Author Topic: Слободна енергија,100% подобрување на алтернатор со магнет  (Read 4437 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
во ред, меѓу тоа таа енергија што е емитувана и талка во космосот е наполно загубена бидејки никогаш нема да се врати назад и да се конвертира во корисна енергија.

Па не е баш така, во универзумот таа ќе си се апсорбира ;). Тој не е сосема празен, има други планети, ѕвези, водород, така да, таа пак си кружи ;). А и доколку би бил сосема празен, има еквиваленција меѓу енергија и материја (и така се претпоставува дека настанала материјата, со „групирање“ на енергија, ако може така да се изразам, така да, таа енерија некој ден заедно со многу други исто така израчени енергии ќе стане материја ;). А кога ќе биде тоа, никој не знае ;).

Е и ова теорија не е совршена, има некои проблеми, како на пример црните дупки и каде оди таа материја и енергија која ја голтаат, ама од досегашните теории, оваа е сеуште најактуелна. Ако некој ден се направи теорија која детално го објаснува и ова, најверојатно ќе се прифати таа ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Ја те прашувам зошто би се спалила инсталацијата ако во кола вградиш алтернатор за кој станува збор во темава?
Инаку многу добро знам на кој принцип работат!

Македониа, што со мојот цитат ???

Eпа чим знаеш како работат .... нема да има никаква регулација, колку поќе обртаи има повисок напон ќе има и појака струја што ќе прајт ако не се спалит?

Offline puknati

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 160
  • Gender: Male
Кој рече дека нема регулација?

Регулација има,па логично е да има, па мора да има,  и стварно незнам што да пишам повеќе, врати се на претходните мои постови во оваа тема, јасно напишав дека таквите алтернатори имаат посебен регулатор кој работи без возбуда, и тој регулатор го има овој изглед:

Се надевам дека бев јасен ::)

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
celta na ovaa objava bese da se stvorat novi razmisluvanja, fakt e deka alternatori so magneti postojat,da se izvadi najmnogu dobivka potrebno e da se premostat zagubite na trienje vo alternatorot,zagubite vo zelezoto,vo bakarot,i da se dobie snaga so pomalku vrtezi,vo ovaa postavka se dobiva polezno dejstvo od okolu 60-70% poradi gore navedenite zagubi,vo profesionalnite alternatori se postiga dobivka od 98%. Ima eden alternator napraven od drvo sto dobiva 12 volti na 150 vrtezi .Podobruvanje moze da se napravi so bifilarno motenje na namotkite na alternatorot sto e pokazano vo praksa
Code: [Select]
http://www.otherpower.com/pmg2.html
Z33MK

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Кој рече дека нема регулација?

Регулација има,па логично е да има, па мора да има,  и стварно незнам што да пишам повеќе, врати се на претходните мои постови во оваа тема, јасно напишав дека таквите алтернатори имаат посебен регулатор кој работи без возбуда, и тој регулатор го има овој изглед:

Се надевам дека бев јасен ::)
епа ако има регулација со побуда т.е. во алтернаторот нема таков реглер, значи треба да преправаш полнењето т.е. регулацијата, како што е кај фиатките стари 1300 мисла имаа ваква регулација и кај сузуки интудер има ваков регулатор видено.

Offline mkfe

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 151
Почитувани,

Под поимот "алтернатор" (во денешно време) се подразбира генератор на наизменичен напон кој се добива од (индуцира на) статорот, а кој се исправува со диоди (најчесто 6 снажни диоди), и има возбудна намотка на роторот. Струјата во возбудната намотка е контролирана од електроника вградена во самиот алтернатор, која струја со возбудната намотка го диктира магнетното поле кое го генерира роторот од алтернаторот. Индиректно, преку магнетното поле од роторот, односно струјата на возбудната намотка (која се пренесува на роторот со прстени), се управува излезниот напон.....

Под поимот "динамо" (во блиското минато време) се подразбира генератор кој наизненичен напон се генерира на роторот (не на статорот како кај алтернаторот), но неговото исправување настанува во колекторот и четкиците, и на излез имаме еднонасочен напон. Повторно има возбудна намотка но е на статорот. Повторно струјата низ возбудната намотка се управува со електромеханички реглер, кој индиректно го управува излезниот напон. Во динамото нема никаква електроника. Се функционира механички и електро-механички, дури и автоматиката "реглер".

Конкретно за FIAT 1300, знам, таму имаше реглер, значи имаше управување на динамо.....

Поздрав,
mkfe.



Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Ако некого сеуште го интересира
Шема на регулатор на напон кај “ДИНАМО“

                         
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline mkfe

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 151
Да @Toma, така личи реглер.

Интересното е што кога нема да генерира динамото електрична енергија (кога нема да биде "вртено"), реглерот мора да го одспои динамото од колото кај акумулаторот, бидејќи акумулаторот назад преку колекторот/четкиците ќе се празни низ намотките од динамото. Значи реглерот го управува и главното струјно коло.... не само побудните намотки на динамото.

Тоа не е случај кај алтернаторот, бидејќи таму има диоди, за исправување, и неможе (кога све е исправно) да протече струја од акумулатор кон алтернатор да би се празнел.

P.S.
Инаку на сликата, да нагласиме, дел од шпулните на релеите се струјни, не се сите напонски.

Поздрав,
mkfe.