Македонски форум за електроника
Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: bicikle on 01.01.2011, Saturday, 20:01:32
-
Имам опел корса б од 94. Ми го загинаа клучот, ама срека бравите се расклатени па се отвара со штрафцигер. Е арно ама кодот не ми дозволува правилна работа на електрониката, т.е. не можам да ја запалам. Да не знае некој дали може да се направи нешто?
Благодарам.
-
дали може да се чипова ?
ако може би требало да можи да ја средат
-
Епа во клучот има чип. ако мсилеше на тоа?
Споено мислење: 01.01.2011, Saturday, 20:44:51
има неколку жици на кои е поврзан код-читачот со некои се гаси сијалицата што сигланизира погрешен//нема код, ама па не пали....
-
Имаше едно апаратче напред кај моторот се ваѓаше. Види потражи по електрониката ќе најдеш. И мене исто ми се зезна. Поздрав
-
На корса ти се зезан или...? отприлика кај да го бара тоа апаратчето ?
-
На фиат пунто, беше лоцирано доле кај што седат релињата, и електрониката, и ка за беља на пат ме снајде :)
-
е ама овде поинаку изгледа е, ништо не се менува кога ке го извадиш... :(
-
види бе дали конектор за OBD ако има однеси го кај некој сервисер да уклучи на компјутер, ќе го изгибаат софтверски и би требало да се среди :)
-
A каков е тој конектор кај се наоѓа .. ? околу бравата имат едно црно кутивче во него влага конектор, во кутивчето имат некој една полочка со чипој и уште 500 глупости, и на неа поврзан е калем.
-
негде 10-15 пина има незнам колку се точно
и не би требало да има ништо поврзано на него
може да биде напред кај осигурачите може на некое друго место да е
дали фабрички колата имаа кодирана брава ?
или некој накнадно ја има поставено
-
а да си го побараше клучот подобро???
-
ми го загина а не го загинаф јас :-[ инаку цела куќа ја пребараф ??? ??? ???
-
Оди во Ск во овластениот сервис (кај базенот беше порано) за ОПЕЛ и од нив нарачај нов клуч.Ако мајстори те закачат три пати ке го преплатиш клучот! ;D Иначе шема за ОДБ 2 има,мислам имам и некои кодови за ОПЕЛ,ама ке се намачиш многу.
-
велиш по мајстори да не одам ? само во сервис?
пууу ја реков може некако со премостување ама тешко... ги пробав сите варијанит ама не сака...
-
а 100% ли е твоја колата??? не ме сваќај погрешно, ама да си прашам јас :D
-
моја е,ти кажав се изгуби единствениот клуч :(
Споено мислење: 02.01.2011, Sunday, 21:24:12
негде 10-15 пина има незнам колку се точно
и не би требало да има ништо поврзано на него
може да биде напред кај осигурачите може на некое друго место да е
дали фабрички колата имаа кодирана брава ?
или некој накнадно ја има поставено
Фабрички е кодирана!
-
Ако имаш документација лесно е.Види кај бравата мора да има некоја налепница ,метална плочка или сл. на која е напишан кодот на бравата.Тој код Германците го имаат дадено и во она книжурина што оди со колата.Спрема тој код може да се изработи клуч.Во најлош случај извади ја бравата и однеси ја во Ск во Трговски,во подрум има овластен клучар,кој изработува клучеви со код.
-
E книжулињата ги фрлиф сите... кој се надеваше дека ке ми загинат клуч... а иначе на бравата и на тоа кутивчето кај што е електрониката за кодот немат ништо ознака, али лесно се вади пе ќе видам утре во гтц кај тој во подрумот. Да не знаеш што пари е отприлика ?
-
E книжулињата ги фрлиф сите... кој се надеваше дека ке ми загинат клуч... а иначе на бравата и на тоа кутивчето кај што е електрониката за кодот немат ништо ознака, али лесно се вади пе ќе видам утре во гтц кај тој во подрумот. Да не знаеш што пари е отприлика ?
Па не би требало да биде евтино, 800, 900 денари, а можеби и повеќе (за еден клуч, барем според моја претпоставка), дека и мене за еден од новите цилиндри што се продаваат (обични, за на врата, ги викаат кодирани, ама навистина не гледам што е разликата, скоро исти се со старите, само што дупчињата им се од старана, како на колите) ми побараа околу 600 денари за еден клуч за да ми направат копија... се фатив за глава и си купив нов цилиндар, од обичните, не планирам секој пат кога ќе ми притреба нов клуч да фрлам по 600 денари за копија на клучот, иако овие новиве цилиндри се доста поевтини од старите (старите се околу 600 денари, а новиве околу 300 или 350).
-
E книжулињата ги фрлиф сите... кој се надеваше дека ке ми загинат клуч... а иначе на бравата и на тоа кутивчето кај што е електрониката за кодот немат ништо ознака, али лесно се вади пе ќе видам утре во гтц кај тој во подрумот. Да не знаеш што пари е отприлика ?
Нејќам да те разочарувам, ама очекувај неколку илјадарки...
-
ех срека го најдов пинот од електрониката, па зашпартав 20 еура иначе сосе шлепање ме фато 50 евра. Али добро некој си мајсори бараа 110
-
Нај убаво е со OBD 2 или ОBD ii би требало од таа година да има конектор таков не се наоша кај моторот него во масаката е семстен негде или под воланот,кај мењаќот,кај рачката за хаубата и кај фиоката-рафтот пред совозачот тука негде треба да биде.
-
kaj осигурачите. Арно ама обд конектор, чипче магнетизер(програматор) за чипот.. башка софтвери,... пак истите пари (50 еу се на се)
-
kaj осигурачите. Арно ама обд конектор, чипче магнетизер(програматор) за чипот.. башка софтвери,... пак истите пари (50 еу се на се)
Епа, тоа е тоа, освен ако не сакаш да лемиш директно на плочката, мораш да купиш таков конетор, а за електрониката, мислам дека некој спомна дека има еквиваленти за тие шеми, дури мислам дека и линкови имаше за еквивалентите на шемите за електрониката за конекторот ;).