веќе премногу.

Поентата ми беше, Tesla можеше да произведува вакви автомобили (градски, до кај 12, 13 илјади евра, ајде еве, нека се и 15) и да им ги купуваат многу повеќе отколку овие модели кои сега ги произведуваат. Не можеш да кажеш дека е само бизнис одлука во прашање. Си прави скапи коли и тоа е тоа.

Незнам кој вика дека Elon Musk  се грижи за народот, според мене тој како и секој друг се грижи за остварување на сопствените цели.

Веќе пишав, прогуглај малку, ќе видиш дека на многу места го гледаат како месија.

Јас никаде не реков дека Tesla се евтини автомобили, за да бидат квалитетни безбедни и корисни сеуште неможат да бидат многу евтини, сеуште има многу пари во нафтата.

Не е тоа единствена причина, но ајде, нека биде.

Незнам како мислиш за наш пазар, Tesla Model e 35000 долари, во Маќедонија се возат многу поскапи коли, не сите но мноигу да.

Да, се возат поскапи... и тоа е така поради тоа што често се и на старо купени, а често изгледаат како скапи, а не се. Сега SUV/џип се шема како дизајн и има релативно евтини модели (до кај 15-тина илјади евра). Тоа не е премногу за возило кое личи како да чини 30, 40 или 50 илјади евра. Да, повторно, во прашање е к*рчење, не потреба (скоро сите од нив се возат во градска средина, а реално гледано, скоро никој нема потреба од SUV во градска средина, колку сака нека ни се лоши патиштата, не се до толку лоши).

Еве, јас возам Meriva на старо, 3200 евра со поминати 85 илјади од 2005-та (крајот, скоро 2006-та). Искрено, немам пари за да си купам нешто на ново, ниту планирам да купам нешто на ново, освен ако не е електрично. Ај те молам објасни ми, како јас да си дозволам електричен автомобил (мора на ново да се земе, сеуште ги нема на старо, а и да ги има, најверојатно ќе бидат со пролупани батерии, така да, ќе треба да инвестираш уште толку за да ги смениш батериите) на ново, да не е скап колку најевтиниот Тесла, но и да не е Кинески (ако воопшто постојат такви како производ од некој производител)?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #115 on 30.11.2019, Saturday, 02:58:26 »
Можеби да се пореместат коментарите за електричниу возила во темата
http://elektronika.mk/index.php?topic=14709.0

Средено ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #116 on 30.11.2019, Saturday, 09:59:13 (Edited 30.11.2019, Saturday, 16:54:15) »
Quote
Мислиш ли дека тие кинеските автомобили кои се продаваат во Македонија се фамилијарни автомобили?
Немаат никаква удобност никаква безбедност немаат греење/ладење носивоста им е едно дете од 50кг и 2 пици по рамен пат, максимална брзина 40км на час, батериите издржуваат најмноигу 2 часа. Сето тоа за само 5 до 7 илјади евра и вие викате не е луксуз потреба е. Тоа е луксуз фрлени 5-7 илјади евра за играчка.
што ке ти е повеќе за низ град? а и за Македонијава... Би требало да имаат греење ладење. Исто имаш и од други фирми електромобили.
Quote
Да, се возат поскапи... и тоа е така поради тоа што често се и на старо купени, а често изгледаат како скапи, а не се. Сега SUV/џип се шема како дизајн и има релативно евтини модели (до кај 15-тина илјади евра). Тоа не е премногу за возило кое личи како да чини 30, 40 или 50 илјади евра. Да, повторно, во прашање е к*рчење, не потреба (скоро сите од нив се возат во градска средина, а реално гледано, скоро никој нема потреба од SUV во градска средина, колку сака нека ни се лоши патиштата, не се до толку лоши).
Не реков дека само тесла се ку*чи :D
Quote
Мене Model 3 ми изгледа на спортска кола... очигледно јас имам друга перцепција од сите останати...
Така ти е представена. Перцепцијата ти е во ред.
Quote
Токму тоа е проблемот. Ти си го согледал за она што всушност е, но не оставил таков впечаток кај сите. Да не вадам сега FB статуси и коментари... повеќето го доживуваат како наредниот месија.

Но, сепак, мора да признаеш и дека е по „ку*чењето“... зошто инаку би почнал да правам спортски автомобили, кога очигледно е дека многу повеќе ќар има во класични коли, фамилијарни, мали за низ град коли, итн. Па и Мерцедес ова го призна со воведувањето на A класата. И они видоа дека има огромен пазар во делот за мали градски коли. Не можеш да ме убедиш дека Musk ова го не го увидел. Не, едноставно муабетот е „да бидам прв, на кој му е поголем“ ::). Забележи му ги и пресовите, секогаш има таков став, таков карактер е.

И јас немам ништо против него како бизнисмен, но и он самиот на моменти се претставува (не со зборови, но со став) како да е вториот месија. Имам против тоа. Чоек, глеј си ги колите и вселенската програма и остај не нас обичните смртници на раат. И сметам дека е редно да каже дека, да, он прави спортски коли, не коли за средна или ниска класа. Па и не секој Американец или Европјанец може кога сака да си го дозволи дури и најевтиниот модел на Тесла. Тоа за мене кажува дека колите се наменети за парајлиите и дека се спортски.
што всушност и беше причина за мојата прва експресија.

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #117 on 30.11.2019, Saturday, 13:55:20 »
Автомобилите се делат по класи, не по на кој како му изгледа.
Тесла пополни празнина во пазарот на автомобили, тоа не е ку*чење тоа е бизнис стратегија. Направи бренд кој е синоним за луксуз квалитет и брзина во  производството на електричните автомобили, секој што сака добар електричен авромобил прво гледа тесла.
Зошто би правел евтини автомобили тоа го прават неколку други компании дури и пред тесла и сеуште се ѓубре бидејки нема пари таму.
Вез разлика далу електричен или конвенционален автомобил, евтините автомобили се ѓубре, нема да бидат добри никогаш бидејки нема заработка во нив.
Евтин електричен автомобил не се исплати, за 35к$ имаш тесла модел 3 кој има удобност, безбедност, брзина, мала потрошувачка, брзо полнење и може да помине околу 400км. За 20к$ многу други кои имаат мала удобност мала безбедност многу мала брзина, полнење од 24+часа  и може да помине помалку од 200км.
Според мене главната причина зошто тесла не произведува евтин електрични автомобили, не се продаваат.
Доказ е линкот за 10 најпродавани електрични автомобили во америка за 2019. Доколку Муск се ку*чи а не работи добро ситуацијата би била обратна.
Тоа не е ку*чење тоа е бизнис.
Има и други компании кои  произведуваат или ке почнат со производство на електрични автомобили со слични карактеристики како тесла со слична или повисока цена.
Според мене во наредните 10 години нема да има електричен автомобил кој ќе биде  околу 20к€ и ќе вреди да се купи. Сега сите тие такви автомобили се непрактични, 24 полнење за да одиш до работа и назад, и батерии кои ке треба да ги менуваш на 2  3 години.

Незнам што Муск им прави на обичните смртници ?
Зошто он се к..чи кога претставува/произведува некој производ,
Колку што знам јас Муск и тесла немаат никого принудено на нешто, дали е к..чење од едниот или завидлук од другиот бидејки неможе да си го дозволи тоа, тоа е дискутабилно.

Само мое мислење.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #118 on 30.11.2019, Saturday, 15:17:37 »
Ок тесла е најбоља кола, сите други се небезбедни ѓубрина(се чудам како сите ние преживеавме во фичовци стоедени), Елон е најбољи, ние сме лубоморни вошкари :D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #119 on 30.11.2019, Saturday, 17:21:00 »
Зошто би правел евтини автомобили тоа го прават неколку други компании дури и пред тесла и сеуште се ѓубре бидејки нема пари таму.

Ајде еве наведни, да ги разгледам нивните цени. И не мислам на Кинескине, мислам на, еве, мал градски автомобил, може и двосед, во стилот на А класа, може и поголем малку.

Вез разлика далу електричен или конвенционален автомобил, евтините автомобили се ѓубре, нема да бидат добри никогаш бидејки нема заработка во нив.

Е ако нема, зошто Кинезине само нив ги прават? Лоша бизнис стратегија да не е случајно? Од Кинез немам видено лоша бизнис стратегија искрен да бидам :D. Ако нешто имаат, тоа е бизнис стратегија ;).

Евтин електричен автомобил не се исплати, за 35к$ имаш тесла модел 3 кој има удобност, безбедност, брзина, мала потрошувачка, брзо полнење и може да помине околу 400км. За 20к$ многу други кои имаат мала удобност мала безбедност многу мала брзина, полнење од 24+часа  и може да помине помалку од 200км.

Ти можеш да си дозволиш Тесла од 35K? Јас еве не можам. Не можам ни електрично возило од 20K да си дозволам, ама од 35K, ни во сон :D.

Според мене главната причина зошто тесла не произведува евтин електрични автомобили, не се продаваат.
Доказ е линкот за 10 најпродавани електрични автомобили во америка за 2019. Доколку Муск се ку*чи а не работи добро ситуацијата би била обратна.

Убаво си наведе, Америка. За остатокот од светот, особено Источна Европа и Азија, Тесла е мисловна именка. Дај да видиме некоја локална статистика, јас не живеам во Америка е*аго :D.

Има и други компании кои  произведуваат или ке почнат со производство на електрични автомобили со слични карактеристики како тесла со слична или повисока цена.

Ќе видиме, отом-потом ;).

Според мене во наредните 10 години нема да има електричен автомобил кој ќе биде  околу 20к€ и ќе вреди да се купи. Сега сите тие такви автомобили се непрактични, 24 полнење за да одиш до работа и назад, и батерии кои ке треба да ги менуваш на 2  3 години.

Имаш некоја статистика за ова? Колку често се менуваат батерии на Тесла и на сите останати електрични автомобили со цена до 20K?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."