Author Topic: Десулфатор за автомобилски акумулатор  (Read 9057 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Десулфатор за автомобилски акумулатор
« Reply #15 on 07.03.2018, Wednesday, 02:27:27 (Edited 07.03.2018, Wednesday, 17:43:05) »
Ако е искривена ќелија, топилница го оправа :)
Патем како се криват ќелии, од прегревање?

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Јас знам од удар.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline gochcommk

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 58
 Ако му е паднат напонот на акумулаторот под 10.8 дали е пробиен или може да се оправи со удедов, како се манифестира пробиен акумулатор???
Што е разлика испразнет и пробиен акумулатор?

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Десулфатор за автомобилски акумулатор
« Reply #18 on 07.03.2018, Wednesday, 15:25:15 (Edited 07.03.2018, Wednesday, 15:28:57) »
Ќе пробаш да го полниш акумулаторот, ако не може да се наполни повеќе од 10-11V значи има пробиено ќелија.
Иначе послабите акумулатори што имаат изгубено дел од капацитетот се полнат побрзо, т.е побрзо достигнуваат до 13.8V, но кога ќе ги оптовариш брзо им паѓа напонот.

Патем кало се криват ќелии, од прегревање?

Кај мене така се деси, не приметив кога повлекол над 10А, кога видов веќе увелико вриеше една ќелија, мислам таа кај минусот беше и после падна напонот на целиот акумулатор за 2V.
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Ех гига од удар скоро све се криви и крши, ама кој ќе го клоца акумулаторот под хауба во нормални услови :)
Инаку алтернаторот дава 14.4в и струја колку што може, ограничен од неговите механички карактеристики, така да после верглање, иако кратко време струјата на полнење може да изнесува далеку на 30А.. Едино ако си понел со 10А долго долго време, а мислам повеќе штета има од преверглување, тогаш многу повеќе грее, поготово ако е сулфатизиран,пошто внатрешниот отпор е поголем, па имаш поголем пад на напон во акумулаторот, а со тоа и поголема дисипација. Е сега пак не ми  ејасно, што ако се загрее, едино ако не се џагрева 100+ степени, ама нели тогаш пре би пукнал од притисакот... Секако под хауба лете е 90+ степени...

Offline jole59

  • Нов член
  • *
  • Posts: 11
Quote
така да после верглање, иако кратко време струјата на полнење може да изнесува далеку на 30А..
Сите aкумулaтoри aкo мислиш кoгa се пoлнaт вo aвтoмoбил се пoлнaт oд aлтернaтoрoт тoчнo вo oпсегoт oд13.8 дo14.4 вoлти нo струјaтa е ограничена oд реглерoт нa16 aмпери стaндaрд кaј бoш реглерите единo прoизвoдителoт магнети мaрели иде дo18 aмпер. Акo се има aмперметaр кoј мери пoлнење прaзнење тoa ќе гo регистрирa кoгa рaбoти нa мaлa гaс тaa струја е пример еден aмпер кaкo дaвaш гaс вaрирa a нaпoнoт е константен. Амперметaрoт е мнoгу кoриснa рaбoтa зa кoнтрoлa нa рaбoтaтa нa aлтернaтoрoт

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Може поновите, али постарите имаа само напонска регулација, струјата варираше во сооднос од потрошувачите и од тоа колку е испразнет акумулаторт.
Барем кај мене на постар модел возило + е секаде истиот, една жица излага + од алтернатор, 2 за реглерот и минус на шасија. Реглерот пази да нема преголема напонска разлика од акумулаторот и од алтернаторот, ама ако е малце по стар акумулаторот го "гледа" како било кој потрошувач. Имам приметено ако ставам испразнет акумулатор цел мотор се треси т.е. го кочи алтернаторот.
Па ќе речам поновите модели може да имаат регулација, кај мене не прави проблем и да го извадиш акумулаторот, кај по новите 300 перипетии ќе се десат.

Offline jole59

  • Нов член
  • *
  • Posts: 11
Дa сaмo дa се разбереме aлтернaтoрoт не гo пoлни скрoз акумулаторoт зoштo oткaжувa негo гo oдржaвa гo oсвежувa дo 70 пoстo пoлн. И требa барем два пaти годишнo извaди гo нa пoлнaч дo100 проценти му гo прoдoлжувaш векoт нa трaење.
Реглерoт рaбoти нa рaзликa нa потенцијалите и јa нaдoкнaдувa потребната струјa кoјa јa влечaт пoтрoшувaчите и нaдoкнaдувa. Нормални oмoв закон кoлку пoслaп aкумулaтoр поголема струја ќе земе oд aлтернaтoрoт. Али кoлку се нa кoлите aлтернaтoрите нa југo45 33 aмперa нa другиве вoзилa сите55 aмперa и дизели се. Автoмaтски тој е трифaзен генератор и нa трите фaзи реглерoт дaвa пo20 aмперa има и60 aмперски тие се нaјaки aлтернaтoри значи aкo ти е прaзен мнoгу aкумулaтoрoт тoa е стрес зa aлтернaтoрoт нo нa мaлa гaс тaa струјa е мала нa4000 oбртaaи ќе ги дoбиеш тие максимални aмпери20 пoштo сaмo нa еднa фaзa пoлни другите две се зa хлaдњaкoт светлaтa и ред други. Немoже 30 20 дa. Нечини тoлку слaп aкумулaтoр дa се стaвa мaчиш гo aлтернaтoрoт. Зaтoa нaпoлни нa пoлнaч oсвежувaј двa пaти гoдишнo векoт му прoдoлжувaш и нa aлтернaтoр и aкумулaтoр тoј сaмo гo oдржувa

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Кај мене 120А е, на дизел, ем сите фази на еден мост се.  ;D Секако дека не чини да ставаш празен/пробиен акумулатор, али зортот на све ќе те натера :)
И 20А се премногу за испразнет 55ах акумулатор.
До сега ретко било да измерам 14.4в на запалена кола со пуштени основи работи како сијалици. Не знам дали точно 70%, али да, сигурно не го полни акумулаторот 100%.
Исто така не чини да го верглаш долго возилото, ако не запали после 2-3 верглања од по 5 секунди значи има некој друг проблем.
Секако дека треба акумулаторот одржавање, скроз се сложувам тука, уствари баш и за тоа е темава, нели десулфаторот е за оддржување.

Offline jole59

  • Нов член
  • *
  • Posts: 11
Друже дo60 се 120 ме насмеа види нa тaблицaтa си извaдил ли aлтернaтoр oд кoлa некaд стaр рaсипaн зa бaкaр1.5 е жицaтa е три фази пo 20 aмперa нема бaкaр мнoгу вo aлтернaтoр350 грaмa вo стaтoр400 хaхaхa друже рaзмисли зa три фaзи пo40 aмперa си гo извaдил нa тaблицaтa60 aмперa пишувa вкупнo пa не е сунце му пoљубим џердaп

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Re: Десулфатор за автомобилски акумулатор
« Reply #25 on 24.03.2018, Saturday, 19:08:06 (Edited 24.03.2018, Saturday, 19:58:59) »
Во претходните постови има многу мислења и констатации кои според мене се паушални и не се поткрепени со факти, затоа обрнувам внимание на оние кои мислат дека се сигурни во своите мислења да ги потврдуваат со „докази“.

Еве едно провокативно прашање!

Зошто на ознаката од алтернаторот пишува 14V 45A и што значат тие?
Во прилог слика.



Корисни видео предавања (само на српски).



Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline jole59

  • Нов член
  • *
  • Posts: 11
Re: Десулфатор за автомобилски акумулатор
« Reply #26 on 24.03.2018, Saturday, 20:04:47 (Edited 24.03.2018, Saturday, 20:27:41) »
За се што сум кажал стојам. Тие 45 ампера се вкупната струја што ја дава алтернаторот на потрошувачите а ако остане вишок оди за полнење на акумулаторот. Пример кај динамото да даде динамото 50 ампера струја треба да се врти на 7000 вртежи а алтернаторот на 3500 овие 45 ампера се измерени на 3500 вртежи овие ампери значи тој трофазен генератор заедно се ќе даде 45 ампера но на 3500 вртежи неможе од старт затоа старите стоедени или колите со динама има една сијаличка на шал таблите ти работи колата на мала гас таа е врзана во серија акумулатор генератор и уклучиш многу потрошувачи ќе засвети.

 Сигнализира дека паднал напонот на алтернаторот под напонот на акумулаторот не полни тоа го имаа старите генератори и треба да дадеш гас да го побудиш да почне да полни нормално алтернаторот тоа го надминал и затоа денес тој се користи.ЗНАЧИ тие се 45 ампера номинална струја при 3500 обртаи од производител толку е силата на системот кога е вклучен алтернаторот кога работи мотор струја до 45 ампера распоредена на потрошувачите соодветно. Нормало ако држиш гас на 3500 0бртаи инаку ако работи на мала гас а ти светла си пуштил појачалото бас џабе полни мала струја е на мала гас какви 45 ампера многу помалце и кога ќе почнеш да турираш возиш потрошувачите ги напојува алтернаторот акумулаторот ако ништо друго е растеретен затоа реков има амперметри кој мерат полнење позитивна струја и негативна празнење на генератор дисипација негативна моќност.
Проста електротехника нели затоа реков генераторот има негативна струја негативна моќност значи дава енергија е така супер а тоа ние и целта сме вклучиле возило сега потрошачите ги храни генераторот. Затоа реков мерач на негативна струја и позитивна  се вградува на алтернаторот кој мери во плус и во минус струја на полнење и празнење тоа е топ работа онака мерењето ни помага нели знаеме како му оди на нештото со работа. Ама скаписе мерат во опсегот од плус 60 до минус 60 ампера

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Дa сaмo дa се разбереме aлтернaтoрoт не гo пoлни скрoз акумулаторoт зoштo oткaжувa негo гo oдржaвa гo oсвежувa дo 70 пoстo пoлн. И требa барем два пaти годишнo извaди гo нa пoлнaч дo 100 проценти му гo прoдoлжувaш векoт нa трaење.

Ако возиш 500 километри по равен и квалитетен пат без прекин и немаш вклучено никаков потрошувач (освен електрониката и електриката од самото возило), дали и тогаш алтернаторот го полни акумулаторот 70%.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline jole59

  • Нов член
  • *
  • Posts: 11
Re: Десулфатор за автомобилски акумулатор
« Reply #28 on 24.03.2018, Saturday, 20:30:49 (Edited 24.03.2018, Saturday, 20:42:48) »
Не зборот ми беше за градска вожња лошо е пет пати запали до продавница еј па година дена ме терал акумулаторот. Ама еднаш запали и 150 километра 200 до Охрид угаси е тоа е возење на возила кој што се пазат колку пати се пали  а не се палат за глупости ако се вози за работа ќе трае многу акумулаторот а исправен алтернатор ако имаш чист го одржаваш на споеви се.. Апсолутно тогаш се подразбира  сто сто на сат вози мишко цел ден возиш на волан каков полнач бе.

Внимание алтернаторот полни и 100 километри вози за Грција писта автопат мераци ;D
Овие ги кажав како лош пример како еден дебел пријател за 150 метра до продавница колата за две улици угаси. И во градска е друго на мала гас почесто работи. Али сепак да Тома правилно ме исправи да не го смета никој тоа здраво за готово никој. Значи се си има свое зошто и како

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Не зборот ми беше за градска вожња лошо е пет пати запали до продавница еј па година дена ме терал акумулаторот.

Според тебе колку отприлика во проценти би се испразнил акумулаторот за тие пет пати при исправно возило кое заработува од „прва“ и колку километри возење по отворен пат алтернаторот би го надополнил акумулаторот за потрошената енергија.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!