Македонски форум за електроника
Аналогна електроника => Напојувања => Topic started by: Syrus on 11.12.2010, Saturday, 20:10:32
-
Дали може да се стави 200 ампери на кола (постара) и со него да функционира нормално и дали ке има некакво мачење анласерот?
-
објасни ништо не сватив ???
-
значи вака дали може место 45 или 55 ампери (стандардно за постарите коли) да ставам 200 ампери ?
-
хаха тоа не е ампери туку Ah
ампер часа акумулатор
требаше да спомниш дека е акумулато р од 200Ah, а ме интересира кај ќе најдеш таков голем ?
инаку слободно ставај ако 12V, нема да има никаков проблем :)
-
Така бре администратореее тоа чекам да го чујам :)
-
И јас мислм дека нема проблем но кога купував акумулатор за моторчето ме посоветуваа да барам да е со исти ампер часа да не повлечел повеќе струја... Не знам колку е точно... :(
-
тој влече онолку колку што му треба во моментот, ако е се исправно нема да влече повеќе од потребното
-
постојат и акумулатори со голем капацитет.но капацитетот е право пропорционален со димензиите.што знаци колку поголем капацитет толку поголем акумулатор.ако сакас да ставас некој од 200Аh ке немас простор освен да го ставиш во багазникот на колата.камионите користат 2 акумулатори од 120 Аh бидејки работат на 24 v ( некој од нив некој се на 12 ).А тебе зосто ке ти е голем акумулатор не знам
-
Нее ова е само школо, сакам да знам дали можам да го изведам тоа нешто што не значи дека ке го изведам ми се инаети комшијата, ми вели ке цркни анласерот абе врска неема
-
Арно ти вика - ке го рикнеш!
-
зошто да го рикнам, анласерот ке си повлечи колку што му е потребно
-
алансерот нема да цркне бидејки напонот останува ист и низ алансерот ке потече толку струја колку со стандардниот акумулатор.Но мислам дека алтернаторот мозе да се оштети бидејки е направен да дава максимум 60А кај автомобил.
-
и да не се случи никаков проблем со алансерот или било кој друг дел од опремата на колата прашањето е каде ќе го поставиш тој акумулатор од 200 Аh бидејќи ќе биде барем за два пати поголем од стандардниот од 45/55 Аh .
-
Пишав погоре дека не мора да значи дека ке го ставам на колата веднаш јас туку само сакам да знам
-
убаво вели батка ;D ке рикне оти анласерот призведува макс 70 ампери најјак на стандарна кола и нема да може да го полни и ке рикне ;D
-
Еве што велат другите
алансерот нема да цркне бидејки напонот останува ист и низ алансерот ке потече толку струја колку со стандардниот акумулатор.Но мислам дека алтернаторот мозе да се оштети бидејки е направен да дава максимум 60А кај автомобил.
Еве што велиш ти
убаво вели батка Зеленко ке рикне оти анласерот призведува макс 70 ампери најјак на стандарна кола и нема да може да го полни и ке рикне Зеленко
Си ги помешал лончињата :P Алансер го пали автомобилот/придвижува моторот, а алтернаторот е тој што полни :) Барем јас што знам ;)
-
така е се измешал цел он
-
Анласерот не произведува туку алтернаторот ама нема врска тоа еве јас имам направено полнач со електромотор и алтернатор и полнам акумулатори од 125 ah со него
-
Алтернаторот е уред кој преку реглерот го полни акумулаторот! Тој има определен капацитет кој може да го полни.Но,може да се полнат и поголеми акумулатори за подолго време и со појак ( најчесто електронски!) реглер. Проблемот е во тоа што алтернаторот ке работи во степен на преоптоварување и ризично е за него загревањето и долготрајната работа под 10% оптоварување ( сум видел запалени) .Можно е да изгорат диоди во него (од греење) ,а и реглерот ке страда побргу од вообичаеното! Без инает и натегање - иако се работи за тоа - ама прегорувањето на алтернатор, реглер и конечно - пробивање на некоја келија на акумулаторот - сепак е скапа работа!
-
да да алтернаторот од брзање сум помешал а анласерот го завртува моторот т.е. вергла ;D
-
ги прочитав предходните одгвори, горе долу ми се допаѓаат, но сакам да дадам мое мислење, што не значи дека е факт.
Прво од искуство. Комшијата има сиера 2.3д која што му е во вечити дефект (или тој е дефект :) ), па така кога го имав стоеденот во неделата 3 пати ја палефме на клеми, со сосема празен акумулатор.
Башка тоа ја верглаше до "смрт", односно додека не ги потроши двата акумулатори. Што е потрагично и понатака настојуваше да запали(најверојатно со затнати дизни :)) т.е. верглаше. Нормално алнасерот не се вртеше. Значи во тој случај на еден алтернатор беа приклучени два акумулатори, сосема празни, едниот којзнае каков беше и плус верглаше дизелаш. Полошо од тоа краток спој.... Тука сепак треба да се земе траењето на верглањето, секако нема да вергат по 10 минути континуирано. Е та зима ко не ми прегоре ни акумулатор ни алтернатор незна кога. Најверојатно имаат некоја заштита коај помага краткотрајно.
Друга работа, (да не се враќа да се посеќа) некој погоре напиша дека имат видено изгорени алтернатори. Тоа е точно, на корсата(опел корса) ми изгоре неколку пати од спој во инсталацијата. Исто така имам видено изгорени алтернатори од појачала за во кола. Во двата случаи има континуирано влечење на голема струја, што значи алнасерите, и заштитата не се предвидени за вакви "тортури". Не да редиш кондензатори од фарад од пет фаради ако сакаш и од 100 јотафаради клај му, на алнасерот нема ништо да му мени.
Е сега нов исправен акомулатор од 200аh, на исправна кола(да не влече струја безвеза, да не ја верглаш поласаат) би трбало при полнење да влечи 20-сетина ампери, и да се дополни за некоја минутка, што не би требало да е проблем за алтернаторот. Секако ако нема пуштено парно фарови жмигавци греачи во колата...
Инаку при обид да завергламе волга(со орлите стара) со еден другар, директно на алнасер донесовме 24 волти од два сериски врзани акомулатори. Бидејќи моторот беше зарбибан, Може да претпоставите колкава струја потече. Поради големиот пад на напон доаѓаше и до повлекување на бендексот. Секако не настојувавме многу, обидите беа краткотрајни, а башка и клемите не се држеа поеќе, од топлина. Тоа беше пред 10-тина години, значи имавне релативно мали познавања, да не реча толку ни сечел умот, па го извадивме алнасерот. Го пробавме во празен од и по таква тортура немаше гајле, т.е. работеше. Башка и не мирисаше на изгорен. Значи за да изгорите алнасер треба навистина да се потрудите.
-
а бе избегавме од темава а иде зима човекот бара на некоја постара кола има да се скине од верглање дур да запали :D :D :D
-
Нема да има проблем нема да изгори само нема доволно да го полни бидејќи тој е наменет само за помали стандардни акумулатори 55Ah da 100Ah а за диодите,реглерот нема да изгорат едино ако го палиш возилото на 24 волти тогаш може да изгори реглероти или диодите.Алтернаторот на одредени вртежи си полни и нема гајле за 200Аh ќе ти треба алтернатор од камион за да го полниш.
-
Ги читам дискусиите и се чудам какви полемики се водат и како се троши време од незнаење. Секој систем за полнење на акумулатори е соодветно димензиониран: акумулатор, реглер и алтернатор. Ќе се наполни и акумулатор од 200Ah, но за тоа ќе му треба подолго време на алтернаторот, што е прашање дали тој ќе издржи толкава време во работа. А анласерот нема да прегори, освен ако моторот на пали, па верглаш долговреме, кое во нормален случај би го испразнило акумулаторот и анласерот би се спасил.
Поздрав.
-
ама видете прашањето беше дали може да се постави акумулатор од 200Ah на место од 55Аh ( пр ова),е ама почнаа многу да бегаат од тема...
-
Нема да има никакви проблеми по сите уреди во колата ако ставиш наместо 45Ah 200Ah,важно е напонот да е 12V.
Оловните акумулатори се полнат со 1/10 од капацитетот на акумулаторот па за 200А би било 20А ,алтернаторот е проектиран према потрошувачите во колата имено тој треба да може да ги снабди со струја сите потрошувачи како да се вклучени истовремено да дава струја за полнење на акумулаторот и да има резерва од 25%од вкупната инсталирана снага.Акумулаторот во колата само се дополнува и одржува на 14,4V многу ретко кога е повеќе испразнет.тој се празни само при палење т.е, при верглање,останатото време потрошувачите ги напојува алтернаторот.
Сето тоа во ред но еден акумулатор од 200А е околу 2 и пол пати поголем од колку 50А и е тежок околу 90Kg