Author Topic: ННО ќелија (перпету мобиле)  (Read 3305 times)

Offline Dragan Stoilovski

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 56
ННО ќелија (перпету мобиле)
« Opened on 26.03.2012, Monday, 22:05:06 (Edited 27.03.2012, Tuesday, 03:04:43) »
Дали некои на форумот ја има добро испитано и проверено ННО ќелијата,и дали добил заклучок дека стварно се намалува потрошувачката на бензин.Бидејќи јас мислам дека това неби можело даја намали потрошувачката и ако това е така ќе можеме да направиме и автомобили на вода и да возиме без пари.

Offline DX-er

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 6340
  • Gender: Male
    • Докажи дека си човек и речи стоп за убиствата на бебиња! Ако не си човек, требало и тебе да те абортираат :)
не постои перпету мобиле или сеуште не е докажано
Чувството кога некој ограничен со размислувањето ке зборува за двојни стандарди/демократија/правила... бљак...

кликни тука за инфо околу форумот.

Offline puknati

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 160
  • Gender: Male
Колега Стоиловски, се знаеме ние ::) ,на овој форум очигледно сеуште никој ;)
Не би можело да се вози само на вода и без пари, и не станува збор за перпетуум, и мислам дека е несмислен примерот со домашна електроцентрала што е наведен во новиот број на емитер, се вози на нафта а ХХО само би го подобрило согорувањето, ако некој има бензинец нека си стави плин, плинот добро согорува.

Ако смеам да ставам линк од друг форум добро би било да се прочита, ако не нека брише админот ;D
Code: [Select]
http://www.e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=1198&postdays=0&postorder=asc&start=0
80+ страни :o

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
во стоедените не согорува бензинот 100% хех, иначе кај новиве согорува над 90%, и така да нема ефект ова.. Која би била клогиката да троши помалце со ххо генератор.. Мислам дека натписот во емитер е сосема на место...

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
незнам што имаат наведено во емитер, ама во последно време скоро на се мани му најдуваат со некој чудни образложенија

слободно ставај линкови, само се разбира треба да се кодираат :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline puknati

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 160
  • Gender: Male
Мислам дека типците што го  напишале напиот насобрале информации по форуми,а не од лично искуство дека го вградиле и 100% се сигурни дека не функционира, а секако има секакви мислења на форуми,али има некои луѓе што упорно тврдат дека е намалена потрошувачката, би сакал да си бицикле во право за да не се лаже народот да фрла пари бадијала, еве дури и планирав да го вградам во колата, дизел, ми рекоа дека ќе ме кошта 150 евра, од пријател. Се откажувам засега од таа идеја.

Инаку верувам дека луѓе што работеле на такви работи како Стенли Меер имаат нешто и направено-измислено, и верувам дека има убиено луѓе кои работеле на некое друго (ново) погонско гориво, па што се се случува заради пари од нафтата денеска, мое мислење...

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Јас напишав дека три месеци возев еден таков фабрички*изум* и одговорно ви тврдам дека нема,навистина нема ,никаква смалена потрошувачка на гориво.Напротив,акумулаторот беше оптоварен и мислам дека ако времето не се стоплеше,ке требаше нов да купувам.Ќелијата ја извадив пред десетина дена ( од Нова Година некаде го добив за тест!) и освен некои ситни мерења и емпириски и реално прикажување на состојбата - литри бензин : километража,нема никакво спектакуларно намалување на потрошувачката.Не се слагам баш со се во Емитер,ама сепак реално е далеку од некоја вистинска новина.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: ННО ќелија(перпету мобиле)
« Reply #7 on 27.03.2012, Tuesday, 00:57:59 (Edited 27.03.2012, Tuesday, 01:05:41) »
Во ред е да измислиш нешто, да најдеш алтернатива. Патем има луге кои пробале и не функционира, значи проверено не функционира. Инаку во емитер не пишуваат на бафтана. Патем, проблемот кај моторите без разлика дали се на нафта или на бензин, не е во несогорувањто, него во топлината. Така да се користи само 1/3 од енергијата, а 2/3 се ослободува топлинска енегија, значи пристапот е сосема погрешен. Како што беше напишано во емитер, патничките коли користат 1/4 а спортските автомобили 32% што е блиску до максимумот, но нивниот век е драстично намален поради напрегањата. Така да и да согорува 100% горивото кај обичен патнички автомобил би добиле само 7% заштеда, што е далеку од она што го ветува ххо генераторот. За да се заштеди на гориво треба да се размислува како да се искористи топлинската енергија. При претворање на топлинската енергија во механичка на традиционален начин(со турбина), се губи теоретски 2/3 топлина, бидејќи енергетското ново на електроните се покачува(не сум баш сигурен, ама од прилика е така ). BMW се навратија на парните машини, па на стандардните мотори доградија систем кој ја користеше топлината ослободена при согорување за да покренува парна машина која додаваше 15% снага(возилото исто трошеше но беше помоќно).
Загледав на тв некој си документарки, имаше некој си научник конструирал машина која работи на водород и кислород(не на вода) која со литар водород требаше да работи околу 5 дена непрекинато, ослободувајќи околу 600 кс. Проектот останал на хартија, немајќи заинтересираност за финансирање, исто така имаше и тешкотии при наоѓањето на материјал за изработка, бидејќи работната температура требаше да надмине 1400 целзиусови степени(на 1400 водата се разложува на водород и кислород. овој процес е проследен со бурна експлозија)

патем, имам прашано луѓе од областа ан хемијата, што се случива ако водород кислород воздух и нафта/бензин стајш во ист сад, а одговорот е -ништо, значи нема никаков хемики процес, ништо нема да измени,,,

Offline Dragan Stoilovski

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 56
Јас одамна мислев зашто од водата која е составена од водород и кислород не правиме гориво ама бев мал и немав доволно познавање од физика и хемија,а после кога ги прочитав законите за запазување на енергијата видов дека енергијата може само да преминува од еден во друг вид ниту се создава ниту се губи.И затова кога читав по форумот това со ННО ќелијата ми беше малку чудно и еден другар има такси компанија и баш ми кажуваше дека сакал да вградува во колите јас му виках дека неверувам да функционира и баш сега пред некои ден во емитер читав и моето мисле се спои со ниното и баш затова сега и со вашето искуство  со сигурност можам даму кажам да не фрла пари за џабе.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Јас одамна мислев зашто од водата која е составена од водород и кислород не правиме гориво ама бев мал и немав доволно познавање од физика и хемија,а после кога ги прочитав законите за запазување на енергијата видов дека енергијата може само да преминува од еден во друг вид ниту се создава ниту се губи.

Е, токму ова е тоа што цело време го објаснувам во многу теми на форумов. Поентата е дека не може да се создаде енергија, може да настане само конверзија на енергија, при која (најчесто) настануваат и други видови на енергија кои не се корисни за нас, барем не во конкретната ситуација (на пример, експлозија --> механичка енергија + топлина (која не ја користиме за ништо во случајот на автомобилите)).

И затова кога читав по форумот това со ННО ќелијата ми беше малку чудно и еден другар има такси компанија и баш ми кажуваше дека сакал да вградува во колите јас му виках дека неверувам да функционира и баш сега пред некои ден во емитер читав и моето мисле се спои со ниното и баш затова сега и со вашето искуство  со сигурност можам даму кажам да не фрла пари за џабе.

Затоа реков еден куп пати, ако некој има аргументи „црно на бело“, со мерења, со сите нишани, слободно нека пише, немам ништо против да ги разгледам тие поднесени документи (баш напратив, и јас и сите останати сакаат да заштедат ако можат, нели). Се додека нема такво нешто, само од зборување „толку и толку заштедив“, не верувам дека некој сериозно
ќе го свати овој систем.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline zokizoczdrave

  • Нов член
  • *
  • Posts: 29
  • Gender: Male
Дел од топлината користиме за греење во зима  ;)

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Ismael Aviso Repelling Force Technology
SELF CHARGING ELECTRIC CAR- Ismael Aviso inventor working model free energy REAL DEAL нека го проверат од емитер дури и официјално го потврдија Некој нешто да објасни или обиде да копира, ептен би ни дошло добро

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
нека го проверат од емитер дури и официјално го потврдија Некој нешто да објасни или обиде да копира, ептен би ни дошло добро

Е од каде ги добиве тие 33% плус искористеност?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Па види има повеќе видеа со објаснување не се разбирам од електроника и не ми е јасно што говори чикава  ;D Ме интересираше ХХО па  преку горивна ќелија струја и право во електро мотор нешто овој систем на чикава интересен е. Да не е нешто со искористување на радиобранови или слично. Зашто по професија се занимавал со микробранови...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Има нешто врска со искористување на енергијата од средината и zero point energy, ама некако и мене баш не ми е најјасно како работи се ова :S.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."