Македонски форум за електроника

Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: nikola_bb on 06.04.2011, Wednesday, 01:14:11

Title: Барам помош за стробоскоп за штелување палење
Post by: nikola_bb on 06.04.2011, Wednesday, 01:14:11
Најдов едно стробоскопче за штелување палење но не ми е баш јасно како да го поврзам овој давачов за индуктивитет(мислам така го викаат што се поврзува за да земе сигнал од првата свекица). Сите до сега што сум ги видел се закачуваат само на кабелот, а овој има некој федер или намотка незнам што е. Еве слика па некој ако знае нека кажува:
(http://pic.mk/thumbs/img2011040.jpg) (http://pic.mk/?v=img2011040.jpg)
Title: Одг: Помош за стробоскоп за штелување палење
Post by: bicikle on 06.04.2011, Wednesday, 14:27:27
тоа се врзува помеѓу свеќичката и кабелот што оди на неа.
Би ти препорачал да го ставиш во цефче пластично или гумено.
Title: Одг: Помош за стробоскоп за штелување палење
Post by: nikola_bb on 06.04.2011, Wednesday, 16:39:00
Значи низ него да тече струјата што оди до свекичката?
Дека на друг форум ми рекоа да го врзам крај со крај како геврек она кругче и околу кабелот така да се стави
Title: Одг: Помош за стробоскоп за штелување палење
Post by: ljup4o on 06.04.2011, Wednesday, 22:27:01
Дале ке може и да објасните како се прави тоа како се штелува палењето со чудово и дали може да се направи нешто вакво ако е корисно за штеловање
Title: Одг: Помош за стробоскоп за штелување палење
Post by: nikola_bb on 06.04.2011, Wednesday, 23:21:23
Различно е на секоја кола. Треба да знаеш на колку степени се мести палењето и каде се ознаките. Кога го знаеш ова стробоскопот се закачува на + и - на акумулаторот за да зема напон а сигнал за кога да светне се зима од првата свекица. После приклучување се пали возилото се остава да постигне работна температура. Кога ке постигне се вперува стробото кон ознаките со секое негово светкање ке ги видиш ознаките. Значи треба да имаш литература кај се ознаките и колку степени изнесува палењето за тоа возило и на толку го местиш. Се мести со благо ротирање на разводникот.
Цело ова погоре напишано е за постари возила, новите возила со нивно ЕCU самите го местат аголот на палење. Тоа е тоа во кратки црти