И јас искрено не сакам да правам звучни кутии, иако еден период многу се интересирав и имав направено 2 вида на звучни кутии според проекти од Емитер. Видов дека станува збор за цела наука, а проблематично е тоа што може да се утепаш од работа, сите правилни пресметки да ги направиш и пак на крај да добиеш катастрофални резулатати, како на пример со bandpass звучни кутии (кај нас ги викаат „лавиринти“). До пред 10-тина години не ни имаше формули за пресметки на овие типови на звучници, но иако сега има, многу луѓе се жалат дека иако ги направиле сите пресметки, сепак на крајот требало да вршат корекции во внатрешната распределба на кутијтата. А згора на тоа, кога ќе ми текне дека кај нас звучници носат на „шашма“, и дека определен модел го има определено време во продажба и после го нема, значи јас тој проект сум го работел за џабе, како што беше „Техно 8“ преоктот од Емитер со Simsonik звучниците. После 2, 3 години нема да го има тој звучник во продажба, и што сум направил? Проект кој после 2, 3 години е работен за џабе бидејќи никој друг не може да го изработи поради недостаток на „делови“. Епа искрено, не ми се прават звучни кутии. Колку сака нека звучат добро или лошо сега, неупотреблив ми е проектот после определено време. Фала, али подобро да си купам едни добри B&W од Болин одколку да пробувам да направм нешто што после неколку години никој жив нема да може да го изработи. Што знам, јас барем така размислувам, сега секој си има право на свое мислење, ова е моето.
Него мене ме интересира друга работа, дали некој во Македонијав пробал да направи активни (или пасивни, без разлика) мониторски звучници. Сите знамеме дека има многу луѓе што прават Hi-Fi звучни кутии, но дали некој пробал да направи мониторска (close range) звучна кутија, мене тоа ме интересира.