Мислам дека од оваа нема потреба од причина што на MP3394S извод 12 „виси“ и OVP не е врзано како на шемата погоре каде пишува OVP_LED (горе напоменав дека шемата е најприближна а не иста).
Е да, во тој случај, значи заштитата воопшто не е активна.
Хммм... интересна ситуација.
Идејата ми е да вградам друг инвертер независен од побудата на MP3394S а да користам 24V од 17IPS71.
Како што може да се примети од третата слика има пет траки, ленти.
Четирите имаат по 7 диоди а пет-ата (средишната) 8 диоди.
Значи има логика средишната да е битна при размислувањето кој и каков инвертер за до 60V.
Ако се сите траки во паралела врзани, пробај врзи ги сите освен средната, види дали така ќе се појави истиот проблем... мада, ако се јавува на шашма (може и 2 недели да помине без проблем, може и по 5 минути да изгаси backlight), не знам колку ќе биде валиден овој тест
.
сепак провери го и на омско, а ако имаш можност и „current leak“ (како и д ае на мкд), оти ако има „протекување на струја“ еср-то ќе дава добар резултат.
Оние испитувачине што се од eBay, со LCD (не ми текнува сега како им беше името), мерат и струја на протекување
.
@GigaWatt имаше ти некое апаратче за ледови мерење мислам? кај беше опишано ?
"Апаратче" имам онаа што го правев за себе го прикачив и функционира одлично а диодите си светат а има и' слика!
http://elektronika.mk/index.php?topic=14324.msg124448#msg124448
Од некои тестови што ги правевме со колеги и со апаратчето што го купив, излезе дека на многу исправен начин ги товари и тестира LED диодите од заднинско осветлување (па и од LED лампи... било што што користи моќни LED диоди). Апаратчето работи во SMPS режим и ги товари со импулсен напон (импулси), а не континуиран еднонасочен напон, што, според тестовите кои ги направивме, знае да даде погрешни резултати (диодата свети на континуиран еднонасочен напон, ама стави ја на SMPS напојување, нестабилизирано, и... ја гледаш трепери, „тиња“
). Освен тоа, ако нема ограничување на излезната струја во големи размери (ова дигиталново апаратче има), тешко се забележува која е полу-исправна, а која не. На пример, ова купечково апаратче има (мислам) максимална излезна струја од 300mA, но прво тестира со 10mA, па со 30mA, па со 60mA, па рипнува на 100mA, итн. Е додека траат тетсовите со помалите јачини на струја, тогаш се гледа ако некоја диода е полу-исправна, бидејќи тогаш знае да трепери (да „тиња“, тлее), а на поголемите јачини на струја, ја гледаш, супер си свети... арно ама, остави ја така да работи 10, 15 минути и оп, наеднаш, ја гледаш, не работи повеќе
. Остави го strip-от да се олади, пак приклучи го на тестерот, пак ја гледаш истата ситуација: тлеење, па континуирано светење, работи 10, 15 минути, пак ќе откаже.
Хммм... ова што го пишав некако ме замисли околу проблемов. Ако се појави овој проблем (падне излезниот напон) и ако го исклучиш телевизорот и веднаш потоа го вклучиш, без да го оставиш да се олади, дали веднаш потоа ќе се појави истиот проблем (т.е. BL нема да свети) или се си работи најнормално?
Секако, само кондензаторите не се проблем, сигурно.
Ако не успеам со голем дел од овие проверки и тестови да откријам што точно е проблемот, би ги сменил сите, да видам дали така ќе се реши проблемот
.
Диодите се 3 волти затоа и напонот е 2 пати 60 волти = 120 волти а вкупно 36 диоди по 3.ххх волти ~= 108 волти близу до 120 волти
-ако се врзани во серија, додека овде од првата слика се гледа дека се врзани паралелно-
-(во зависност од тоа во кој мод е било заднинското) (BL)!
Ако се навистина врзани сите во серија, пробај додади еден отпорник во серија со rail-от за напојување на LED диодите... да не случајно откажуваат неколку, ама не се забележува, освен ако не загреат, и тогаш да откажуваат
... мада заштитата викаш виси, не гледам како би изреагирала ако нема детекција за излезниот напон
... чудно.