1.9тди уље и филтри и немаш гајле.
Поедноставни се ел. моторите, а колку се поедноставни, помала е веројатноста да се расипе нешто. Пишав дека се по супериорни од ото...
Тестовите на нисан гтр ( скапа варијанта али...) се на 300.000 километри и моторот треба да работи како и првиот ден, без посериозни поправки, со редовен сервис само.
А што спаѓа под редовен сервис, зависи од мотор до мотор, свеќици/греачи, ребрасти/ланче уље, филтри, не би требало повеќе, има секој производител упатство ако го занима некого подетално. Батериите не можеш ни да ги одржаваш, тука е провлемот, не знам ни во која мера се рециклираа, на пример да им дадеш расипани, да ти дадат нови со некоја прифатлива понуда, за разлика од ремонт кој чини 500 евра.
Електромоторот може да го превинклуваш, што е од прилика 1/3, али и нов па е поефтин него ото мотор ради што е поедноставен и има куќиште, ротор статор лагери и осовина, ништо повеќе. Све си има предности и мани. Доколку најдат ефикасни батерии, електричниве возила ќе ги згазат останативе, али па има друг проблем- главниот извор кој е јаглен или ураниум во најголем дел, а далеку е подобро инпо безбедно да дишиш нафта него ураниум, но нафтата е ограничена и мора да бараме алтернативи.