Author Topic: Каков трансформатор е ова??  (Read 5704 times)

Offline ZareBt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 441
  • Gender: Male
Одг: Каков трансформатор е ова??
« Reply #30 on 08.05.2011, Sunday, 22:38:21 (Edited 08.05.2011, Sunday, 23:13:42) »
Готово свршив работа со то трафо. Сеа да прашам за друго трафо.
За шо би можел да го искористам ???
Ете и слики..

Сликите се избришани од администрација - стави ги на надворешен хост со линк до нив, не директно на форум!
Најдобра струка--> ЕЛЕКТРО!

Offline MartinSk

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 647
  • Gender: Male
измери му ги напоните и напрај си некој засилувач или напојување :)

Offline ZareBt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 441
  • Gender: Male
измери му ги напоните и напрај си некој засилувач или напојување :)

Значи сепак можи да се искористи за такви работи?!
Некако не ми изгледаше како за таков трафо.
Само да не знајш шо моќност е ?!
Најдобра струка--> ЕЛЕКТРО!

Offline MartinSk

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 647
  • Gender: Male
тоа треба да се пресмета вака од око ништо не бива :)

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
значи тоа е трансформатор, негова работа е да го намали/зголеми напонот и струјата. и сега...ако сакаш да правиш некој склоп што не работи на 220V, употребуваш трафо...толку е просто... за што сакаш можеш да си го користиш. не е секое трафо пишано за да биде од него засилувач правено...
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline ZareBt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 441
  • Gender: Male
Одг: Каков трансформатор е ова??
« Reply #35 on 08.05.2011, Sunday, 23:25:25 (Edited 08.05.2011, Sunday, 23:59:20) »
Code: [Select]
http://i56.tinypic.com/29ol7vc.jpg
http://i53.tinypic.com/2rm4i1w.jpg
http://i51.tinypic.com/oqytd1.jpg
http://i51.tinypic.com/2hficmw.jpg

ете ги сликите...нека извини администрацијата ама преѓе неможев да ги поставам на pic.mk
ама ете ги сега!!
Најдобра струка--> ЕЛЕКТРО!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
А да ги кодираш или да ставиш PHP код за image ??? >:(. Последна опомена е ова, не ти е првпат да не кодираш линкови или слики. Си има упатство за се во правилата. Нареден пат ќе се бришат пак !!!
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline ZareBt

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 441
  • Gender: Male
А да ги кодираш или да ставиш PHP код за image ??? >:(. Последна опомена е ова, не ти е првпат да не кодираш линкови или слики. Си има упатство за се во правилата. Нареден пат ќе се бришат пак !!!

Се извинувам  :-\
Најдобра струка--> ЕЛЕКТРО!

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Одг: Каков трансформатор е ова??
« Reply #38 on 12.06.2011, Sunday, 01:45:03 (Edited 12.06.2011, Sunday, 02:02:32) »
Здраво да се надополонам нешто повеќе информации за следново напојување го имам во подрум искрино е и е старо можеби 30г. инаку напон се регулира 6-8-12-14-25-32в и амперажата има 5 подесувања мислам дека е до 50А максимум како функвионира и што може со него незнам јас полнам акумулатори со него ама незнам како да му измерам ампеража

П: Како да го подесам -"рчкам" (некој што знае да се договориме ќе му платам) за да полни со 1-2 ампера

П: Дали може да се стави некоја автоматика да може кога ќе наполни акумулаторот самото да се исклучи

П: Каде можам да најдам амперметар зашто неговиот не работи ми рекоа во искра. Каде се наоѓа

П: сакам каблите да ги обновам тој од штекер за до трафо зашто не е оргиналниот (од усисивач е изгледа) и каблите за штипките (од трафо до акумулатор) лицнасти се која дебелина да купам и каде

П: Дали навистина троши многу струја и кога полни 6v акумулатор ?  Колку струја троши кога полни 12v 70А акумулатор (татко ми ми рече како 2kw греалка да имаш вклучено нонстоп)

Фотографии:






Споено мислење: [time]12 Јуни 2011, 00:53:33[/time]
фотографии:


http://pic.mk/images/trafo8.jpg[/img]
Димензии: 55cm x 40cm x 33cm
И каде може да најдам копчиња тие на вртење како ги викаат за да ги сменам зашто едното е од нафтена печка , другото е копче со пет подесувања (како и да ги нарекуваат) за некое реле

Споено мислење: [time]12 Јуни 2011, 00:59:41[/time]
фотографии:





Споено мислење: 12.06.2011, Sunday, 02:02:25
Димензии: 55cm x 40cm x 33cm

П: Kаде може да најдам копчиња тие на вртење како ги викаат за да ги сменам зашто едното е од нафтена печка , другото е копче со пет подесувања (како и да ги нарекуваат) за некое реле

П: Дали можам да ги сменам осигурачите со автоматски

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Не знам на тие сликите каде што е метрото, дали е тоа трансформатор или кондензатори се?

Ако може да даде 50A струја, со ова чудо можеш комотно да палиш кола ;D.

Може да се преправи да биде полнач на акумулатори, но најверојатно трафото е предимензионирано за таква работа, плус, сега може да се најдат релативно евтини полначи за кола, во EuroTools најветините се околу 1000 денари, така да не ти се исплати да го преправаш ова :S.

Повеќе ти се исплати да го премоташ трафото со повеќе жица за поголем излезен напон и да добиеш едно многу моќно трафо за засилувач со моќност (можеби) и до 2 X 500W RMS ;). Прецизно измери ги димензиите на јадрото и со помош на некои програмчиња ќе можеш да пресметаш колкава моќност има јадрото ;). Пробај со ова програмче ;).

Code: [Select]
http://elektronika-mk.net/index.php?topic=4532.0
Ќе може да се искористат и останатите компоненти најверојатно, грецот (колку што успеав да видам, доста моќен е, штом има ладилно тело, моќен е), кондензаторите (иако се стари, во напојувачка секција не би требало премногу да пречат, иако ова треба да се испита, сепак, постарите кондензатори се поквалитетни од поновиве, така да не би требало да се пресуви, иако, како што реков, треба да се провери ;)) и уште некои останати компоненти.

Овој уред изгледа било многу моќно напојување за некаков уред кој работи на еднонасочна струја, можеби некој моќен мотор, или нешто слично, но се гледа дека изворот е лабораториски, во институтот по електроенегретика има слични вакви напојувања кои ги користат во „посебни пригоди“ (само на прослави и кога треба да има „огномет“, хахахах ;D ;D ;D, се зезам ;D).

Најверојатно не е изгорен самиот амперметар туку само индикаторот со вртлива стрелка, такви индикатори може да се купат во Искра, но ги има и во други продавници, скоро во секоја поснабдена продавница за електроматеријали може да се начекаат такви индикатори со вртлива сказалка (калем) ;).

Може да се заменат и осигурувачите со автоматски, но ќе треба да се менуваат и лежиштата заистите, значи ќе треба да го сечеш лимот/железото од кутијата за да можеш да ги монтираш новите кои имаат правоаголен пресек, за разлика од старите. Плус, барем според мене, ќе се изгуби „шармот“ на напојувањето ако го направиш тоа (ако веќе планираш да го преправш и да биде во иста кутија како и сега). Како и да е, поентата е дека може да се сменат осигурувачите со автоматски ;).

Што се однесува до копчињата за вртење на преклопникот, можеш да најдеш две исти/идентични исто во прдавниците за електроматеријали, па од таму да си купиш нови ;). Само носи ги старите за да можеш да земеш некои со приближно исти димензии ;).

Толку колку што ти рекол татко ти дека троши ќе троши само ако го оптовариш напојувањето максимално (ако е татко ти во право, значи дека тој трансформатор внатре е околу 2000VA), но ако го оптовариш многу помаку од максимумот, најверојатно нема до толку многу да троши ;).

Каблите со кои ќе го поврзуваш треба да се со дебелина слична на онаа со која се поврзуваат два акумулатори од кола кога една кола треба да запали друга (ако и истрошен акумулаторот, клеми ги викаат тие кабли), но само ако планираш целосно да го оптовариш напојувањето. Ако не планираш целосно да го оптовариш, не мора толку дебели кабли да ставаш ;). Колкав е напречниот пресек на тие кабли, искрено не знам, не сум до толку упатен во автомобилска електронка, нека пише некој друг кој е поупатен во автомобилската електроника ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Ова е 1600W трафо (според информацијата ти што ја даде ...U*I=P), за полнење на акумулатор можеш да направиш посебен склоп за тоа со стабилизатори бидејќи овој како што го гледам има само трафо и грец (можеби има и кондензатори, не ги видов јас..). За жици убаво ти кажа GW, можеш да бараш некои жици со 4-5мм дијаметар (јас користам 5мм жица за заварување со струја од 80A) а за наоѓање побарај во лира позади мекдоналдс во тафталиџе таму се поснабдени со електроматеријали, ако нема таму кажи ке се чудиме кај да бараш другде. Осигурачите да, фала богу можеш да ги смениш со автоматски ама дали ке најдеш осигурачи што може толкава струја да издржат тоа е веќе прашањето и ако купуваш автоматски осигурачи барај со В карактеристика, со С карактеристика не би ти препорачал дека се ептен спори...и не би ти препорачал да го користиш трафово за засилувач, зашто (според мене) невреди да го трошиш за таква работа... И имаш искра карши југодрво, ама ако сакаш да го правиш модерно веќе направи му дигитален амперметар :D
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Убаво на изглед некако како антиквитет како намештај :) , сакав да го средам малку па отидов до една продавница во ГТЦ по скалите за бетонски што водат за стопанска банка горе , веднаш од десна страна во ќошот има една нова продавница за електроника и таму ми кажаа 3 х 2,5 кабел за од штекер до трафо и 5-6мм кабел за клеми. За дигитален амперметар немаа незнам каде да барам во SK. За жици има на битпазар на тезгите,  еден е Омер мислам се вика и само кабли продава има таму 6мм лицнаст кабел мислам 90ден метар само незнам квалитет и едно боен беше само црна.

Ме интересира дали нешто вреди да го потсредам, да си го користам или да го дадам и колку би чинело

Искрено трафово го користам како полнач на акумулатори, нема автоматика па некогаш ги полни и мртвите акумулатори но сакам да му ставам автоматика со можност да можам целосно да ја исклучам кога ке треба да се полни мртов акумулатор

Имав од дамна некоја идеа да си направам електрично комбенце 90v DC wv, тамче или старо мерцедесче со мал бензиски мотор-агрегат со HHO челии кој ќе биде како полнач и да се вклучува за хитни случаи да не ги исцеди акумулаторите (можеби летам со памет). Дали доколку некогаш и тоа биде ќе можам да го преработам  како 90v DC понач   

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Ме интересира дали нешто вреди да го потсредам, да си го користам или да го дадам и колку би чинело

Да да, вреди да се подсреди, јас не би го продавал ;). На Iskra е, така да, се подразбира дека е квалитетно, иако е старo ;).

Имав од дамна некоја идеа да си направам електрично комбенце 90v DC wv, тамче или старо мерцедесче со мал бензиски мотор-агрегат со HHO челии кој ќе биде како полнач и да се вклучува за хитни случаи да не ги исцеди акумулаторите (можеби летам со памет). Дали доколку некогаш и тоа биде ќе можам да го преработам  како 90v DC понач   

Може да се преправи да биде 90V DC полнач, но ќе треба да се премотува секундарот. Еден од првите проблеми на кои ќе наидеш е адекавтна дебелина на жица, ќе треба да е доста дебела. Најдобро е веќе ако го премотуваш, да го премотуваш на винклер, а не сам ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline ivica.s

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 369
  • Gender: Male
  • RF Guru
    • Регистрирај се и заработи на envato.com
Убаво на изглед некако како антиквитет како намештај :) , сакав да го средам малку па отидов до една продавница во ГТЦ по скалите за бетонски што водат за стопанска банка горе , веднаш од десна страна во ќошот има една нова продавница за електроника и таму ми кажаа 3 х 2,5 кабел за од штекер до трафо и 5-6мм кабел за клеми. За дигитален амперметар немаа незнам каде да барам во SK. За жици има на битпазар на тезгите,  еден е Омер мислам се вика и само кабли продава има таму 6мм лицнаст кабел мислам 90ден метар само незнам квалитет и едно боен беше само црна.

Ме интересира дали нешто вреди да го потсредам, да си го користам или да го дадам и колку би чинело

Искрено трафово го користам како полнач на акумулатори, нема автоматика па некогаш ги полни и мртвите акумулатори но сакам да му ставам автоматика со можност да можам целосно да ја исклучам кога ке треба да се полни мртов акумулатор

Имав од дамна некоја идеа да си направам електрично комбенце 90v DC wv, тамче или старо мерцедесче со мал бензиски мотор-агрегат со HHO челии кој ќе биде како полнач и да се вклучува за хитни случаи да не ги исцеди акумулаторите (можеби летам со памет). Дали доколку некогаш и тоа биде ќе можам да го преработам  како 90v DC понач   

Другар прво колку години ова е старо?  ;D

Мене ми издгледа  дека гречот е од селениум, вакви гречови се користеле пред да бидат измислени силициумските и загревале многу повеќе од силициумските, многу голем е ладилникот дури и за 50 А.

Воопшто не ти се исплаќа никакво премотување, тешко и жица дека ќе најдеш а и зависи трафото какво е, можда ќе нема место за толку намотки за 90 v DC на секундарот.  Ако го преправаш во нешто друго, прави со напоните што ги дава трансформаторот.

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
Одг: Каков трансформатор е ова??
« Reply #44 on 14.06.2011, Tuesday, 15:59:48 (Edited 14.06.2011, Tuesday, 16:01:30) »
ovoj ispravuvac od Iskra Kranj e napraven za polnenje akuumulatori ne prepravaj nisto bidejki mozes da go koristis kako stoe strujata mozes da ja meris so seriska svetilka so odgovaracka struja i napon zavisii od struja na polnenje i napon kondenzatori ne ti trebaat za polnenje na akumulatori,toj samiot e kondenzator,za avtomatika mozes da stavis casoven ured sto isklucuva na vreme
Z33MK