Author Topic: Проблем со мотор од фрижидер  (Read 8556 times)

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Проблем со мотор од фрижидер
« Opened on 26.11.2016, Saturday, 15:16:33 (Edited 26.11.2016, Saturday, 15:18:30) »
Сакам да си направам мал компресор .
Имам мотор danfoss модел sc15b.

Според datasheet-ot видов која е стартна а која е работна намотка.

Бидејќи моторот го земав без ништо (без стартно реле) го поврзав со кондензатор од 80uF кон стартната намотка (според datasheet) и моторот се вклучи.

Работеше некои 2-3 мин и се исклучи самиот .
Видов дека има некоја термичка заштита внатре која се исклучува кога ќе загрее .
Пробав и со уште еден кондензатор бидејќи видов дека има и типови на мотори со start и run capacitor.
Поврзав кондензатор од 12uF да биде run capacitor.
Кога моторот се вклучи и постигна брзина рачно го откачив кондензаторот од 80uF и остана само кондензаторот од 12uF.
Моторот продолжи да работи но се случи истото, после 1-2 мин моторот се исклучи.
На сликата што ја прикачив ги прикажав првиот случај(лево) и вториот случај (десно).

Во што би можело да биде проблемот ...

Да напоменам дека е пробано и со стартно реле од друг тип на мотор embraco но со тоа воопшто не се ни вклучи.

Offline najdo

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 421
  • Gender: Male
Одг: Проблем со мотор од фрижидер
« Reply #1 on 26.11.2016, Saturday, 20:07:41 (Edited 26.11.2016, Saturday, 20:13:42) »
А вака да пробаш. На сликата L и N смени ги, обично на заедничкиот извод ја поврзуваат фазата. И без работен кондензатор, значи само со стартен како шо пиша од 80uF и од ко ке тргни моторот, по 2-3 сек исклучи го кондензаторот. Пред да го стартоваш моторот, пожелно е со ампер клешта да видиш шо ке се дешава со амперите низ моторот. И по 1 мин од ко ке тргни види со рака фатиго како ке биди. И кажи шо ке испадни.

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Можеби е истечено маслото за подмачкување што треба да го има внатре.
Жан

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Одг: Проблем со мотор од фрижидер
« Reply #3 on 26.11.2016, Saturday, 23:52:48 (Edited 26.11.2016, Saturday, 23:54:32) »
Да ја пробав и таа варијанта предходно само со кондензаторот од 80uF , после стартување на моторот рачно го одспоив но моторот се исклучи.

Во врска со маслото бидејќи незнаев колку има му доставив 200ml за секој случај не е на одмет(имав предходно зачувано масло од друг мотор од фрижидер ).


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Убаво ти пиша najdo, види колку струја влече кога ќе влезе во работен режим. Ако јачината е константна (не зголемува) и не е преголема (според спецификациите за потрошувачка на моторот), можно е лошо да е димензионирана заштитата... или можеби така треба да работи... иако, да бидам искрен, тоа не ми изгледа како нормален начин на работа.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Ништо од моторот ... прегоре ,најверојатно имал некаков проблем бидејќи брзо загреваше во празен од а на моменти и тешко стартуваше.
Го сменив на одпад за друг од мотор од замрзнувач кој си имаше и стартно реле, функционира па ќе видиме...
Ви благодарам на сите

Offline najdo

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 421
  • Gender: Male
Одг: Проблем со мотор од фрижидер
« Reply #6 on 28.11.2016, Monday, 22:44:05 (Edited 28.11.2016, Monday, 22:50:16) »
Добро иначе то со маслото шо му дотуре, прво да го извадеше требаше старото, па послем ново да му туриш (на ново мислам на ново чисто масло, скоро или воопшто неотпаковано) колку шо треба (спрема инфото за моторот) и трето е то шо незнам шо масло му кладе ама сите мотори не работат со исто масло т.е има масла за мотори шо се многу подложни на влага и такво ако му имаш шибнато одма по дефолт намотките ке изгорат од киселините шо ке настанат внатре поради влагата која ја содржи.

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Епа тогаш ајде помош за другиов мотор :) .
Од него излезе 35ml масло што предпоставувам дека е мн малку па му го доставив маслото од предходниов мотор околу 250ml.
Значи се на се околу 280ml .
Денес го тестирав во боца, до 6-7 бари го оставив .
Супер работи и не грее воопшто , стана млак после работа од 10мин и тоа под оптеретување .
Е сега бидејќи налепницата е оштетена неможам да го видам моделот на моторот(можам и да го сликам па можеби ќе го препознаете моделот или според тоа што останало од налепницата ) и затоа незнам какво масло треба да оди во него и слично .


Offline najdo

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 421
  • Gender: Male
Ако знајш од колку литри беше замрзнувачот (ако го извадовте таму на лице место моторот ) можи ке го најдиме според капацитетот на моторот и маслото. Иначе да се прај да е топол (млак) мора то така да биди. А шо боца искористе како резервоар ?

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Одг: Проблем со мотор од фрижидер
« Reply #9 on 30.11.2016, Wednesday, 00:31:13 (Edited 02.12.2016, Friday, 02:15:01) »
Незнам од колку литри бил замрзнувачот бидејќи веќе беше изваден само ми рекоа дека е од замрзнувач.
Инаку искористив мала боца со волумен од околу 10 до 12 литри дебело зидна а може да се користат и боци од фреон имам и таква само што требаше да и се завари цевче за влез за манометар и слично а оваа веќе ми беше спремна .
Ќе пробам утре да го сликам моторот и налепницата па можеби ќе дознаеме нешто...


Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Ајде другар постави слики
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline MARK123

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 137
Нешто се случува неможам од вчера да ја отворам темава .
Инаку моторот е модел necchi esm 5 ,ми помогна еден пријател околу негово пронаоѓање , но веќе не се произведуваат ,сигурно е стар модел и на интернет неможев да најдам никаква спецификација за него.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Нешто се случува неможам од вчера да ја отворам темава .

Резолуцијата на attachment-от е преголема и скриптата се буни.

Искрено, не мора да ставате слики со толкави резолуции. Нема поента за конкретниов проблем. Не мора баш да се гледа секој детал од 'рѓата ::).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Одг: Проблем со мотор од фрижидер
« Reply #13 on 02.12.2016, Friday, 16:12:27 (Edited 02.12.2016, Friday, 17:10:45) »
Ќе земиш поголема количина моторно масло и цевката кај што трга воздух ќе ка мрцкаш по малце во маслото. Кога ќе почне да го исфрла маслото значи е полн, ќе одтуриш една 10-тина масло и ќе си доде таман. Не е лошо да го испериш малце со нафта предходно на ист начин(бидејќи и нафтата подмачкува доволно) и масло према пропис, некое поретко најверојатно, немој да му липниш 20 w50.
До кај 70-тина степени во ред е да загеева, зависи и на кој притисок работи...

Offline najdo

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 421
  • Gender: Male
На Р12 фреон е шо да ги прат поќе. Да те видат со овај во Германија, апсана одма те клават  ;D. Иначе минералните масла се компактибилни со овај и постарите фреони.