Author Topic: Помош за сервисирање на UPS  (Read 798 times)

Offline Hahahaha

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 726
Помош за сервисирање на UPS
« Opened on 14.01.2014, Tuesday, 19:52:45 »
Имам дома една плочка од UPS како на сликите, имам обележано на сликата каде кој напон треба да го има, на влез доаѓа 230 волти 10 ампери, е сеа проблемот е што кога на приклучокот за мрежен напон ќе донесам 220 волти, на приклучокот кај што е за транформатор не доаѓа никаков напон, доаѓа само до релињата и после нив се губи, има две релиња за регулирање на наонот за трансформаторт, а релињата ги испитав со донесување на еднонасочен напон од 12 волти на шпулната и си “шкљоцаат“ или чукаат како сакате, не се залепени прво што помислив. Потоа измерив на излезот на едното реле и имаше само 80-90 волти. Дали некој може да знаеш до што е проблемот?



Offline 007

  • Нов член
  • *
  • Posts: 36
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #1 on 14.01.2014, Tuesday, 22:28:15 »
Дали го имаш трафото? Ако го имаш ,пробај најпрво да го приклучиш трафото, поврзи акомулатор , па потоа измери.

Offline Hahahaha

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 726
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #2 on 14.01.2014, Tuesday, 22:39:01 »
Дали го имаш трафото? Ако го имаш ,пробај најпрво да го приклучиш трафото, поврзи акомулатор , па потоа измери.

Трафото го имам, ама акомулатор немам :(

Trolko

  • Guest
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #3 on 15.01.2014, Wednesday, 00:14:59 »
Дали го имаш трафото? Ако го имаш ,пробај најпрво да го приклучиш трафото, поврзи акомулатор , па потоа измери.

Трафото го имам, ама акомулатор немам :(

Улогата на UPS-от е да *генерира* 220 в - наизменичен од еднонасочен. Не гледаш никаков напон на трафото затоа што by design таму нема да има никаков напон од 220v страната.

Се сомневам дека UPS-от работи воопшто без присуство на батерија, така да, најди му батерија :)

Offline Hahahaha

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 726
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #4 on 15.01.2014, Wednesday, 00:22:44 (Edited 15.01.2014, Wednesday, 01:00:53) »
Според моето разбирање јас мислам дека на овој начин работи, со помош на релињата се донесува 220 волти на трафото кое на излез има од 12 до 14 волти и со помош на тој напон се полни акомулаторот, е сега кога ќе снема струја со помош на релињата се затвара влезот (220 волти) и тогаш игра улога акомулаторот, тогаш тој дава 12 волти и исто така со помош на трафото се создава од 12 волти 220 (DC/AC конвертор). Значи тие 12 волти од акомулаторот влегуваат во секундарот на трафото преку електрониката и се создава тој DC/AC конвертор. Ова е моето разбирање како функционира овој уред, може и да грешам, немам многу искуство со ова :)

Offline filipmkd

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 124
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #5 on 15.01.2014, Wednesday, 02:11:09 »
Не никој упс без батерија не работи значи мора да има приклучено батерија и да има струја во неа најмалку 7 волти за да проработи ...

Offline Hahahaha

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 726
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #6 on 15.01.2014, Wednesday, 14:09:07 »
Епа од цело UPS единсвено само акомулаторот фали :(

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Помош за сервисирање на UPS
« Reply #7 on 15.01.2014, Wednesday, 15:44:44 »
Земи акумулатор од кола и пробај со него дали работи ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."