Author Topic: Проблем со високонапонски трансформатор од ТВ  (Read 1648 times)

Offline BOBO

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 87
Проблем со високонапонски трансформатор од ТВ
« Opened on 20.04.2013, Saturday, 00:36:12 (Edited 20.04.2013, Saturday, 03:47:15) »
Дечки се надевам дека темава е на соодветно место(ако не е корегирајте).Значи се работи за вис.напонски трансф. од телевизор. TV-то си работи како што треба но по некое време помеѓу трансф. и ладилник (кој е на 2 cm одалечен од него) се појавува варничење т.е куќиштето од трафото има пукнатина,а при тоа телевизорот си работи како што треба.Дали има некој спас за истото или ќе мора да се замени со ново?

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Проблем со високонапонски трансформатор од ТВ
« Reply #1 on 20.04.2013, Saturday, 22:34:13 (Edited 21.04.2013, Sunday, 06:38:22) »
Ако е само тоа проблем извади го трафото,истругај ја горената пластика на телото и дупката пополни ја со течна пластика.Едно време ,кога немаше пиштоли со течна пластика топев пластика од пенкала и така  на САН телевизорите ги решававме овие проблеми.Исто така на местото на ладилникот каде удара искрата залепи со обичен неостик парче гума или пластика.Понекогаш  ваквите интервенции траат и со години,а некогаш треба и на неколку месеци да ја повториш постапката. ;D ;D

Offline BOBO

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 87
Па да проблемот е само до тоа.Газдата вика се гледа како светка нешто внатре инаку си работи како што треба.И јас мислев на оваа постапка само сепак си реков да прашам да не има посебен некој лепак.Сепак фала на одговорот. :D

Offline ddd

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 276
  • Gender: Male
Онаа пластика од пиштоли е мека и мислам дека неможе да заврши работа.За пластика од пенкала незнам............Ке го истругаш местото на трафото онаму каде што е пукнато и шприца со каменче на малецка бормашинка,ке го истругаш подлабоко.Потоа ке бараш некој протетичар да ти налие на местото од оној материјал што прават протези,мислам дека тоа е адекватниот материјал за таа работа.Ова успева на едно 80% од случаите,се разбира ако добро си го истругал (исчистил) местото на трафото кое е пукнато.Се струга се додека има пукнатина.Ова се правеше на времето кога трафат и каскадите беа многу скапи и тоа време за оваа услуга се наплаќаше по 600 денари но трафата беа по 1800 денари а каскадите по 1200........Сега имаш трафа по 500 денари и мислам дека не се исплати ова да се прави...........
Дарко

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Па навистина со СИМГАЛ (заботехничка пластика за протези!) се решаваше тоа,ама немаше тогаш пиштоли за течна пластика.Сега има и двокомпонентен лепак за метал со кој блок на скутер се лепи и чини 350 ден (две туби се).Но ,сум пробал и со течна пластика и било барем кај мене успешно.Само побарај од она пожолтата,мат пластика,не од прозирната.

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Во принцип во “културните“ земји лепењето на трансформатор е “аматерска“ работа. Професионалец кој држи до себе и својата професија не би требало да се впушта во такви егзибиции (освен со договор со кориснокот на ТВ-от, но и тоа е дискутабилно). Што ако тансформаторот искри кон јадрото - тука нема помош.
Ако корисникот ти е пријател со лепењето можеш да му направиш “мечкина услуга“ , така да на крајот и да го отпише ТВ-от.Со самото искрење можно е оштетување на поскапи делови од тоа колку би чинела замената со нов трансформатор.
Јас сум дециден во ставот дека трансформаторот треба да се менува без никакво лепење.

Ги замолувам членовите да не пишуваат цени на делови од причина што форумот го читаат и крајни корисници, а бидејки тие не се компетентни во сервисирањето можно е да се дојде до несакани односи сервисер-корисник.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Е,за тоа си во право,најдобро е нов трафо,ама за одредено време ( ми се случувало и две три години така да оди) ке користи.Само,нека си го праша газдата дали сака така да се поправа или да се менува ново трафо,така е коректно.

Offline SaleSk

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 434
  • Gender: Male
Ги замолувам членовите да не пишуваат цени на делови од причина што форумот го читаат и крајни корисници, а бидејки тие не се компетентни во сервисирањето можно е да се дојде до несакани односи сервисер-корисник.

Нека читаат...Јас радо таквите муштерии ги препраќам во дуќан да си го купат и да си го заменат делот...
Воедно такви муштерии и не ми ни требаат...
Ако се толку умни за осигурач кој чини 2 денари и кондензатор 5 денари, вкупно 7, наплаќам 800 денари...Односно 793 денари повеќе од чинењето на делот...
Ако знаел сам да си го поправи, нека си го поправал, а ако не знае, нека плати...
Фала лепо, молим лепо.
Душевно болниот човек никогаш не напаѓа без причина. По тоа се разликува од нормалните луѓе.
Keyboard not found...Press F1 to continue...

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Проблем со високонапонски трансформатор од ТВ
« Reply #8 on 30.04.2013, Tuesday, 22:44:22 (Edited 30.04.2013, Tuesday, 22:54:41) »
Се слагам Сале со тебе! Кај мене пред сервисниот дел стои натпис: * Ако знаеш што му е на компјутерот и знаеш сам да си го направиш ,не го носи тука!*.Се случувало да гаси компјутерот зашто има два  подуени електролити  или е заглавен БИОС-от,па за 15 минути го решаваме проблемот - менуваме 2 електролити или го ресетираме БИОСОТ.За првата интервенција земаме 600 ден,за втората 300 ден. На муштеријата му кажувам што сум дијагностицирал и што сум направил ( дури и кондензаторите му ги давам!),но сите поштено си плаќаат! Ако некој запрашува многу или филозофира го замолувам да го носи на друго место.Најтешко е да им докажеш  дека дијагностицирањето на грешката може да трае 1-2-3 дена ,а при тоа делот или компјутерот неколку пати мине тестови:Исто е и со вадењето(спасувањето податоци) кои некогаш се 30-80 Гб,па ми требат скоро два дена само да ги извадам и пак да ги вратам назад на дискот. Во последно време најдобро поминуваме или читај- се опаруваме од *маалски надри мајстори* кои знаат да го дотепаат до крај РС-то.Тогаш се менува хард,матична или графичка,а сопственикот доживотно се кае и учи каде да го носи  на сервис компјутерот.Значи,дијагностицирањето е посебна категорија која се наплатува + цена на чинење на деловите + работната рака.За добар мајстор нема зима,ако поштено си ја работи работата.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
ти не го наплаќаш делот, или тоа што си му го сменил, ти го наплаќаш времето што си го потрошил за да научиш како да откриеш што е дефектот во тој телевизор...
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Добро, да се вратиме назад на темата, нека пише BOBO што направил со високонапонскиот трансформатор.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Мојата поента да  не се пишуваат цени на поправки не е да се заштитам себе си туку да ја штитам сервисерската фела од некоректни “колеги и корисници“ кон коректните колеги ! Инаку секој сам ја одредува цената на својата работа која во суштина е вредноста на трудот претворена во “валута“ ! А што се однесува за тоа дали некој ќе го прифати “апелот“ да не се пишуваат цени на услуги и делови ;D мене ми е ама баш сеедно. Никој од форумов не ми е конкуренција , ниту пак јас некому сум му конкуренција, така да не настојувам туку замолувам, а кој како сака така нека прави мене од џебот нема ништо да ми извади ;D . Секој во својот сервис си е свој “газда“ и тој најдобро знае како да се однесува со корисниците на неговата услуга и како треба да го валоризира својот труд !
Toma не се плаши од лојална конкуренција и од нелојална и навидум дампинг цени, затоа нека внимаваат оние кои се на почеток од своите “кариери“ како сервисери. Со среќа... 8)
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
За разлика од цените на услугите ,ние во другите градови сме  под скопскиот просек,така е и  мора да биде,ама што е тука е . Не сваќај го ова Тома како нелојална конкуренција (не сме иста бранша) ,ама нема ништо лошо ако се кажат проблемите и се дознае некоја добра работа во  врска со муштериите .Не сум за тоа да криеме од муштериите колку чини делот- впрочем ,веке се знаат горе-долу цените на деловите во МК ,а цената на услугата ( работната рака) зависи во кој дел од МК се наоѓаш! Значи,најчовечки е да си кажеш колку ке го чини поправката,а ако е муштерија ке се нафати,пред се ке ти остане и понатаму муштерија,ако го задоволи квалитетот, брзината и секако цената на услугата.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
затоа се вика задоволен муштерија најдобра реклама е..
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Еве нека е последно.
Можеме да пишуваме се и сешто за менталитетот и на сервисерите и на корисниците (и на трговци и на научници итн. итн...) ама цените и на услугите и на деловите нека си останат за чаршиски лаф-муабет (или на ПП), а најдобро  меѓу сервисерот и корисникот на взаемно задоволство!
Очигледно не се разбираме доволно и затоа подобро да ја прекинеме таквата полемика.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!