Author Topic: Брз полнач / стартер за автомобил  (Read 4235 times)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Дали има некој шема за полнач на акумулатор што може по потреба и директно да го стартува моторот (ако нема време за полнење)? Треба да дава голема струја за стартување.
Life is too short to remove USB safely ..

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3185
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
За тое ќе ти треба трафо што може да даде 100-150А, ако најдеш такво може да си направиш полнач/стартер.
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
ќе ги засукаш ракавите и ќе туркаш :)
поубав стартер од ова нема
значи тој трансформатор ќе те фати ептем многу, ако може некако некој швајц апарат да се преправи :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline danix01

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
фабричките стартети за автомобил имаат вградено батерија односно акумулатор со кој се стартува моторот кога имаш потреба.Најчесто има вградено фенер и трепкач.а за да се направи само со трансформатор и со грц ке ти треба мн. мокен трафо  и грец за големи стуи а тоа е доста скапо
rules are made to be broken

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Имам швајц апарат, на излез дава околу 50 - 70 V зависи на која ампеража е стаено. Ако може со некаква електроника да го симнам напонот на 12 V или мора да се премота трафото.
Life is too short to remove USB safely ..

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
ќе треба да го премотуваш...дека ептен голема струја ке ти треба, а и па убаво ти викаат, направи си полнач еден со акумулатор мал некој, супер ке си врши функцијата а и па поевтино ке те фати...
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
А колку мал треба да биде тој помошен акумулатор? И дали може да ја даде потребната струја во еден момент?
Life is too short to remove USB safely ..

Offline danix01

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
мислам дека и најмалиот акумулатор од 12 в мозе да ти заврши работа.На пример некој кои е наменет за мотор.бидејки тој ке се користи само во итни случаи,нема постојано да се користи.
rules are made to be broken

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
абе ти реков јас на туркање најубаво е :)
( се зафркавам не ми замерувајте )

инаку може да земеш некој таму 10Аh или колку се од моторите, и да направиш нешто помал полнач ( со 100W трафо ) и да е во кутија сето тоа, кога треба да се пали уклучуваш на акомулаторчето, а кога не е потребно го ставаш да си се полни :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline danix01

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
и да си вгради и мало светло бидејки најчесто дефекти настануваат ноке
rules are made to be broken

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Па искрено, не е лошо да се носи и фазла акумулатор во кола, би требало барем година дена (ако е нов) да држи струја колку да запали колата, и еден пар клеми, да не мора да го вадиш стариот ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
Може да си носиш акумулатор од мотор 7 до 12Ah и клеми во багажникот и да го чуваш полн додека не ти притреба. И сега значи нема директно да палиш од него туку ќе го приклучиш на големиот, ќе го оставиш така пола саат да го принаполне големиот и после палиш со двата заедно бидејќи само малиот ќе нема доволно ампери за да ја запали колата сам.
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Да, ова е најисплатливо решение, нов акумулатор не знам која тоно цена е (порано сум гледал цени од 1500 денари па нагоре), ама да градиш ваков уред ќе те кошта сигурно повеќе од тоа ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Можно е ова да го направам.
Да не знаете колкава струја може да даде акумулатор, од на пример, 10 Аh, без да се оштети?
На акумулаторите го нема тој податок..
Life is too short to remove USB safely ..

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
Јас имам тестирано, акумулаторче од 12Ah може да даде максимум 120A но не подолго од 30 секунди, после тоа се топи внатрешно клемата. Мислам 30 секунди е сосема доволно но 120А за дизел не се доволни, за палење на дизел се потребни барем 200 до 250А, иначе за бензинец со помала кубикажа може и ќе завергла но напонот ќе биде многу мал (3-4 волти) така да мора да ја правиш „финтата“ со дополнување на големиот акумулатор од малиот (да чекаш) за да може после двата заедно да дадат струја за палење.
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.