Македонски форум за електроника
Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: MarkoMK on 23.01.2011, Sunday, 10:28:59
-
Значи како што кажува насловот, ме интересира бројот на вртежи кај алансер ако некој знае. Може да е различен од кола до кола, ама некој просек, или ушт подобро ако знаете на Југо колку вртежи прави. Сакам да го користам за друга намена па ми треба таа информација. :)
-
polni na prazen hod od 700 vrtezi ,
-
зависит и од акумулаторот полн празен инаку од 500 до 800 вртежи.
-
од околу 1000 до 15000 на заставите, скоро сите модели.
Споено мислење: 23.01.2011, Sunday, 14:38:27
од околу 1000 до 15000 на заставите, скоро сите модели.
-
фала за одговорите... Бицикле, не е малку голем распонот од 1000 до 15000?
Да не мислеше 1000 - 1500 ?
-
Акумулаторот игра голема улога.
-
Зависи од автомобилот, акумулаторот и сл. Но на пример за моторот да стартува му требаат некаде околу 200 - 600 вртежи во минута, но ова се вртежи на моторот, а алнасерот врти многу побргу оти запчаникот на неговата оска е многу помал од запчаникот на замаецот на моторот (радилицата во жаргон :D)
Значи немам мерено :D ама мислам дека во слободен од, значи алнасер надвор изваден од моторот сигурно би имал барем 5000 - 6000 илјади вртежи во минута.
-
Акумулаторот игра голема улога.
не, тој е распонот, можда минималниот број на обртаи е нешто поголем - најмногу до 2000. Инаку, алтернаторот е составен од два механички елементи т.е. компоненти: Ротор и статор.
Во роторот протекува регулирана струја која зависи од бројот на вртежите, и тоа обратно пропорционално, и од потошувачката, правопропорционално.
Бидејќи во роторот протекува струја, во статорот се индуцира напон, затоа што силовите линии создадени од електромагнетот на роторот ги ,,сечат,, намотките на статорот. Оваа струја т.е. напон е наизменичен, па оди прво низ диоди, а акомулаторот служи како голем кондензатор, па низ цела инталација протекува еднонасочна струја.
за полнење на акомулатори се користат и динама,(фиат 1300...) но тука процесот се одвива поинаку, претежно со реглери.
-
bicikle за алансер се збори, ако си се збунил ;D
-
да не се напил нешто Бицикле :P ;D ;D
-
аиии да бееее... Одамна ми се мешаат поимиве... извинете за дезинформација.... али добро ете за алтернатори тоа шти знаев пишав... хехе ќе се најде можда....
Еве сега барав за алнасер, пишува дека при слободен од има до 6к обртаи, а под товар 2-3к , што значи ови бројки може да варираат -+ 1к обртаи во зависност од колата