Други технологии > Автоелектроника

Wideband Oxygen Sensor Controller

<< < (4/4)

mrmut:

--- Quote from: dr-mr on 02.06.2020, Tuesday, 16:46:27 ---Колку што знам јас сите возила со фабричку ECU  имаат фабрички вградени сензори за О2, зошто би правел дополнителен сензор за О2? Сакаш да ставиш wideband а имаш narrowband сензор или нешто друго?
Сензорот мери на излезот (издувната грана) дали и колку кислород останал несогорен, потоа компјутерот го регулира соодносот. Незнам како би го користел О2 сензорот за корекција на смесата, тоа го прави компјутерот сензорот само кажува каква е смесата, за да извадиш максимум од моторот треба ремапирање на компјутерот.

--- End quote ---
Ова што го кажа е така , ама секој компијутет има кој сензор колку % да делува врз основмата мапа

Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав  AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%
Оваа модилче што сакам да го направсм ќе ми го замени  AFR метарот.
Narrowband сензорот има непрецизно мерење ама за тоа вереме кога се користе било Бум и негде 2000-2002 год искача wideband семзорот кој има многу по прецизно мерење и се користи во сите денршни автомобили

mrmut:

--- Quote from: bicikle on 02.06.2020, Tuesday, 20:00:04 ---Ламбда сонда ти е о2 сензор. Ремап е друг муабет.

--- End quote ---
Не правиме муабет за ремап , знарме дека постојат два модрли на О2 сензори narrowband кој му е работен опсег 0.1 - 1v и wideband со работен опсег 0 -5 v
Mене ми треваше помош за програмирањр на Атmega8 за да направам pcb да си ја прикличам содата од излезот на PCBто дирек во комшијутетот кај што ми била приклучена  AFR метарот и ќе видиме дали ке работи

dr-mr:

--- Quote from: mrmut on 03.06.2020, Wednesday, 00:58:02 ---
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав  AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%

--- End quote ---
Незнам како би функционирало тоа со избирање на сензори, но ако можеш да избираш избери да користиш О2 наместо ARF и немаш потреба од дополнителни екстерни склопови.
За какво возило се работи ако не е тајна?

mrmut:

--- Quote from: dr-mr on 03.06.2020, Wednesday, 02:16:36 ---
--- Quote from: mrmut on 03.06.2020, Wednesday, 00:58:02 ---
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав  AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%

--- End quote ---
Незнам како би функционирало тоа со избирање на сензори, но ако можеш да избираш избери да користиш О2 наместо ARF и немаш потреба од дополнителни екстерни склопови.
За какво возило се работи ако не е тајна?

--- End quote ---
Сега користам О2 и фиционира релативно добро , ама не е толку прецизна како AFR
Се работи за PEUGEOT 306 GTI 2.0 16V има преработка во усисниот систен и некој други периферни работи , моментално го возам на Megasquirt standalone ecu , а праптавам нешто со Arduina 2560 , ама за овие комијутери ќе отворам посебна тема да ги разгледаме и да кажете нешто по стручно

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version