Author Topic: Се за Step-Up и DC-DC ковертори  (Read 5128 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
УПС! Се извинувам сега ја отворив и видов дека сум ставил погрешна шема!! :DНавистина пропустот е мој!!!! ;D ;D ;D >:( Но,имам и шема на дублер на напон со ТДА 2030,па ако ја најдам ке ја поставам со должно извинување.!! Ова е навистина регулација до 3А! :o :D :D :D

Нема проблем, за тоа сме тука, да се корегираме едни со други ако згрешиме ;)... и да си помагаме, фала богу ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline daniel spasovski

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1330
  • Gender: Male
Да тоа не е мала моќност ама колегата јове сака да изработи јако појачало за кола  ;D
(300 вати и нагоре) Што значи дека оваа шема нема да му заврши работа  :(

Jove

  • Guest
ае ако најдиме несто арно ако не не но дали добро ке функционира така кога ке го крени напонот и дали мн ке грее (да не треба да го ставам во вратата од колата како ладилно тело ;D ;D) и што ке се слу4ува при верглање на колата затоа што тогас напонот пага под 9 волти ??? ??? ???

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #18 on 09.10.2010, Saturday, 00:04:56 »
тоа е само краткотрајно...после верглањето напонот е ~14V (од алтернатор е тој напон...)
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Jove

  • Guest
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #19 on 09.10.2010, Saturday, 08:48:05 »
да знам дека е од алтернатор после но да не му се слу4и несто ако работи на минимален рабон напон 9 волти ??? ???

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #20 on 09.10.2010, Saturday, 13:18:51 »
па не би требало, треба да се предвидат такви работи..само не би ти препорачал да го оставаш да работи на акумулатор (ако мислиш да го правиш) дека ке ти отиде акумулаторот за 5 мин. па после тоа ке треба да буткаш  :o
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Еве ја вистинската шема со ТДА 2030.Сум ја ставил под друго име само ;D >:( Значи само со ТДА имате ДЦ ДЦ конверзија мах. на влез 20В3А на излез дупло 40В мах. 3А . Доволно за појачувач со транзистори
2х30-40 вати. Тоа ти е доста за во автомобил!! ;D Ставете добар ладилник на ИК!

Offline deophorant

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 300
Еве ја вистинската шема со ТДА 2030.Сум ја ставил под друго име само ;D >:( Значи само со ТДА имате ДЦ ДЦ конверзија мах. на влез 20В3А на излез дупло 40В мах. 3А . Доволно за појачувач со транзистори
2х30-40 вати. Тоа ти е доста за во автомобил!! ;D Ставете добар ладилник на ИК!

Подигање на напон со прелевање на полнеж, ова не е баш добро решение за таа моќност. На овој принцип се подига напонот на МАХ транслаторите, но тоа е за мала мокност. Истиот принцип се користи и во некои интегрални засилувачи (TDA1562Q), кои се во Н класа. Овој конвертор бара исклучително големи кондензатори (2х1F) што е многу за апликацијата. Многу подобро е да се изработи некој DC/DC step up  конвертор со индуктивен елемент (поевтино и поедноставно и за поголема мокност). Имаше некоја таква шема во Емитер, а и било кој boost конвертор (што е и шемата од емитер) може да заврши работа за мокности до 200W. За поголеми мокности препорачливо е да се прави cuk, или zeta конвертор. доколку е потребен и двоен напон може да се изведе и полумостен изолационен конвертор, или полумостен, полурезонатен изолационен конвертор. Тоа е најидеалното решение кои го користат сериозни компании за слични потреби. Со план сум да конструирам еден таков конвертор за 300W, но пред тој конвертор има многу приоритети, а време се помалку. Сепак ке се потрудам во блиска иднина да ги обелоденам почетните шеми и елементи за работа. Па ако некој е заинтересиран да почне со експерименти и изведба.

Offline Malecko

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3059
  • Gender: Male
Еве ја вистинската шема со ТДА 2030.Сум ја ставил под друго име само ;D >:( Значи само со ТДА имате ДЦ ДЦ конверзија мах. на влез 20В3А на излез дупло 40В мах. 3А . Доволно за појачувач со транзистори
2х30-40 вати. Тоа ти е доста за во автомобил!! ;D Ставете добар ладилник на ИК!

Подигање на напон со прелевање на полнеж, ова не е баш добро решение за таа моќност. На овој принцип се подига напонот на МАХ транслаторите, но тоа е за мала мокност. Истиот принцип се користи и во некои интегрални засилувачи (TDA1562Q), кои се во Н класа. Овој конвертор бара исклучително големи кондензатори (2х1F) што е многу за апликацијата. Многу подобро е да се изработи некој DC/DC step up  конвертор со индуктивен елемент (поевтино и поедноставно и за поголема мокност). Имаше некоја таква шема во Емитер, а и било кој boost конвертор (што е и шемата од емитер) може да заврши работа за мокности до 200W. За поголеми мокности препорачливо е да се прави cuk, или zeta конвертор. доколку е потребен и двоен напон може да се изведе и полумостен изолационен конвертор, или полумостен, полурезонатен изолационен конвертор. Тоа е најидеалното решение кои го користат сериозни компании за слични потреби. Со план сум да конструирам еден таков конвертор за 300W, но пред тој конвертор има многу приоритети, а време се помалку. Сепак ке се потрудам во блиска иднина да ги обелоденам почетните шеми и елементи за работа. Па ако некој е заинтересиран да почне со експерименти и изведба.
Доста начитан човек си deophorant!Алал да ти е! :D ;)
If you're good at something, never do it for free... -Joker

Offline VLATKO*

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 545
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #24 on 12.10.2010, Tuesday, 17:48:13 »
Code: [Select]
http://bas.elitesecurity.org/dcdcsmps.html

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #25 on 12.10.2010, Tuesday, 18:09:34 »
Види, ако направи транзисторски појачувач може да си дозволи да го напојува со 12В и овој дублер и да даде достојно во АБ класа некои 30-35 вати и ке биде се во ред.Кога се работи за хибриди и мосни споеви треба да се работи со големи струи и постои можност за повелекување,па се користат посебни електролити за одржување на напонот. Средината е некаде околу можноста да се искористи ниската импенданса (2 оми) на некои мосни споеви и со стандардните 12-14В да се добие 20-30 Вати по канал,што е сосем доволно за просечен автомобил.Подобро би било да купите и вградите подобри и поефикасни(поскапи) звучници и стандарден 4х40 вати ЦД/радио со УСБ влез,така што ке добиете добар и пред се квалитетен звук,а ке заштедите на акумулатори! :D :D

Offline deophorant

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 300
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #26 on 13.10.2010, Wednesday, 08:34:38 »
Види, ако направи транзисторски појачувач може да си дозволи да го напојува со 12В и овој дублер и да даде достојно во АБ класа некои 30-35 вати и ке биде се во ред.Кога се работи за хибриди и мосни споеви треба да се работи со големи струи и постои можност за повелекување,па се користат посебни електролити за одржување на напонот. Средината е некаде околу можноста да се искористи ниската импенданса (2 оми) на некои мосни споеви и со стандардните 12-14В да се добие 20-30 Вати по канал,што е сосем доволно за просечен автомобил.Подобро би било да купите и вградите подобри и поефикасни(поскапи) звучници и стандарден 4х40 вати ЦД/радио со УСБ влез,така што ке добиете добар и пред се квалитетен звук,а ке заштедите на акумулатори! :D :D

Секој си има право на свое мислење, но јас не се согласувам со оваа констатација. Имено TDA1562Q е хибриден засилувач за во кола, кој може да испорача 50W, и тој е во Н класа. А сто е разликата од АВ до Н класа, само менаџирањето на напојувањето. Патем овој конвертор, заедно со засилувач од АВ класа е она што се вика Н класа или се во едно има во TDA1562Q. И на тој инвертор кој работи на сличен принцип (со прелевање на полнеж) му се потребни само 2 кондензатори од 4700uF, а не 2 од по 1F (Разликата е 25 пати што во цена е многу). И тоа коло кошта некаде окулу 300 денари, и заедно со сите елементи нема да помине 600, додека со твоето решение само инверторот ке биде поскап од 1000 денари + засилувачот, за слични резултати. Ако се нафати некој да прави ваков boost конвертор со индуктивен елемент, се на се нема да има поголем трошок од 500 денари (контролер+МОS, кондензатори и индуктивитет). Па кој што сака нека одлучи и нека прави, ние сме тука да ги изнесеме фактите, што е економски исплатливо а што не. 

Offline VLATKO*

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 545
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #27 on 13.10.2010, Wednesday, 16:32:09 »
значи оваа шема што ја стави батка треба да работи со кондезатор од 1 фарад,или би работела само со елементите на шемата,би ја направил оваа шема и би ја користел со ТДА2025,за во автомобил.

Offline deophorant

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 300
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #28 on 13.10.2010, Wednesday, 17:11:42 »
значи оваа шема што ја стави батка треба да работи со кондезатор од 1 фарад,или би работела само со елементите на шемата,би ја направил оваа шема и би ја користел со ТДА2025,за во автомобил.

Од големината на кондензаторите, зависи количината на полнеж која ке се пренесе во еден циклус. Бидејки фреквенцијата е иста, следува дека количина на полнеж во време е струја, па од големината на кондензаторите ке зависи максималната излезна струја, со прифатливо бранување.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Се за Step-Up и DC-DC ковертори
« Reply #29 on 13.10.2010, Wednesday, 17:37:47 »
Сега и јас не разбрав! Може ли - не може ли? Јас велам може,не теоретски,практично. Ова шема со ТДА сум ја употребил во автомобил и погонеше два транзисторки појачувачи по 30 вати во  АБ класа ( со 5 транзистори и 2х2Н3055 во излез на канал).Направив два претворувачи . Појачувачите ги работев со две десетки пионир и два високотонци симсоник во Југо Скала 55.Никогаш не прегореа и со нив и ја продадов Скалата.